Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

Morten østergaard vælter regeringen ?

Recommended Posts

stig6499

Morten østergaard truede med at vælte regeringen hvis der ikke lå en klima aftale på plads inden grundlovsdag , det skete ikke og den gode Morten væltede ikke regeringen , så kom der en ny trussel fra den gode Morten hvis der ikke kommer en klima aftale på plads inden sommer så vælter han regeringen , nu er det snart sommer så jeg regner med at den gode Morten vælter regeringen ?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil

Håbet er lysegrønt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Det kommer næppe til at ske. Tomme tønder buldrer, og det er netop hvad jeg anser Østergaard for.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 8 minutter siden, Cementdebil skrev:

Håbet er lysegrønt

jeg håber du forstod min dårlige sarkasme , ellers gik der et eller andet galt 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 3 timer siden, stig6499 skrev:

Morten østergaard truede med at vælte regeringen hvis der ikke lå en klima aftale på plads inden grundlovsdag , det skete ikke og den gode Morten væltede ikke regeringen , så kom der en ny trussel fra den gode Morten hvis der ikke kommer en klima aftale på plads inden sommer så vælter han regeringen , nu er det snart sommer så jeg regner med at den gode Morten vælter regeringen ?

5. juni er den dag, hvor folketinget normalt går på sommerferie. Dette sker bare ikke i år på grund af Corona epidemien. Derfor forlængede Morten Østergaard fristen, indtil foketinget alligevel går på sommerferie. Men foreligger der heller ikke nogen klimaaftale til den tid, så er der næppe tvivl om, at Østergaard vil stille et mistillidsvotum til regeringen. Dette kan sikkert også så lige nås, inden politikerne går på sommerferie.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil

Ja  @stig6499   jeg fangede den godt.

Det er dog mit håb at denne regering ledet af en magtfuldkommen og demagogisk statsminister som anvender skræk og rædsel som sine primære våben, som er falsk og misbruger sin magt - står for fald som hovmod.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 37 minutter siden, Cementdebil skrev:

Ja  @stig6499   jeg fangede den godt.

Det er dog mit håb at denne regering ledet af en magtfuldkommen og demagogisk statsminister som anvender skræk og rædsel som sine primære våben, som er falsk og misbruger sin magt - står for fald som hovmod.

I det mindste er statsministeren dog mange gange mere populær, end du er.🙂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil

Det er noget værre noget.

Her er et billede af et svin.

20200521_085036.jpg

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 8 minutter siden, Cementdebil skrev:

Her er et billede af et svin.

Er det et selvportræt? Eller forsøger du bare at bryde forumreglerne med hadefulde offtopic afsporinger af tråden?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Agil

Tilbage til fornuften efter svinerierne :)

Hvis regeringen bliver væltet, så vil den sandsynligvis score en kæmpestor fremgang ...

... og Radikale vil gå tilbage ...

Derfor er et valg usandsynlig.

Enhedslisten er det eneste parti, der ser ud til at kunne vinde noget ved et valg.

9PwUxan.jpg&key=3a2fa46cbed30c01bac12414

https://www.berlingske.dk/barometeret

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...