Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Recommended Posts

BenniM
For 2 timer siden, Agil skrev:

Der har ikke været nogen på 8 år, men der har i Danmark været to barnebrude på 14 år.

De to ægtepar (hvor pigen var 14) var allerede blevet adskilt af "systemet" FØR Støjberg greb ind, fordi det er ulovligt i Danmark (når de er under den kriminelle og seksuelle lavalder).

Derudover var der 6 par, hvor den ene var 15 år gammel. Resten af barnebrudene var 16 eller 17 år gamle, og det var langt de fleste.

... og så synes jeg liiige ... vi skal huske, at sagen ikke handler om at barnebrudene skal bo sammen, men om at man skal bedømme hver enkelt sag ... før man siger nej ... eller ja.

I Skotland kan alle blive gift uden at spørge nogen, når de er fyldt 16 - og det vil give myndighederne visse problemer, hvis de ikke må tage på bryllupsrejse i Danmark.

Du kan indvende, at de ikke er asylansøgere, men et land må have nogen almene regler, som gælder for alle.

Det er meget nemt. Parret fra Skotland må blive væk fra Danmark indtil de er gamle nok. Jeg bliver også væk fra Saudi Arabien for der kan jeg ikke drikke min øl ude foran huset som jeg gør her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alfred Horn
On 26.5.2020 at 10:39, J. Langgaard-Nielsen skrev:

"Vi"? Sådan en lov har vi da ikke i Danmark. Og hvis du hentyder til en eller anden arabisk lov eller sharialoven, gælder de ikke på dansk grund.

Nej, det har vi ikke, men spørgsmålet er, om der alligevel ikke gælder andre love (det staves sharia) i ghettokvarterer i Danmark? Nå, det er ikke direkte det denne 'instrukskommission' skal udrede, men der er sket noget, siden denne tråd blev startet, og det viser at den tidligere udlændingeminister stadig er populær blandt danskerne:

I går tirsdag oprettede Nye Borgerlige hjemmesiden "Danskerne støtter Støjberg", hvor man kan indbetale 40 kroner over Mobile Pay til støtteannoncer for Inger Støjberg. Det er gået strygende, og NB er i dag gået igang med at sætte dagbladsannoncer op. 👍

JEG ved, hvem der har ondt et bestemt sted over sådan et initiativ:

1. Bløddyr-fløjen i Venstre med formanden J. Ellemann-Jensen an der Spitze. 

2. Alle de hadefulde venstredrejede, som jeg kan se har vredet og vendt sig her på siden i deres kamp for at få Støjberg hængt ud som uvederhæftig. 

Jeg? Jeg fryder mig over NB-initiativet. Hå Håååååååååååår  😁 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Agil

Danskerne ved jo godt, at Inger Støjberg gik i skjul og ikke rørte en finger ...

... dengang flygtningene vandrede ind i landet på motorvejene i 2015 ...

... og Udlændinge-, integrations- og boligministeren hed Inger Støjberg.

Da der så ikke længere rigtig var nogen flygtninge i 2017, blev der lavet nogen symbolske stramninger, der blev fejret med kage. 

Det er et vælgercirkus, som man skal være meget nationalistisk og meget naiv for at hoppe på.

... men giv hende da bare en pose penge for hendes symbolpolitik.

Så længe det medfører, at partier som Nye Borgerlige og Dansk Folkeparti tilsammen bliver under de 10% i Folketinget, som de udgør i meningsmålingerne.

... og Stram Kurs ikke kommer ind ... Hå Håååååååååååår hvor det går  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil

Gad vide om alle I national konservative fans af støjsender rent faktisk forstår, at hun har snydt jer alle i sagen, såfremt hendes egne forklaringer til instrukskommissionen lægges til grund

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...