Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Lucianone

Er kvinder aseksuelle - eller alle lesbiske?

Recommended Posts

Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 16 minutter siden, stig6499 skrev:

Der lever en hulemand i alle mænd i mere eller mindre grad 

Ja. Og jeg mener, at det er vigtigt, at vi tør give plads til hulemanden engang imellem. Ellers bliver vi nogle afmaskuliniserede tøffelhelte.

Dog gør feministerne alt, hvad de kan, for at dæmonisere vor indre hulemand. Det starter allerede i børnehaven og i de små folkeskoleklasser, hvor kvindelige pædagoger formaner drenge til at være stile og pigede. De må helst ikke slås. De må helst ikke blive beskidte. Da jeg var 19 år gammel, var jeg i 4 måneder medhjælper i en fritidsordning. Jeg fik hurtigt spat af de kvindelige pædagoger/feminister på stedet. Hver gang jeg satte drengene i gang med nogle mandige lege som fodbold, brydekampe, slåskampe (for sjovt) og træklatring, kom der ALTID en emsig kvindelig pædagog og sagde "hov hov, det der må I ikke. I bliver beskidte og risikerer at slå jer!". Drengene var vilde med mig, fordi jeg var den eneste, der lod dem gøre alle de sjove ting, som de havde lyst til. Men uha, det måtte de ikke for feministerne! Jeg tror også, at de kvindelige pædagoger var lidt jaloux på mig, fordi jeg havde så godt tag på drengene. For det havde de bestemt ikke selv. De fleste drenge gider ikke sippede kvindelige pædagoger he he

Der bestemte jeg mig for, at jeg i hvert fald ikke skulle være hverken lærer eller pædagog he he. Min bror er til gengæld blevet lærer. Og han fortæller også om, hvordan emsige kvindelige kollegaer hele tiden skal ødelægge alt og bestemme alt...

For drenge skal ifølge femininister være som piger. Og det er derfor, vi ser flere og flere svage tøffelhelte af nogle mænd. Man kan nemlig ikke være en rigtig mand uden at give plads til lidt af sin hulemand. 

Jeg har aldrig brudt mig om feminister. Fordi jeg allerede som ung så alle disse eksempler på, hvordan feminister vil afmaskulinisere danske drenge og mænd. Det mener jeg er en helt forfejlet måde at behandle hankønsvæsener på.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 26 minutter siden, Lucianone skrev:

He he, du har en sjov evne til altid at skulle kommentere de emner, som ikke interesserer dig. Hvorfor egentlig ikke bare springe helt over så? ;)

Jeg synes nu emnet er relevant nok. Men det står dig da frit at være uenig. Men som sagt kan du bare springe emnet over. 

Nu var det Torsten, der nævne mig. Han går meget op i, hvem danske kvinder går i seng med, men jeg blander mig ikke i folks privatliv og selt ikke deres valg af partnere. Det rager ikke andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 2 timer siden, homofaber skrev:

Nu var det Torsten, der nævne mig. Han går meget op i, hvem danske kvinder går i seng med, men jeg blander mig ikke i folks privatliv og selt ikke deres valg af partnere. Det rager ikke andre.

Ja okay, så har du ret i, at du blev lokket ind i diskussionen denne gang. Men det er nu stadig tit, at du gerne vil fortælle os, hvilke emner, du IKKE finder interessante...

Nu er jeg ikke uenig i din konklusion. Det BURDE ikke rage andre, hvem man går i seng med.

Men som jeg opfatter Torstens kritik, så handler det vel netop om, at muslimske kvinder ikke frit må bestemme, om de vil i seng med danske mænd! Mens muslimske mænd godt må gå i lag med danske kvinder!

Har Torsten ikke en pointe i, at danske mænd er taberne i det her spil, når hver gang 500 mænd og 500 kvinder fra muslimske lande kommer herop, så har vi potentielt 500 ekstra mandlige partnere til danske kvinder -  mens vi får NUL ekstra potentielle kvindelige partnere til danske mænd!

Synes du ikke, at det ER et problem, at danske mænd ikke må have sex med muslimske kvinder, når muslimske mænd godt må have sex med danske (kristne eller ateistiske) kvinder?

Hvad tror du der sker, hvis jeg eller Torsten involverer os med en muslimsk kvinde? Tror du hendes brødre, onkler og fætre lader os være i fred?

