Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Lucianone

Er kvinder aseksuelle - eller alle lesbiske?

Recommended Posts

Wizcarlo
On Saturday, May 16, 2020 at 17:51, Torsten Bonfils skrev:

He he. Nå du har læst med på bindestregsdebatten? Det er nu mest for at drille Anklageren og Homofaber at jeg skriver om at være en cuck, men jeg mener nu engang seriøst at man skal være en lille smule cuck for som dansk mand at være tilhænger af muslimsk indvandring. Reelt så importerer man jo en masse potentielle sexpartnere til de danske kvinder, men ikke nogen sexpartnere til de danske mænd. Med muslimsk indvandring falder de danske mænds værdi på kødmarkedet mens de danske kvinders stiger.

Men der er heldigvis andre lande man kan score lækre damer. Jeg gider alligevel ikke danske kvider, for de har ....... ja, hvad har de? Svaret kan jeg ikke skrive her, for det kan være stødende. Send mig en PB, dem der vil vide set.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wizcarlo
On Saturday, May 16, 2020 at 17:16, Lucianone skrev:

Det slår mig gang på gang, hvor ekstremt ulige en fordeling, der er både på chats, på datingsites og også i nattelivet.

Jeg gider heller ikke gå på bodega og konkurere med 8 - 10 andre gutter om et par damer i 50'erne, med deller og hængepatter. Og jeg besøger heller ikke datingsider for taxichauffører. Men06fRESG.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Madokamagica

Det er sværere for kvinder at få god og sikker sex.

Overvej at være en mand. Mænd er mere eller mindre garanterede på at få en orgasme, selv med en helt fremmed kvinde, det er kvinder langt fra. Læste en gang et sted at cirka 80% af mænd for orgasme ved one-night stands, mens kun 10% af kvinder gør. Sex kan være kedeligt eller direkte smertefuldt for kvinder.
Kvinder har langt større sandsynlighed for at manden bliver voldelig overfor hende og hun ikke kan gøre noget, da mænd er meget stærkere end kvinder.

Mænd kan heller ikke blive gravide.

Kvinder er meget generaliserende lidt mere påpasselige med hvem de har sex med, da risk-reward analysen er mere dyster for os. Men når de har fundet en god fast sikker sexpartner, synes jeg ikke jeg ser den store forskel i liderlighed mellem kønnene. Jeg så et forum for ægtefolk som ikke havde sex mere, det virkede ikke til der var mange flere mænd end kvinder.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Sjovt, jeg oplever det stikmodsatte!

Fx kvinder der er voldelige. Og som mand slår man jo ikke på kvinder, ikke engang hvis hun slår først.

Og garanteret orgasme... kommer helt an på hvor længe man gider blive ved. Hvis man stadig ikke har efter 2 timer og totalt badet i sved, så er det nok ikke den rigtige pige man har fundet.

Kan også let blive kedeligt, hvis man har været sammen med en i mange år, og altid har "onsdags-sex".

Min eks kunne godt finde på på en eller anden x kedelig grå hverdag sådan bare ud i det blå spørge "skal vi bolle"?.

Eller fx køre ud i skoven og bolle der.

Eller spørge om vi skal gå i bad sammen, så kan du sæbe mine bryster ind.

- Altså indtil hun så blev mor. Så var der sgu ikke overskud til ret meget af den slags. Jo stadig onsdagssex, men mere af pligt end af lyst... ;/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gråkrage
Skrevet (redigeret)
For 20 timer siden, Madokamagica skrev:

Kvinder er meget generaliserende lidt mere påpasselige med hvem de har sex med, da risk-reward analysen er mere dyster for os.

Enig, jeg tror det er een af grundene (tror faktisk det er noget af en underdrivelse ... ;) . )
Kvinder er bange for mænds lyst . alt for bange, men der er desværre også god grund til det.
Vores lyst er kærligt ment, i hvert fald for nogle af os - osse selv om vi ikke lige ser i retning af et kæresteforhold.

Men kulturens krav kan også have rigtig meget at sige.
Jeg har læst flere steder, at kvinders seksuelle lyst er meget stærk påvirket af kulturelle normer og forventninger.
Og i vores kultur er der ikke mange der fordømmes så hårdt som kvinder, der godt ka li' sex uden det nødvendigvis indebærer kærligehed og parforhold.
Især da ikke voksne kvinder, det tolereres i nogen grad blandt unge.
Det er måske derfor, at kvinders seksualitet lukker ned - i forhold til uautoriseret sex, og tit også til sex i det hele taget, fordi ægteskabelig sex tit og ofte er for kedeligt.

Det er paradoksalt, fordi kvinders seksualitet er langt mere intens end mænds .. er der nogen, der siger.

Redigeret af gråkrage

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lampefeber
On 20.5.2020 at 20:27, stig6499 skrev:

ja vi mænd er nogle perverse liderlige stodere  , vi tænker kun på en ting og kun en ting , og i kvinder har en liste så lang om hvordan jeres drømme mand skal være , det er total urealistisk at have sådan nogle drømme , og lever han ikke op til jers drømme så er det bare ud til højre eller venstre med ham 

jeg har aldrig sagt at i var det. men jeg har bare desværre oplevet at de mænd jeg har rendt ind i ikke er interesseret i mig som person men bare kun min krop. det er faktisk temmelig anstrengende i længden.
Og det er ikke at jeg ikke kan lide sex, for det kan jeg godt. jeg elsker sex, men altså med en kæreste og ikke en eller anden tilfældig.
Og hvis det er urealistisk at finde en mand der er interesseret i en som person lige så meget som han er interesseret i ens krop, så er det sgu ret sørgeligt.

det er altså ikke alle kvinder der går efter det uopnåelige. men det er åbenbart noget nogle tror alle kvinder gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Madokamagica
Skrevet (redigeret)
For 18 timer siden, snoozz skrev:

Sjovt, jeg oplever det stikmodsatte!

