Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Lucianone

Er kvinder aseksuelle - eller alle lesbiske?

Recommended Posts

Lucianone
Skrevet (redigeret)

Det slår mig gang på gang, hvor ekstremt ulige en fordeling, der er både på chats, på datingsites og også i nattelivet. Der er stort set overalt mindst ti fyre, for hver gang der er én kvinde!

Eksempler:

- frække heterochats: hvis der er plads til 40 i rummet, så er der typisk 36-38 mænd og 2-4 kvinder!

- heteroseksuelle datingsites: hver kvinde får måske 50 beskeder, for hver gang en mand får én besked!

- sex- og swingerklubber: 90% af gæsterne er vel mænd?!

Statistisk set er der ca. lige så mange hankøns- og hunkønsvæsener. Så det virker komplet ulogisk, at der nærmest altid er ti gange så mange mænd, der søger kvinder, som der er kvinder, der søger mænd!

Sig mig, er kvinder bare aseksuelle? Gider de ikke sex, siden man så sjældent ser dem på kødmarkedet? Har kvinder mindre behov for sex end mænd?

Eller er de lesbiske? Man ser jo hele tiden piger og kvinder færdes i flok. Ofte hånd i hånd, nærmest som var de kærester. Det er som om, at mange piger og kvinder lever i en kvindeverden, hvor de helst er fri for mænd og drenge. Skyldes det, at de fleste kvinder simpelthen er lesbiske?

Eller handler det bare om, at mænd er mere skumle og utro? Hvis der hele tiden er ti gange så mange mænd som kvinder, der søger sex, må det jo betyde, at der er utroligt mange utro mænd, som lever i forhold, men søger sex udenom forholdet?! Ellers kan jeg ikke få tallene til at gå op. Hvis mænd er lige så tro som kvinder. 

Er det skudt helt ved siden af at sige, at 90% af alle mænd er deres dame utro? Er monogami ikke bare totalt unaturligt for mænd? Mænd vil jo altid have sex med en ny partner, fordi mænd typisk keder sig ved at have sex med samme person mere end 8-10 gange.

Det gør naturligvis ikke ligestillingen bedre, at vi efterhånden har en pæn andel af fremmede kulturer her i Danmark, hvor vi ser det samme mønster: Mænd dater danske kvinder. Mens kvinderne ikke dater danske mænd - fordi de MÅ de ikke! Torsten Bonfils har ret i, at der er mange danske mænd, der må finde sig i at leve i cuckforhold, hvor deres damer er sammen med etniske mænd. Mens de danske mænd ikke får lov at røre etniske kvinder med en ildtang!

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils
For 18 minutter siden, Lucianone skrev:

Torsten Bonfils har ret i, at der er mange danske mænd, der må finde sig i at leve i cuckforhold, hvor deres damer er sammen med etniske mænd. Mens de danske mænd ikke får lov at røre etniske kvinder med en ildtang!

He he. Nå du har læst med på bindestregsdebatten? Det er nu mest for at drille Anklageren og Homofaber at jeg skriver om at være en cuck, men jeg mener nu engang seriøst at man skal være en lille smule cuck for som dansk mand at være tilhænger af muslimsk indvandring. Reelt så importerer man jo en masse potentielle sexpartnere til de danske kvinder, men ikke nogen sexpartnere til de danske mænd. Med muslimsk indvandring falder de danske mænds værdi på kødmarkedet mens de danske kvinders stiger.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber

Andres sexliv interesserer mig ikke og heller ikke hvem folk finder sammen med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 57 minutter siden, Lucianone skrev:

Det slår mig gang på gang, hvor ekstremt ulige en fordeling, der er både på chats, på datingsites og også i nattelivet. Der er stort set overalt mindst ti fyre, for hver gang der er én kvinde!

Eksempler:

- frække heterochats: hvis der er plads til 40 i rummet, så er der typisk 36-38 mænd og 2-4 kvinder!

- heteroseksuelle datingsites: hver kvinde får måske 50 beskeder, for hver gang en mand får én besked!

- sex- og swingerklubber: 90% af gæsterne er vel mænd?!

Statistisk set er der ca. lige så mange hankøns- og hunkønsvæsener. Så det virker komplet ulogisk, at der nærmest altid er ti gange så mange mænd, der søger kvinder, som der er kvinder, der søger mænd!

Sig mig, er kvinder bare aseksuelle? Gider de ikke sex, siden man så sjældent ser dem på kødmarkedet? Har kvinder mindre behov for sex end mænd?

Eller er de lesbiske? Man ser jo hele tiden piger og kvinder færdes i flok. Ofte hånd i hånd, nærmest som var de kærester. Det er som om, at mange piger og kvinder lever i en kvindeverden, hvor de helst er fri for mænd og drenge. Skyldes det, at de fleste kvinder simpelthen er lesbiske?

Eller handler det bare om, at mænd er mere skumle og utro? Hvis der hele tiden er ti gange så mange mænd som kvinder, der søger sex, må det jo betyde, at der er utroligt mange utro mænd, som lever i forhold, men søger sex udenom forholdet?! Ellers kan jeg ikke få tallene til at gå op. Hvis mænd er lige så tro som kvinder. 

Er det skudt helt ved siden af at sige, at 90% af alle mænd er deres dame utro? Er monogami ikke bare totalt unaturligt for mænd? Mænd vil jo altid have sex med en ny partner, fordi mænd typisk keder sig ved at have sex med samme person mere end 8-10 gange.

