Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Lucianone

Er kvinder aseksuelle - eller alle lesbiske?

Recommended Posts

stig6499
For 2 timer siden, Madokamagica skrev:

Lol okay. Jeg orker ikke for maskuline mænd og foretrækker “blide” mere feminine mænd og kvinder. 

Men ja, der er da helt sikkert kvinder og mænd der går efter den samme problematiske type gang på gang. 

de mænd du søger efter ,  jeg tror ikke at de er til kvinder og det er ok , folk må være som de nu har lyst til at være 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gråkrage
For 3 timer siden, stig6499 skrev:

de mænd du søger efter ,  jeg tror ikke at de er til kvinder

Det er helt enkelt noget kodyl vrøvl !! 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lampefeber
On 23.5.2020 at 14:46, stig6499 skrev:

hvad er det for et sørgeligt syn du har på mænd 

Jeg har ikke noget syn på mænd. Forstår slet ikke du skriver sådan. 

Jeg skriver bare hvad jeg har oplevet. 

Om jeg så færdes i de forkerte kredse, det er meget muligt. 

Men prøver også at ændre det, da jeg har været temmelig uheldig indtil videre. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Madokamagica
On 24.5.2020 at 14:39, stig6499 skrev:

de mænd du søger efter ,  jeg tror ikke at de er til kvinder og det er ok , folk må være som de nu har lyst til at være 

Når nu de har sex med mig, så tror jeg sgu de er til kvinder...

Er biseksuel og har fortrinsvis bollet biseksuelle mænd, hvis det skulle være interessant. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Kvinder er mega selektive og kræsne og ud af 100 mænd, vil der måske være én, som kvinden er interesseret i. For mænd er det lige omvendt. Ud af 100 kvinder, er det måske de 99, som manden godt kan dyrke sex med. Fordi mænd ikke nødvendigvis lægger følelser i sex, men bare har et fysiologisk og mentalt behov, der skal tilfredsstilles. Mange 20-30 årige flotte singleyre ville sagtens kunne hoppe på en 48 årig fed kvinde på 125 kg, bare de kan få taget trykket. Men de færreste 20-30 årige flotte unge kvinder ville hoppe på en 48 årig mand på 125 kg. Medmindre manden er rig og har status, fordi så er mange kvinder sjovt nok interesserede (gloryhunters og golddiggers).

Det gør, at der opstår en stor frustration hos mange mænd, fordi kvinder generelt ikke gider tilfredsstille deres seksuelle behov. Det er derfor, at der er mange bifyre og bicurious fyre, der i mangel af bedre lader sig betjene af andre mænd, fordi så får de i hvert fald en eller anden form for fysisk sex, som de færreste kvinder vil give dem.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Madokamagica
Lige nu, Lucianone skrev:

Kvinder er mega selektive og kræsne og ud af 100 mænd, vil der måske være én, som kvinden er interesseret i. For mænd er det lige omvendt. Ud af 100 kvinder, er det måske de 99, som manden godt kan dyrke sex med. Fordi mænd ikke nødvendigvis lægger følelser i sex, men bare har et fysiologisk og mentalt behov, der skal tilfredsstilles. Mange 20 årige flotte fsingleyre ville sagtens kunne hoppe på en 48 årig fed kvinde på 125 kg, bare de kan få taget trykket. Men de færreste 20 årige flotte unge kvinder ville hoppe på en 38 årig mand på 125 kg.

Det gør, at der opstår en stor frustration hos mange mænd, fordi kvinder generelt ikke gider tilfredsstille deres seksuelle behov. Det er derfor, at der er mange bifyre og bicurious fyre, der i mangel af bedre lader sig betjene af andre mænd, fordi så får de i hvert fald en eller anden form for fysisk sex, som de færreste kvinder vil give dem.

Så kræsen er jeg sgu ikke lol. Tror det er de færreste kvinder, der er så kræsne. 

