Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Lucianone

Carlo mener ikke, at "konspirationsteoretikere" har humor...

Recommended Posts

Ieet
For 9 timer siden, Lucianone skrev:

[citatet er sammenstykket af 2 indlæg som er de 2 dele jeg svarer på - se originale indlæg ovenfor hvis du vil se den oprindelige tekst]

COVID-19 Deaths Are Being Linked to Vitamin D Deficiency. Here's What That Means

F.eks. nægter mainstreammedierne kategorisk at skrive noget om, at D-vitamin styrker kroppens forsvar imod Coronavirus, SELVOM vi har solid videnskabelig og lægefaglig grobund for at konkludere dette. Fordi mainstreammedierne er allierede med medicinalindustrien og dermed gerne vil undertrykke, at noget så simpelt som C- eller D-vitamin allerede er et godt forsvar imod diverse vira. Fordi medicinalindustrien vil hellere producere en tæskedyr behandling og en tæskedyr vaccine, som de kan tjene milliarder på. 

Hej Lucianone,

... og det viser sig bare at ældre oftere har D-vitamin mangel og har brug for vitamin piller med D-vitamin i hht sundhedsstyrrelsens anbefalinger om 20 ug.

https://www.sst.dk/da/viden/ernaering/anbefalinger-om-d-vitamin

Ingen dokumentation for at D-vitamin er en mirakkel kur - specielt eftersom sverige ligger med en pæn mængde D i patienter der er døde, højere end Italien mf.

https://altomkost.dk/fakta/naeringsindhold-i-maden/d-vitamin/hvem-har-brug-for-tilskud-af-d-vitamin/

Så en undersøgelse som gennerelt siger at et sundt imunforsvar med normal mængde D-vitamin som følger myndighedernes anbefalinger...
... får du til en konspiration om at medierne skjuler sandheden når de ikke annoncerer det som en kur imod corona?!

Mainstream medierne og medicinal industrien forventer at du tager de daglige anbefalede 20 ug som ældre. Derfor annonceres det ikke som et gennembrud at dine daglige vitaminer mindsker din risiko.

Med venlig hilsen

Ieet 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 17.5.2020 at 01:33, Lucianone skrev:

Det glæder mig da, at du er enig i dette. Men det er ikke mit indtryk, at alle anerkender dette faktum. Nogle kalder én for konspirationsteoretiker, hvis man mener, at D-vitaminmangel skader immunforsvaret.

Vitaminmangel vil skade mange ting, immunforsvaret ikke mindst.

D-vitaminmangel har dog andre og mere prominente skader og mangler end immunforsvaret, C vitaminmangel derimod påvirke immunforsvaret direkte.

https://www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/hormoner-og-stofskifte/sygdomme/oevrige-sygdomme/d-vitamin-mangel/

https://netdoktor.dk/vitaminer/vitaminc.htm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wizcarlo
On 6.5.2020 at 10:52, Torsten Bonfils skrev:

Gode parodier. 👍

Jeg gider ikke se dem!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wizcarlo
On Wednesday, May 06, 2020 at 14:46, Jojojo skrev: kulle det virkeligt komme fra Carlo så er det humor i særklassen, Carlo som gerne vil bestemme alt har aldrig haft eller vist tegn på det mindste af noget som kommer i nærheden af humor, med mindre man er en gammel gnaven tastatur kommunist.

us.🧐 

Note

Jeg har lige kigget på bindestreg mudderkastnings debatten og kan konstatere at det kører bare derudaf, hele 4 indlæg i dag, og næsten alle fra Carlo.🚣‍♂️

Er du holdt op med at citere vældige tekstblokke, efterfulgt af øllede one-linere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 6 timer siden, Wizcarlo skrev:

du holdt op med at citere tekstblokke

Jess Carlo, stik modsat stregdebatten findes der her fornuftige debattører som gør en opmærksom på de fejl jeg laver og dem er der en del af. Er der noget du vil debattere?.

Kan du ha en rigtigt god dag.

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...