Fx kvinder der er voldelige. Og som mand slår man jo ikke på kvinder, ikke engang hvis hun slår først.

Og garanteret orgasme... kommer helt an på hvor længe man gider blive ved. Hvis man stadig ikke har efter 2 timer og totalt badet i sved, så er det nok ikke den rigtige pige man har fundet.

Kan også let blive kedeligt, hvis man har været sammen med en i mange år, og altid har "onsdags-sex".

Min eks kunne godt finde på på en eller anden x kedelig grå hverdag sådan bare ud i det blå spørge "skal vi bolle"?.

Eller fx køre ud i skoven og bolle der.

Eller spørge om vi skal gå i bad sammen, så kan du sæbe mine bryster ind.

- Altså indtil hun så blev mor. Så var der sgu ikke overskud til ret meget af den slags. Jo stadig onsdagssex, men mere af pligt end af lyst... ;/

Selvfølgelig er mænd heller ikke garanteret orgasme, det var kluntet formuleret af mig. Men generelt er det altså sværere for kvinder end mænd.

Og ja, det er trist at kvinders vold mod mænd ikke tages ligeså seriøst. Helt sikkert, og det er noget pis med at man ikke slå tilbage. 

Som kvinde føler man sig bare mere udsat. Jeg ville ikke have en chance for at forsvare mig mod 90% af mænd, derfor ville jeg ikke gå med på den hvis en eller anden tilfældig mand på gaden spurgte om jeg ville kneppe. Jeg ville være bange for at blive udsat for noget grufuldt. Ligesom kvinder ikke efterlader en drink i en bar, af frygt for at blive drugget. 

Det er mit indtryk at de fleste mænd slet ikke tænker i de baner (altså overvejer sikkerhed), ikke engang hvis det er komplet fremmede kvinder. Men ret mig gerne, hvis det ikke er sandt. 

Jeg er i øvrigt kvinde og kan godt lide sex med folk, jeg ikke er i forhold med. Jeg tager bare nogle sikkerhedsmæssige forholdsregler. 

Redigeret af Madokamagica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gråkrage
1 time siden, lampefeber skrev:

eg har aldrig sagt at i var det. men jeg har bare desværre oplevet at de mænd jeg har rendt ind i ikke er interesseret i mig som person men bare kun min krop. det er faktisk temmelig anstrengende i længden.

Desværre virker det som om, det er relativt få mænd, kvinder føler sig tiltrukket af.
De har nem adgang til kvinder, og det er tit også mænd, der ikke interesserer sig for så meget andet end at dyrke 'mande-interesser' sammen med gutterne.

Der er masser af mænd, der godt ka' li' at være sammen med piger.
Men dem 'tænder' pigerne ikke rigtig på, de bliver tit 'friend-zone'de' .. måske fordi pigerne ikke vil ødelægge et godt venskab .. og det er fair nok, faktisk
"Sex Fucks Things Up" .. det er desværre ikke helt løgn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Madokamagica
For 2 minutter siden, gråkrage skrev:

Desværre virker det som om, det er relativt få mænd, kvinder føler sig tiltrukket af.
De har nem adgang til kvinder, og det er tit også mænd, der ikke interesserer sig for så meget andet end at dyrke 'mande-interesser' sammen med gutterne.

Der er masser af mænd, der godt ka' li' at være sammen med piger.
Men dem 'tænder' pigerne ikke rigtig på, de bliver tit 'friend-zone'de' .. måske fordi pigerne ikke vil ødelægge et godt venskab .. og det er fair nok, faktisk
"Sex Fucks Things Up" .. det er desværre ikke helt løgn.

Som kvinde er det ikke min oplevelse med mig eller kvinder jeg kender. De fleste foretrækker at man har et godt venskab og så udvikler et forhold ovenpå det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Hmmm. Ja du har ret til en hvis grænse. Dog oplever jeg det igen lidt modsat (måske fordi jeg er mand og ikke kvinde.).

Dem som "friendzoner mig" får jeg aldrig et egenligt forhold (eller blot sex med).  Jo er sket nogle ganske få gange hvis vi begge fx var pissefulde.

Og lige omvendt er dem jeg ender med at have sex med oftest nogle jeg har mødt samme dag/aften, eller måske weekenden før - men kort tid.

Eller måske chattet med på internettet. Eller hvis jeg tilfældigt støder på en "gammel flamme" fx i toget eller i Brugsen ;)

Så er der jo også et helt "andet problem" ens alder !. Når først man har rundet 25 år, og måske fået børn, så kan et nyt forhold virke uoverskueligt, og efter 40 år næsten utænkeligt.

Jeg har i al fald kun haft held med at score en enkelt over 50 år - altså på de 25 år jeg har "datet".

P.S. Den veninde jeg havde sex med i en brandert var stadig min veninde, indtil hun flyttede langt væk. Jeg tror ikke engang hun kunne huske det faktisk, så fuld var hun GG ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...