Jeg lægger langt fra nødvendigvis følelser i sex og kender mange andre kvinder, der har de ligesådan 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gråkrage
For 3 timer siden, Madokamagica skrev:

Er biseksuel og har fortrinsvis bollet biseksuelle mænd, hvis det skulle være interessant.

Det er det.

Jeg har læst flere steder, at biseksuelle kvinder som tendens fungerer anderledes både seksuelt og følelsesmæssigt, end heteroseksuelle kvinder og lesbiske piger.
Det handler om højere sex drive, bl. a., og åbenhed over for sex selv om der ikke er følelser / kæresteforhold involveret.
Jeg blev nysgerrig på det, bl. a. fordi jeg en gang havde en profil på en international datingsite, hvor man lavede en personlighedstest og fik matches.
Og påfaldende mange af mine 'matches' var biseksuelle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 4 timer siden, Madokamagica skrev:

Når nu de har sex med mig, så tror jeg sgu de er til kvinder...

for min skyld må folk bolle med hvem de har lyst til , hvis begge parter er ok med det 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gråkrage
Skrevet (redigeret)
For 14 timer siden, Lucianone skrev:

Kvinder er mega selektive og kræsne og ud af 100 mænd, vil der måske være én, som kvinden er interesseret i. For mænd er det lige omvendt. Ud af 100 kvinder, er det måske de 99, som manden godt kan dyrke sex med. Fordi mænd ikke nødvendigvis lægger følelser i sex, men bare har et fysiologisk og mentalt behov, der skal tilfredsstilles. Mange 20-30 årige flotte singleyre ville sagtens kunne hoppe på en 48 årig fed kvinde på 125 kg, bare de kan få taget trykket. Men de færreste 20-30 årige flotte unge kvinder ville hoppe på en 48 årig mand på 125 kg. Medmindre manden er rig og har status, fordi så er mange kvinder sjovt nok interesserede (gloryhunters og golddiggers).

Det er nok lidt sat på spidsen.
Meget af det handler om kultur - voksne kvinder signalerer aseksualitet - især den lidt mere modne generation.
Åben flirt i dagligdagen blandt voksne er no-go.
Kvinder har deres egne kanaler til at finde partnere, når behovet er der.
Helt så aseksuelle - og selektive - er kvinderne ikke alle sammen i virkeligheden, men det er svært for mænd at navigere i.

Men jo, kvinder er selektive, og de fleste tænder mest på intense affærer af kortere eller lidt længere varighed.
Ind imellem, kan de fleste kvinder sagtens leve uden sex i årevis.
Og jeg har også tydeligt indtryk af, at det er bestemte mænd, der 'thrigger' kvinder ... 
(Dobbelt ironisk er det så, at nogle af de mænd faktisk gerne vil faste forhold, men det vil kvinderne ikke)

Redigeret af gråkrage

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
For 15 timer siden, Lucianone skrev:

Kvinder er mega selektive og kræsne og ud af 100 mænd, vil der måske være én, som kvinden er interesseret i. For mænd er det lige omvendt. Ud af 100 kvinder, er det måske de 99, som manden godt kan dyrke sex med. Fordi mænd ikke nødvendigvis lægger følelser i sex, men bare har et fysiologisk og mentalt behov, der skal tilfredsstilles.

Hej Lucianone,

Og det er problemet - der er så mange mænd der bare lige vil bruge en kvinde til sex, uden de har interesse i et forhold og et partnerskab. Så må kvinde selv stå med afkom mm.

Det er rimelig meget det svar du har fået hver eneste gang du skriver om at kvinder ikke gider mænd. Det gider de godt, men hvis de bare lige skal have uforpligtende sex - så snupper de alle en af de 10 bedste villige mænd som gerne tager alle 100 kvinder. De sidste 90 mænd står så tilbage og tror kvinder ikke har behov.

Med venlig hilsen

Ieet

• Synes godt om 2
  • Ked 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...