Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Jojojo

Pris på et liv

Recommended Posts

Jojojo

Det er nok et meget vanskeligt emne og jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal starte, men jeg prøver.

Man hører det omkring om det er værd redde ældre Corona patienten ten koste af samfundet, så kan man køre den lidt længere ud og sætte en pris på et menneskeliv.

Cepos har laved nogen komplicerede beregninger med en stort spredt i omkostninger per leveår som dog ikke kan bruge på hvad en indlagt Covid19 i respirator koster.

Jeg vil sætte en pris p/p 1,2 million dk. på selveste behandling omkostningen. Hvis forventningen er at det koster mere bliver personet sendt hjem igen, prisen er for dyrt for vores samfund.

Et bud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Agil

Støtter du så de højreekstreme, der demonstrerer imod nedlukningen i udlandet?

1589503738707.jpg

Demonstranter kræver den 12. maj, at North Carolinas guvernøt Roy Cooper (D) genåbner staten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72

Menneskeliv kan og skal ikke gøres op i penge på den måde. Er der mulighed for behandling i systemet skal der behandles uanset pris!

Ellers ender det jo med det kun er de rige der overlever alvorlige sygdomme, fordi de selv har råd til at betale, og hver gang der skal spares sætter man beløbet der må behandles for ned, nej det dur slet ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...