Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Jojojo

Har lige købt Yahya Hassans digt samling hos Gyldendahl

Recommended Posts

Cementdebil
For 33 minutter siden, Jojojo skrev:

Jeg er ikke helt igennem, men næsten og mangler en pause, men nu er jeg sikkert- Dem som ikke har læst noget om den nu afdøde Yahya ved ikke noget om, og kan ikke bedømme om han skal have en vej opkald efter sig eller ej.

Jeg er sikker, for min skyldt måtte man godt ændre HC Andersens boulevard til Yahya Hassan, efter alt han har været igennem og delte hans viden om et mørk kapitel som kostede hans liv.

Glem alt om en håndtryk for gamle gnaven Muslimer som vil blive Dansk statsborger, lad dem læse Yahya Hassans første bog. Ind i skolen med værket, der er delen af dette bog som er værdifult at læse for alle og som ligger tæt op på vores egne kulturelle skampletter.

Det støtter jeg 👍

For 25 minutter siden, derRudi skrev:

For en gangs skyld ret klar i mælet. Og du fortæller her din indstilling til Danmark bemærkelsesværdigt kort og klart: 

H.C. Andersen, som skrev den (forhåbentlig udødelige) "I Danmark er jeg født ", skal ud, og ind i stedet for ham skal en periodisk kriminel af mellemøstlig herkomst, fordi han har skrevet nogle rablende remser om, hvor ondt af sig selv han havde. Tak for kaffe, Jojojo!  🤮 

Nationalisme støtter jeg ikke 🧐

Små mennesker vil forblive små - nationalisme er vor tids svøbe

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 3 timer siden, derRudi skrev:

For en gangs skyld ret klar i mælet. Og du fortæller her din indstilling til Danmark bemærkelsesværdigt kort og klart: 

H.C. Andersen, som skrev den (forhåbentlig udødelige) "I Danmark er jeg født ", skal ud, og ind i stedet for ham skal en periodisk kriminel af mellemøstlig herkomst, fordi han har skrevet nogle rablende remser om, hvor ondt af sig selv han havde. Tak for kaffe, Jojojo!  🤮 

læs eller lyt til bogen før du udtaler dig , han var en mand samfundet havde tabt på jorden , han fik ikke den hjælp han burde have haft som barn , han havde mildt sagt onde forældre , som han skulle have været fjernet fra som barn , han havde en god måde at udtrykke sig på , og så skriver du rablende remser , du har tydeligvis ikke fattet en dyt af det hele 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wizcarlo

Hvem er denne Hassan som er død og det er synd for hans mor?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...