Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Gæst

Klage over afsporing af emnetråde

Recommended Posts

Sysselskriveren
For 16 timer siden, Jojojo skrev:

Jeg håber du tager JUhu med, og ønsker dig godt kamp imod de onde Muslimer andet sted in Danmark. Beklager at jeg var lidt hård mod dig, det sker aldrig igen 🤪

Jeg håber inderligt at din og trioens kamp forgår bag fra tastaturet, så går det nok alle sammen.  

Og husk hvor fredeligt de hele er på bindestreg debatten uden at jeg genere dig der, ham der jojojo er virkeligt et slemt fyr.

Fra Thorstedlund 2 et kærsomt hilsen

Dig ville jeg fandeme nødigt have gået i skole med. Du står åbenlyst for den totale mobbe-kultur. Dit "indlæg" indeholder hele den ondskabsfuldhed, man (desværre) husker fra skolegården: Den uønskede er mobbet hen i et hjørne, og så skal du nok gi' ham det sidste spark, mens du håner ham. Føj for satan! 🤢 

• Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Hold jer til emnerne og stop med at gå efter hinanden.

Tak.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
Skrevet (redigeret)
On 16.5.2020 at 20:37, ThomasSneum skrev:

Kære Rudi

Alle anmeldelser bliver taget alvorligt. Men det kræver en anmeldelse. Vi kan og vil ikke læse samtlige indlæg.

Desuden er en af debattens retningslinjer følgende:

Hetz
Skriver/opretter du udelukkende eller i udpræget grad emner/indlæg, som har til formål at nedgøre, håne eller stille andre folkeslag og bestemte minoriteter og grupper af mennesker i et dårligt lys, så betragtes det som hetz. Driver du kontinuerligt hetz på andre, så bliver du suspenderet fra Jubii Debat på ubestemt tid.   

--

Jeg har ikke valgt at skride ind over for nogen "muslim tråde" endnu, da jeg mener at debatten bør og skal tages. Men der er grænser for hvad debatten vil lægge ryg til. 

Mon det ikke det er det som også er udslagsgivende for de indlæg du opfatter som afsporende? 

Lad os nu finde et fornuftigt niveau - og så anmeld de indlæg I finder går over stregen.

God aften til alle.

Kunne du ikke tage at holde dig fra mine tråde i fremtiden?

Jeg vil skide på hvor langt du har nasset dig ind hos debathøvdingen.

Redigeret af Kajkajdetermig
  • Vred 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 5 timer siden, Sysselskriveren skrev:

Dig ville jeg fandeme nødigt have gået i skole med. Du står åbenlyst for den totale mobbe-kultur. Dit "indlæg" indeholder hele den ondskabsfuldhed, man (desværre) husker fra skolegården: Den uønskede er mobbet hen i et hjørne, og så skal du nok gi' ham det sidste spark, mens du håner ham. Føj for satan! 🤢 

Tak for dine venlige ord, kan du ha en god dag oppe i Syssel. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wizcarlo
On Monday, May 18, 2020 at 10:14, Lucianone skrev:

Jeg kan dog godt være enig med trådstarter i, at der i visse tilfælde kunne skrides hurtigere ind overfor forsøg på trolling og afsporing af bestemte tråde. F.eks. synes jeg, at det er irrelevant og afsporende, når et par bestemte debattører altid skal skrive, hvilke emner og debatoplæg, de ikke gider læse. For at bruge deres egne ord, hvad rager det så os? De kan jo springe emnerne over i stedet for at sabotere dem.

Det skriver jeg da heller ikke altid. Nogle gange varierer jeg med "Det må vi fundere over!" eller "Det er noget værre noget!" Og så er det billedet af nogle får.

28f6064d42.jpg

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
On 19.5.2020 at 16:31, Kajkajdetermig skrev:

Kunne du ikke tage at holde dig fra mine tråde i fremtiden?

Jeg vil skide på hvor langt du har nasset dig ind hos debathøvdingen.

Sådan skal du ikke skrive til Thomas! Én af de bedste, (sammen med Anklageren) vi har i den danske debat.

• Synes godt om 1
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden

Rudi, hvillet forum fortsætter du på?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...