Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Gæst

Troede du på den om "svenskerne"?

Recommended Posts

Cementdebil
For 1 minut siden, stig6499 skrev:

nu er jeg ikke så bange for DF de fik en vælgerlussing , den havde jeg ikke set komme , men det var da godt at de fik en vælgerlussing til valget 

Men deres stemmer flytter jo bl.a. til andre endnu mere rabiate som NB og pauseklovnen RP

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 1 minut siden, Cementdebil skrev:

Men deres stemmer flytter jo bl.a. til andre endnu mere rabiate som NB og pauseklovnen RP

det vil siget noget godt førte til noget skidt , jamen så sider jeg i lort til halsen 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 24 minutter siden, stig6499 skrev:

det vil siget noget godt førte til noget skidt , jamen så sider jeg i lort til halsen 

Nej - noget gik fra skidt til værre og endnu værre 😱

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 6 timer siden, J. Langgaard-Nielsen skrev:

Hvis man har fulgt lidt med i den seneste snes år, bør man være klar over, at de "store medier" - dem mange nu kalder mainstream medierne (MSM) - holder mangt og meget skjult for os. Eller de fordrejer virkeligheden ved f.eks. at skrive, at voldtægtsforbrydere, bombemænd og andre forbrydere i de nordiske lande er indfødte. Jeg har ikke tal på, hvor mange af den slags hele eller halve løgnehistorier, jeg har set bragt til torvs. Jeg ved bare, at det er mange, og at det er både uvederhæftigt og en slags forræderi overfor den troskyldige læser.

De fleste har vel læst om bombeattentatet mod Skattestyrelsen i København. I denne sag har MSM i både Sverige og Danmark konsekvent omtalt de to sigtede som "svenskere."   Den tvivlede jeg stærkt på fra begyndelsen. Og ganske rigtigt viser det sig, at den ene har tyrkisk baggrund, den anden arabiske rødder. De har blot erhvervet sig hvert sit svenske statsborgerskab, og det er vist heller ikke særligt svært på de kanter. I hvert fald har ham med arabiske rødder en dom for vold.

https://nyadagbladet.se/utrikes/svenskarna-som-atales-for-terrorbomning-i-kopenhamn-har-bada-invandrarbakgrund/

De danske myndigheder betragter som bekendt de to "svenskeres udåd som en terrorhandling.

Sluger du, hvad MSM skriver om sådanne sager? Eller undersøger du sagen lidt nærmere ved at sammenligne med alternative, små medier?

Inden al afsporingspladderet begyndte, havde jeg faktisk skrevet et debatoplæg. Det har jeg en yderligere kommentar i tilknytning til. Det er den af islamister dødstruede Lars Hedegaard, jeg gerne vil citere; han rammer nemlig i en kort kommentar på facebook netop det, jeg tænkte på med mainstream mediernes rolle Uddrag):

"Sandheden er en underskudsforretning. 

lad os være enige om, at det ikke er fra de etablerede overflade- og i vidt omfang skatteyderbetalte medier, vi skal høre sandheden. Sandheden er det sidste, der interesserer dem.  [....]

Sandheden om det, der virkelig betyder noget for danskernes fremtid, skal man hente hos borgerjournalister, der aldrig får en krone for deres arbejde. 

Det bedste middel mod den totale fordummelse er at dele, hvad der kommer fra troværdige undergrundsmedier."

Sådan. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 46 minutter siden, J. Langgaard-Nielsen skrev:

Inden al afsporingspladderet begyndte, havde jeg faktisk skrevet et debatoplæg. Det har jeg en yderligere kommentar i tilknytning til. Det er den af islamister dødstruede Lars Hedegaard, jeg gerne vil citere; han rammer nemlig i en kort kommentar på facebook netop det, jeg tænkte på med mainstream mediernes rolle Uddrag):

"Sandheden er en underskudsforretning. 

lad os være enige om, at det ikke er fra de etablerede overflade- og i vidt omfang skatteyderbetalte medier, vi skal høre sandheden. Sandheden er det sidste, der interesserer dem.  [....]

Sandheden om det, der virkelig betyder noget for danskernes fremtid, skal man hente hos borgerjournalister, der aldrig får en krone for deres arbejde. 

Det bedste middel mod den totale fordummelse er at dele, hvad der kommer fra troværdige undergrundsmedier."

Sådan. 

Moralister er mennesker der kradser sig der, hvor det klør på andre. ""Beckett""

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Agil
For 4 timer siden, Cementdebil skrev:

Men Paludan kommer ikke ind, og NB er små. 

Tilsammen har SK, NB og DF under 10% i meningsmålingerne for tiden.

Vi skal mindst tilbage til 1990'erne for at det har været så lavt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 1 minut siden, Agil skrev:

Tilsammen har SK, NB og DF under 10% i meningsmålingerne for tiden.

Vi skal mindst tilbage til 1990'erne for at det har været så lavt.

Spørgsmålet er så hvorfor? Er det MSM's fordummelse, der virker? Er det folketingsmajoritetens påstande om, at "nu har vi styr på indvandringen/der kommer næsten ingen mere"? Eller er det en art venstreorientering, der er indtrådt efter årtiet 2000-2010, hvor udlændingepolitikken virkelig var oppe?

Jeg har heller ikke ét svar. Men jeg vil, så længe jeg kan, fortsætte med at kæmpe for det jeg brænder for. Uanset hvad vej lunefulde vinde blæser. 🙂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 6 timer siden, Cementdebil skrev:

Pauseklovnen RP ha ha den er jeg helt med på pauseklovnens parti hedder jo stram kurs , det er sjældent jeg er enig med feminister men der er nogle feminister på FB de kalder sig stram kusse hver gang de høre eller ser noget om RP eller stram kurs så skal de lave knibe øvelser med underlivet , der er jeg for en gang skyld enig med  feminister

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 2 timer siden, Agil skrev:

Korrekt. DF mistede 21 mandater, og NB fik kun 4 af disse mandater.

Næsten alle de øvrige 17 mandater gik formentlig til socialdemokraterne. S gik dog kun frem med en enkelt mandat. For den strammere udlændingepolitik, som de havde lovet og, som formentlig var hovedårsagen til at en masse vælgere skiftede tilbage til S fra DF, kostede samtidigt S store vælgertab til især SF og de radikale, der tilsammen derfor gik frem med 15 mandater. Men den blå regering forsvandt jo så!🙂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Agil
For 4 timer siden, derRudi skrev:

Spørgsmålet er så hvorfor? Er det MSM's fordummelse, der virker? Er det folketingsmajoritetens påstande om, at "nu har vi styr på indvandringen/der kommer næsten ingen mere"? Eller er det en art venstreorientering, der er indtrådt efter årtiet 2000-2010, hvor udlændingepolitikken virkelig var oppe?

Jeg har heller ikke ét svar. Men jeg vil, så længe jeg kan, fortsætte med at kæmpe for det jeg brænder for. Uanset hvad vej lunefulde vinde blæser. 🙂

Det er fordi folket går mere op i Corona-smitte og i klima, end de gør i islam.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...