Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Spændende pakke fra Elgiganten !

Recommended Posts

snoozz

Jeg har for nyligt købt en bærbar PC på www.elgiganten.dk. Jeg har også fået den i mandags, alt ok.

Og jeg har ikke bestilt mere.

Derfor undrer det mig at jeg her til aften får besked om at endnu en pakke nu er på vej til mig fra Elgiganten.

Tænkte lige umiddelbart om de ved en fejl sender mig 2 computere eller hvad, men det kan ikke passe med det Bring angiver om pakken, nemlig vægt 1 kg, og fysiske mål 0 x 0 x 0 cm, så den er tilsyneladende usynlig selvom den vejer 1 kilo ;)

Det blir spændende at se i morgen hvad det er de vil forære mig ;)

Jeg kan ikke få "mine sider" på deres hjemmeside til at virker - den afviser mig kodeord, så må vente og se hvad pakken rent faktisk indeholder ;)

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
OleS
For 3 timer siden, snoozz skrev:

Jeg har for nyligt købt en bærbar PC på www.elgiganten.dk. Jeg har også fået den i mandags, alt ok.

Og jeg har ikke bestilt mere.

Derfor undrer det mig at jeg her til aften får besked om at endnu en pakke nu er på vej til mig fra Elgiganten.

Tænkte lige umiddelbart om de ved en fejl sender mig 2 computere eller hvad, men det kan ikke passe med det Bring angiver om pakken, nemlig vægt 1 kg, og fysiske mål 0 x 0 x 0 cm, så den er tilsyneladende usynlig selvom den vejer 1 kilo ;)

Det blir spændende at se i morgen hvad det er de vil forære mig ;)

Jeg kan ikke få "mine sider" på deres hjemmeside til at virker - den afviser mig kodeord, så må vente og se hvad pakken rent faktisk indeholder ;)

Giv 9 kr. og dit kortnummer så sender de pakken.  Den har snart kørt længe, med de svindlere, og det er ikke ELgiganten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Er nu ret sikker på at det ER elgiganten, der er ordrebekræftelse på min mail, fra samme mail som den tidligere pakke kom og det hele.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

ja helt sikker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 14 timer siden, snoozz skrev:

Er nu ret sikker på at det ER elgiganten, der er ordrebekræftelse på min mail, fra samme mail som den tidligere pakke kom og det hele.

Det med at blive gammelt kommer med fordeler, en af dem er at vide at INTET i livet er gratis Snoozz

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Altså nu ser jeg om der kommer noget.

Og hvis der ikke gør "So be it"?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 8 timer siden, Jojojo skrev:

Det med at blive gammelt kommer med fordeler, en af dem er at vide at INTET i livet er gratis Snoozz

Bortset fra lomme-uld.;)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Nå det var lidt kompliceret, men alt som sådan i orden.

Pakke 1 var en bærbar computer. Fint.

Næste dag pakke 2. forventede jeg var mus og tastatur som jeg havde bestilt til da jeg hader touchpad og at skrive på bærbare generelt.

Men jeg pakkede ikke nr 2 op.

Så derfor undrede det mig at der kom en nr 3. pakke.

Det viser sig så at pakke nr 2 ikke var taster + mus, men ENDNU en bærbar !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...