Er danske mænd ikke netop nogle CUCKS, når de skal acceptere, at muslimske kvinder er forbudt område for dem - mens de samtidig må finde sig i, at mange danske kvinder afhændes til eller scores af muslimske mænd?

Det kunne være interessant som socialt eksperiment, hvis nogle danske singlefyre gik sammen om at prøve at score muslimske piger og kvinder. Gad vide hvad der ville ske? Jeg tror, der ville blive en hulens masse ballade! Det er jo absolut tabu for en dansk fyr på nogen måde at nærme sig en muslimsk kvinde...man bliver nærmest anset som en seksuelforbryder bare man taler til en muslimsk kvinde (som dansk mand). Jeg har selv prøvet at være i sociale sammenhæng, hvor der var (tildækkede) muslimske kvinder til stede. Jeg oplevede, at omgangen som mand med disse kvinder var meget unaturlig. Det er som om, at de hele tiden prøver at undgå én, hvis man er dansk mand. Som om de anser én som potentiel voldtægtsforbryder. Det er et stort tabu, at det som dansk mand er stort set umuligt at indgå i en nær social relation med en muslimsk kvinde.

Det er ret interessant, at jeg kan ikke huske, at jeg nogensinde er kommet tæt på en muslimsk kvinde/pige. Mens jeg dog har kendt en del muslimske mænd eller drenge (f.eks. da jeg boede ved Gellerup og spillede fodbold - ligesom jeg også havde en fint jovialt forhold med min lokale pakistanske grønthandler på Amager i sin tid). Men kvinderne/pigerne er ligesom forbudt område. Og her taler jeg ikke om sex/dating. Men også om sociale relationer i det hele taget. Det ville være helt utopi for mig som dansk mand at få lov at have en muslimsk kvinde alene som gæst i mit hjem f.eks. Men det er sket, at jeg har haft besøg af muslimske mænd alene, jeg har kendt. For det må man godt. 

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Om kvinder er Aseksuelle eller ligefrem lesbiske?

Det er vist meget individuelt.

Jeg har prøvet alt fra:

1. jeg ikke kendte andet end fornavnet tog mig om nosserne (uden på tøjet) og spurgte om jeg kendte en god busk eller høk i nærheden?

2. Min kæreste kunne finde på slet og ret bare at spørge "Skal vi bolle" - intet forspil eller noget som helst, eller andet "oplæg til romantik".

3. En VENINDE jeg skulle besøge første gang, inden for 10 min lå jeg nøgen i hendes seng, og hun snakkede om analsex.

4. Men også det helt modsatte, forelske mig i en, og selv efter flere år ikke have scoret hende.

5. Da jeg gik i folkeskole var jeg den første der fik en kæreste. Jeg var 11 år og hun var 15 år, men vi gik i samme klasse fordi hun var sådan.... ikke så klog oven i hovedet ;) Altså ikke decideret retarderet eller sindsyg, bare ordblind, og dårlig til boglige ting og sådan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
Skrevet (redigeret)

PS, hende jeg boede sammen med i 10 år, forlod mig ikke bare for at være single, eller for en anden mand.

Men for en anden PIGE !.

Ved ikke helt om de er sammen endnu, men de har i al fald fået et barn sammen - hvordan det er fysisk muligt for 2 kvinder ved de så kun selv ;)

Stig fik du i øvrigt kigget mere på Anne-Marie. Især den koncert fra London hvor hun har en så kort kjole på at man NÆÆÆÆSTEN kan se op under? gg

Redigeret af snoozz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 10 minutter siden, snoozz skrev:

PS, hende jeg boede sammen med i 10 år, forlod mig ikke bare for at være single, eller for en anden mand.

Men for en anden PIGE !.

Ved ikke helt om de er sammen endnu, men de har i al fald fået et barn sammen - hvordan det er fysisk muligt for 2 kvinder ved de så kun selv ;)

Stig fik du i øvrigt kigget mere på Anne-Marie. Især den koncert fra London hvor hun har en så kort kjole på at man NÆÆÆÆSTEN kan se op under? gg

jeg googlede Anne marie , der er mange der hedder Anne marie , så jeg fandt ikke den rigtige Anne marie ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 40 minutter siden, snoozz skrev:

Men for en anden PIGE !.

jeg kiggede på youtube Anne marie koncert London , hun har åbenbart lavet mange koncerter i London , jeg fandt ikke den rigtige koncert 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 14 timer siden, Torsten Bonfils skrev:

He he. Nå du har læst med på bindestregsdebatten? Det er nu mest for at drille Anklageren og Homofaber at jeg skriver om at være en cuck, men jeg mener nu engang seriøst at man skal være en lille smule cuck for som dansk mand at være tilhænger af muslimsk indvandring. Reelt så importerer man jo en masse potentielle sexpartnere til de danske kvinder, men ikke nogen sexpartnere til de danske mænd. Med muslimsk indvandring falder de danske mænds værdi på kødmarkedet mens de danske kvinders stiger.

