Jump to content
Velkommen til DinDebat
Gæst

Hvorfor sælger Adolf Hitler 75 år efter?

Recommended Posts

Jojojo
For 6 minutter siden, Tigermanden skrev:

😅🤣😂

Hov Tiger, glem nu ikke at like dit egen indlæg 🥯

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
Lige nu, Jojojo skrev:

Hov Tiger, glem nu ikke at like dit egen indlæg 🥯

Jojo, hyggeligt at møde dig her igen. 🙂

• Vred 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 2 timer siden, J. Langgaard-Nielsen skrev:

Bogen "Flugtrute Nord" er til salg hos Lyngby Antikvariat for kr. 149,95

https://www.saxo.com/dk/flugtrute-nord_harly-og-henrik-kruger-foged_ukendt_sx72810838

Har I to ærke venner fra Syssel aldrig spekuleret på hvorfor det er kald ""Befried fra Hitlers Helvede""

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 20 timer siden, Tigermanden skrev:

Selvfølgelig synes en vis "debattør" stadig, at Hitler er interessant - da hans egen far var frivillig i tysk tjeneste ved østfronten. 😀

Undlad de personlige kommentarer. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
Lige nu, ThomasSneum skrev:

Undlad de personlige kommentarer. 

Hej Thomas, jeg kan selvfølgelig godt se, hvordan det ser ud, hvis man ikke kender forhistorien, men Rudi har selv fortalt om det på en anden debat. Men jeg skal selvfølgelig nok rette mig efter din henstilling.

God aften. 🙂

• Synes godt om 1
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 2 timer siden, Jojojo skrev:

Nok fordi det er en Monolog 🧐 H.H

En monolog??

Jeg tror du har en yderst særegen "humor" - faktisk tror jeg ikke, der er andre der forstår de mærkelige kommentarer, du smider ind alle vegne -  end dig selv!   🙄

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 2 minutter siden, J. Langgaard-Nielsen skrev:

En monolog??

Jeg tror du har en yderst særegen "humor" - faktisk tror jeg ikke, der er andre der forstår de mærkelige kommentarer, du smider ind alle vegne -  end dig selv!   🙄

Jeg har altid sat pris på Jojos gode humør og kvikke bemærkninger. 🙂

• Synes godt om 1
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 24 minutter siden, J. Langgaard-Nielsen skrev:

En monolog??

Det nok fordi jeg ikke er fra Syssel området🤪 og ikke har læst min Kampf

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 12 timer siden, Jojojo skrev:

Det er fordi der aldrig vll være race fanatikere med en skrue løs, og jeg er skam meget interesserede, vi skal holde fokus på den onde virus ""Hivid33"" Hitler bragte til vores verden og bekæmpe dem med al vores magt.

Som et civiliseret menneske gør vi det fra bag tastaturet og lader Muslimer være i fred.

Dav'! Rent ud sagt: Som regel fatter jeg ikke et levende suk af, hvad du skriver, men tillad mig så et spørgsmål til denne din kommentar:

Når nu tråden - som du bør kunne se - handler om en kommende bog og er placeret under historie, fordi bogens handling ligger tilbage til efterkrigstiden, hvorfor skal vi så pludselig have at vide, at "I" civiliserede mennesker "lader muslimer være i fred" ?? Kan du ikke indvi os i den måske dybere mening? Hvorfor skal muslimer specielt fredes, og hvorfor er dette dig så magtpåliggende, at du indfletter det i en tråd om en bog om Adolf Hitler? Svar udbedes. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 4 minutter siden, derRudi skrev:

Dav'! Rent ud sagt: Som regel fatter jeg ikke et levende suk af, hvad du skriver, men tillad mig så et spørgsmål til denne din kommentar:

Når nu tråden - som du bør kunne se - handler om en kommende bog og er placeret under historie, fordi bogens handling ligger tilbage til efterkrigstiden, hvorfor skal vi så pludselig have at vide, at "I" civiliserede mennesker "lader muslimer være i fred" ?? Kan du ikke indvi os i den måske dybere mening? Hvorfor skal muslimer specielt fredes, og hvorfor er dette dig så magtpåliggende, at du indfletter det i en tråd om en bog om Adolf Hitler? Svar udbedes. 

Her på Thorstelund nr 2 ved vi ikke alt Hr. Rudi, kan du ha det, og hils Juhu

Redigeret af Jojojo
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...