Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

Fie laursen ?

Recommended Posts

stig6499
For 5 timer siden, Entrelac skrev:

Indvendigt, eller udvendigt?:P:D

udvendigt 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 6 timer siden, Cementdebil skrev:

Det er den enorme mængde pølsegift hun har sprøjtet i læberne - kendt som botox for ikke at skræmme ofrene 🤣

jeg troede ellers at jeg var plastik ekspert , men jeg troede at botox var nået man fik sprøjtet så man fjerner rynker , det bruges åbenbart også til læberne , der fortalte du mig nået jeg ikke viste 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 5 timer siden, stig6499 skrev:

jeg troede ellers at jeg var plastik ekspert , men jeg troede at botox var nået man fik sprøjtet så man fjerner rynker , det bruges åbenbart også til læberne , der fortalte du mig nået jeg ikke viste 

Det er ikke noget jeg ved særlig meget om, men lidt har jeg da fanget hist og her.

Så vidt jeg ved, så "lammer" botox nogle nerver, og derfor bruges det til, at glatte rynker ud, og hvis man får for meget, så kan man komme til, at se lidt "død" ud i ansigtstrækkene.

Jeg har indtryk af, at det der kommes i læberne kaldes "filler". https://plastikkirurgi.dk/plastikkirurgi/ansigtsoperation/filler/?gclid=CjwKCAjwtqj2BRBYEiwAqfzurzEofc7mlDGYSqPtcvf5E0MDld0U-3R6wa52XH4UtWqv93siUodPgBoCQoYQAvD_BwE

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
1 time siden, Entrelac skrev:

Så vidt jeg ved, så "lammer" botox nogle nerver, og derfor bruges det til, at glatte rynker ud, og hvis man får for meget, så kan man komme til, at se lidt "død" ud i ansigtstrækkene.

Kemisk er botox det samme som pølsegift som man kan dø af.

Og ja det lammer nerverne og ødelægger den mimik der er så vigtig for kommunikationen mellem mennesker.

Helle Thorning er storforbruger  - hun har bl.a. proppet sin pande med skidtet - det er rædselsfuldt at se på.

En sangerinde som Lana del Rey har også ødelagt sine læber med giften - hvis man eksempelvis lytter til hendes nummer 'Video Games' kan man tydeligt høre at hendes udtale af især p'er er lyder som når man er bedøvet i hele munden efter et tandlæge besøg......

Trist at kvinder har så lidt selvværd, at de tyer til gift og plastik - jeg spotter det altid og drejer om på hælene - gider ikke lavt selvværd.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
OleS

Jeg havde engang en 500 l. akvarium, og den kommer ind på lystavlen når jeg ser en suge malle.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 3 timer siden, Entrelac skrev:

Det er ikke noget jeg ved særlig meget om, men lidt har jeg da fanget hist og her.

Jeg har indtryk af, at det der kommes i læberne kaldes "filler". https://plastikkirurgi.dk/plastikkirurgi/ansigtsoperation/filler/?gclid=CjwKCAjwtqj2BRBYEiwAqfzurzEofc7mlDGYSqPtcvf5E0MDld0U-3R6wa52XH4UtWqv93siUodPgBoCQoYQAvD_BwE

ok så blev man det klogere 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 1 time siden, Cementdebil skrev:

Kemisk er botox det samme som pølsegift som man kan dø af.

Og ja det lammer nerverne og ødelægger den mimik der er så vigtig for kommunikationen mellem mennesker.

Helle Thorning er storforbruger  - hun har bl.a. proppet sin pande med skidtet - det er rædselsfuldt at se på.

En sangerinde som Lana del Rey har også ødelagt sine læber med giften - hvis man eksempelvis lytter til hendes nummer 'Video Games' kan man tydeligt høre at hendes udtale af især p'er er lyder som når man er bedøvet i hele munden efter et tandlæge besøg......

Trist at kvinder har så lidt selvværd, at de tyer til gift og plastik - jeg spotter det altid og drejer om på hælene - gider ikke lavt selvværd.

jeg tror ikke det handler om lavt selvværd at kvinder modelere om på sig selv , f.eks  få lavet deres bryster større , det handler da om at de mener at deres bryster er for små ,  og botox det handler om at det ikke er in at have rynker , det kan jo være at det bliver in en dag , og så har jeg lært noget nyt filler det er det de sprøjter i læberne når de mener at læberne er for små , jeg mener hvis kvinder vil modelere om på sig selv skal de da have lov til det , vi lever i 2020 modelerenes tidsalder 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 2 timer siden, stig6499 skrev:

jeg tror ikke det handler om lavt selvværd at kvinder modelere om på sig selv , f.eks  få lavet deres bryster større , det handler da om at de mener at deres bryster er for små ,  og botox det handler om at det ikke er in at have rynker , det kan jo være at det bliver in en dag , og så har jeg lært noget nyt filler det er det de sprøjter i læberne når de mener at læberne er for små , jeg mener hvis kvinder vil modelere om på sig selv skal de da have lov til det , vi lever i 2020 modelerenes tidsalder 

Ja selvfølgelig har de lov til det 👍

Og naturligvis kan man ikke angive een bestemt årsag til deres valg. Det er blot min erfaring, at overdreven fokus på "det man ikke kan lide ved sig selv" bunder i lavt selvværd.

Personligt fravælger jeg kvinder, der har plastikpatter og giftdepoter i huden 😂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 6 timer siden, OleS skrev:

Jeg havde engang en 500 l. akvarium, og den kommer ind på lystavlen når jeg ser en suge malle.

billede.thumb.png.9e3f80e68ecd80e881107cb487ea9922.png

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...