Det gør naturligvis ikke ligestillingen bedre, at vi efterhånden har en pæn andel af fremmede kulturer her i Danmark, hvor vi ser det samme mønster: Mænd dater danske kvinder. Mens kvinderne ikke dater danske mænd - fordi de MÅ de ikke! Torsten Bonfils har ret i, at der er mange danske mænd, der må finde sig i at leve i cuckforhold, hvor deres damer er sammen med etniske mænd. Mens de danske mænd ikke får lov at røre etniske kvinder med en ildtang!

Jeg tror at fordelingen er noget som er helt naturligt, manden er per definition Jæger, og de kommer ikke altid hjem med udbytte, ergo må de på jagt mange gange.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 41 minutter siden, homofaber skrev:

Fint at du følger med 😇🤪

Redigeret af Jojojo
  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 3 timer siden, Torsten Bonfils skrev:

He he. Nå du har læst med på bindestregsdebatten? Det er nu mest for at drille Anklageren og Homofaber at jeg skriver om at være en cuck, men jeg mener nu engang seriøst at man skal være en lille smule cuck for som dansk mand at være tilhænger af muslimsk indvandring. Reelt så importerer man jo en masse potentielle sexpartnere til de danske kvinder, men ikke nogen sexpartnere til de danske mænd. Med muslimsk indvandring falder de danske mænds værdi på kødmarkedet mens de danske kvinders stiger.

Jada, selvfølgelig kigger jeg da lidt med på den gale debat. Om ikke andet så for underholdningens skyld. Det er fint, at du kan drille Anklageren og Homofaber lidt. Du er jo god til at drille folk på en godmodig, men alligevel rammende måde, så folk som regel ikke bliver sure på dig (fordi du altid siger tingene med et glimt i øjet, selvom du et eller andet sted stadig mener det). Carlo er jo i dén sag mere på bølgelængde med dig, da han har lidt den samme holdning til kvinder og cucks. Jeg er ikke enig med Carlo i ret meget. Men han har som regel fat i den lange ende, når han taler om kvinder. 

Jeg er enig med dig i dine betragtninger omkring muslimsk indvandring og deres manglende evne til at tilpasse sig det danske kød- og sexmarked. Det er et problem, at muslimske drenge og mænd godt må gå i lag med danske piger og kvinder, mens danske drenge og mænd ikke må røre muslimske piger og kvinder med en ildtang. Det gør jo, at danske mænd bliver tabere i indvandringsspillet, for hver gang der kommer en ny muslimsk mand ind i landet, får han én konkurrent mere i kampen om det modsatte køns gunst. Mens han ikke kan bruge muslimske piger og damer til noget som helst. De pakker sig totalt ind og vi må ikke engang have lov at se på dem! Så jeg kan godt se din pointe med at drille med cucks. For som dansk mand skal man nok være lidt cuck for at acceptere, at det vælter ind med masser af konkurrerende, ofte testetoronfyldte machomænd, samtidig med at danske mænd ikke må røre kvinderne fra disse kulturer. Og det er lidt et tabuemne, som venstrefløjen og globalisterne ikke vil tale om. 

Ligningen er som følger:

ARABISKE MÆND: må lege med DANSKE kvinder og ARABISKE kvinder.

DANSKE MÆND: må lege med DANSKE kvinder men IKKE ARABISKE kvinder.

Så det er jo arabiske mænd, som er vinderne i det spil. Og danske mænd er taberne. Altså CUCKS.

Faren derved er, at arabiske mænd får spredt deres gener langt mere end danske mænd. Og dermed vil de på sigt kunne overtage landet ved at formere sig med både arabiske og danske kvinder. Mens danske mænd kun vil kunne sprede sine gener gennem danske kvinder.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Det stammer sgu da fra den gang vi mænd havde reptil hjerne , den gsng galt det om at sprede sine gener på så mange kvinder som muligt , det er det som har overlevet helt til i dag 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 3 timer siden, homofaber skrev:

He he, du har en sjov evne til altid at skulle kommentere de emner, som ikke interesserer dig. Hvorfor egentlig ikke bare springe helt over så? ;)

Jeg synes nu emnet er relevant nok. Men det står dig da frit at være uenig. Men som sagt kan du bare springe emnet over. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 3 minutter siden, stig6499 skrev:

Det stammer sgu da fra den gang vi mænd havde reptil hjerne , den gsng galt det om at sprede sine gener på så mange kvinder som muligt , det er det som har overlevet helt til i dag 

Ja, det er givet, at biologien spiller en stor rolle. Men det er bare lidt sjovt, fordi vi mennesker mener jo selv, at vi er åh, så civiliserede. Og alligevel er vi dybest set stadig i vore dyriske drifters vold. Aka reptilhjernes vold (vi har jo stadig reptilhjernen. Men vi er bare blevet bedre til at undertrykke den).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 2 minutter siden, Lucianone skrev:

Ja, det er givet, at biologien spiller en stor rolle. Men det er bare lidt sjovt, fordi vi mennesker mener jo selv, at vi er åh, så civiliserede. Og alligevel er vi dybest set stadig i vore dyriske drifters vold. Aka reptilhjernes vold (vi har jo stadig reptilhjernen. Men vi er bare blevet bedre til at undertrykke den).

Der lever en hulemand i alle mænd i mere eller mindre grad 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...