Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

DR 2 den danske satan kult

Recommended Posts

stig6499

for fanen de kristne har mange sjove problemer , den danske satan kult blev stiftet i 1973 , de lagde satan mønter i kristne kirker , at være kristen er roden til alt ondt , alt religion er roden til alt ondt , så er det lige meget hvad det er for en religion , men se udsendelsen , den er hyle morsom 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Tak for oplysningen. Jeg skal nok se programmet. Jeg interesserer mig jo en del for det okkulte...

Jeg ved ikke engang, om de danske satanister findes endnu. Måske er de bare gået under jorden. Men indtil for få år siden holdt de til i Jerslev i Vendsyssel. Og før det holdt de til i Nørresundby ved Aalborg. Det er lidt interessant, at Mette Frederiksen er fra netop Nørresundby. Måske man skulle undersøge, om hun har haft forbindelse til satanisterne. He he - hendes politik virker i hvert fald noget satanisk!

For 5-6 år siden havde de stadig en hjemmeside, men den er vist forsvundet nu. Der lurede jeg på deres forum og der stod, at de i Nørresundby havde en kaffeklub, som de kaldte for "Illuminati"! Ret spændende! Spørgsmålet er, om de bare lavede sjov med det. Eller om de virkeligt havde forbindelser til Illuminati. Mange mener jo, at Illuminati ER en satanisk organisation, som dyrker Satan. Det interessante er, at jeg skrev om denne forbindelse på det gamle SOL-forum. Og kort efter var deres hjemmeside forsvundet. Det kan være et tilfælde. Men måske kom jeg for tæt på sandheden og var det derfor, de lukkede deres forum? 

Der er dog delte meninger om, hvor vidt satanister virkeligt er onde. Nogle mener jo, at de kristne er endnu mere onde. Og historisk set er der ingen tvivl om, at Kristendommen nok har kostet flere menneskeliv end nogen anden religion. Og på nogle områder er satanister nok mere tolerante end kristne. F.eks. anser de ikke sex som noget syndigt, selv hvis det ikke har til formål at avle. Her mener de kristne jo, at al sex er noget forbandet svineri, hvis det ikke tjener det formål at avle børn.

Jeg ser nok sådan på det, at jeg er imod enhver form for istitutionalisering af forholdet mellem "Gud"/det spirituelle og mennesket. Jeg mener, at enhver person bør søge det spirituelle indeni sig selv. Fremfor at bruge mellemmænd gennem kirker eller diverse sekter. 

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Michael2020
Skrevet (redigeret)
On 13.5.2020 at 22:23, Lucianone skrev:

Tak for oplysningen. Jeg skal nok se programmet. Jeg interesserer mig jo en del for det okkulte...

Jeg ved ikke engang, om de danske satanister findes endnu. Måske er de bare gået under jorden. Men indtil for få år siden holdt de til i Jerslev i Vendsyssel. Og før det holdt de til i Nørresundby ved Aalborg. Det er lidt interessant, at Mette Frederiksen er fra netop Nørresundby. Måske man skulle undersøge, om hun har haft forbindelse til satanisterne. He he - hendes politik virker i hvert fald noget satanisk!

Omkring Mette Frederiksen og satanisterne fra Nørresundby - det var jeg ikke klar over. Tak for informationen. 

Med hensyn til satanisme og Andromenda, så blev restaurant NOMA nævnt, for nogle år tilbage. Resturanten havde dengang en hjemmeside, hvor forsiden var hvid og man så det her rødvinsglas, hvor én enkelt dråbe "rødvin", hvem ved, dryppede ned i. Det var det, mere var der ikke på forsiden! - og det er fjernet nu, efter debatten om James Alafantis tur til København røg på nettet. Her siges det (rygte) at han besøgte netop restaurant NOMA.  

Pointen med restaurant NOMA, er at når man som satananisterne vender tingenede på hovedet, så hedder den pludselig AMON, ægypternes skabergud. Altså den skjulte gud, som jeg forstår det, eftersom skaberen jo er skjult for os. Så en dansk restaurant med et muligt navn der signalerer "den skjulte". 

statue-ram-form-Amon-King-Taharqa-dynast

https://da.wikipedia.org/wiki/Amon

170px-Amun.svg.png

Redigeret af Michael2020

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...