Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Snack

Nærtagende eller?

Recommended Posts

Snack

Er det mig der er for nærtagende?

Jeg har lavet en novelle om mit liv og nogle virkelige tragiske hændelser jeg har været igennem, som skal udgives. Min mand kender lidt til det, men ikke i detaljer som dette. Nu er det så sådan, at han virker ikke særlig interesseret i at læse det. 
Hvis det havde været ham, havde jeg været ved at rådne op af nysgerrighed for at vide hvad han havde været igennem og hvad han indeholder af oplevelser. Jeg føler ikke den store interesse for de oplevelser der har været med til at forme mig gennem livet. Er det mig der er nærtagende? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Kan godt forstå at du er skuffet. 

Du har lagt hjerte og sjæl i opgaven. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Snack
For 1 time siden, ThomasSneum skrev:

Kan godt forstå at du er skuffet. 

Du har lagt hjerte og sjæl i opgaven. 

Lige præcis! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Måske er han bange for det, han kommer til at læse. En ting er måske at han har hørt en del af historierne fra dig, men en anden er at høre alt. Han ved måske ikke, hvordan du forventer, han skal reagere på det, han læser ? Hvis jeg var dig, ville jeg spørge ham direkte om grunden til hans manglende interesse.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chr-istian

Han kunne da godt vise noget mere interesse i det du har skrevet, da han sikkert godt kan forestille sig hvad det betyder for dig. Omvendt så er har bare 100% ærlig omkring at det ikke rigtig har hans interesse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Spil-tøsen

En ting er at snakke med dig om det du har oplevet noget andet er at læse det, hvor han på ingen måde kan stille spørgsmål undervejs. Det er trods alt en bog, og her spørger man jo ikke forfatteren. Jeg ville personligt blive skuffet hvis min partner mente at jeg skulle have hans liv i bogform, fremfor at snakke om tingene. 

Ja udgiv du blot en bog, men giv da i det mindste din partner en chance for at blive hørt i dit liv, fremfor bare presse en bog ned i halsen på din partner. 

Blot min mening. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...