Hvad f..... er 'bindestregsdebatten' ? Nu har jeg set det omtalt flere steder her på Jubii - kan man få en forklaring ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 8 timer siden, Lucianone skrev:

Ja okay, så har du ret i, at du blev lokket ind i diskussionen denne gang. Men det er nu stadig tit, at du gerne vil fortælle os, hvilke emner, du IKKE finder interessante...

Nu er jeg ikke uenig i din konklusion. Det BURDE ikke rage andre, hvem man går i seng med.

Men som jeg opfatter Torstens kritik, så handler det vel netop om, at muslimske kvinder ikke frit må bestemme, om de vil i seng med danske mænd! Mens muslimske mænd godt må gå i lag med danske kvinder!

Har Torsten ikke en pointe i, at danske mænd er taberne i det her spil, når hver gang 500 mænd og 500 kvinder fra muslimske lande kommer herop, så har vi potentielt 500 ekstra mandlige partnere til danske kvinder -  mens vi får NUL ekstra potentielle kvindelige partnere til danske mænd!

Synes du ikke, at det ER et problem, at danske mænd ikke må have sex med muslimske kvinder, når muslimske mænd godt må have sex med danske (kristne eller ateistiske) kvinder?

Hvad tror du der sker, hvis jeg eller Torsten involverer os med en muslimsk kvinde? Tror du hendes brødre, onkler og fætre lader os være i fred?

Er danske mænd ikke netop nogle CUCKS, når de skal acceptere, at muslimske kvinder er forbudt område for dem - mens de samtidig må finde sig i, at mange danske kvinder afhændes til eller scores af muslimske mænd?

Det kunne være interessant som socialt eksperiment, hvis nogle danske singlefyre gik sammen om at prøve at score muslimske piger og kvinder. Gad vide hvad der ville ske? Jeg tror, der ville blive en hulens masse ballade! Det er jo absolut tabu for en dansk fyr på nogen måde at nærme sig en muslimsk kvinde...man bliver nærmest anset som en seksuelforbryder bare man taler til en muslimsk kvinde (som dansk mand). Jeg har selv prøvet at være i sociale sammenhæng, hvor der var (tildækkede) muslimske kvinder til stede. Jeg oplevede, at omgangen som mand med disse kvinder var meget unaturlig. Det er som om, at de hele tiden prøver at undgå én, hvis man er dansk mand. Som om de anser én som potentiel voldtægtsforbryder. Det er et stort tabu, at det som dansk mand er stort set umuligt at indgå i en nær social relation med en muslimsk kvinde.

Det er ret interessant, at jeg kan ikke huske, at jeg nogensinde er kommet tæt på en muslimsk kvinde/pige. Mens jeg dog har kendt en del muslimske mænd eller drenge (f.eks. da jeg boede ved Gellerup og spillede fodbold - ligesom jeg også havde en fint jovialt forhold med min lokale pakistanske grønthandler på Amager i sin tid). Men kvinderne/pigerne er ligesom forbudt område. Og her taler jeg ikke om sex/dating. Men også om sociale relationer i det hele taget. Det ville være helt utopi for mig som dansk mand at få lov at have en muslimsk kvinde alene som gæst i mit hjem f.eks. Men det er sket, at jeg har haft besøg af muslimske mænd alene, jeg har kendt. For det må man godt. 

Magter ikke at læse alt det der. Kan du ikke opstille pointerne i punktform næste gang?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils
For 17 minutter siden, Cementdebil skrev:

Hvad f..... er 'bindestregsdebatten' ? Nu har jeg set det omtalt flere steder her på Jubii - kan man få en forklaring ?

Jeg ved ikke lige hvordan moderatorene har det med at man linker til konkurrerende debatsider, men vi er nogle stykker her som også kender hinanden fra http://din-debat.dk

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...