Jump to content
Velkommen til DinDebat
JuliBeMe

Utro eller ikke

Recommended Posts

JuliBeMe

Hej 

jeg 26 år og gift. Min mand og jeg har været sammen i 7 år. Siden jeg var 19.. 

Jeg har kun haft sex med min mand, men det sidste års tid har jeg virkelig mangler noget sexuelt i vores forhold.. 

vi har regelmæssig sex. Men vores sex består i at jeg giver blowjob og så rider jeg ham til han kommer.. Min mand kan ikke lide at give oral. Og jeg kan derfor på 1 hånd tælle hvor mange gange han har givet mig oral i de 7 år. Når han giver finger er det sådan noget fumle værk, og forsøger jeg at hjælpe ham giver han op og gider ikke.. han har ikke givet mig finger i mere end 1-2 minutter... når jeg foreslår andre sexstillinger magter han det næsten ikke. Og laver vi missioner så lille han bare pladask oven på mig.. han kan overtales til doggy, og har kunne snige en analplug ind for at peppe det hele lidt op. Og han vil også gerne kneppe analt.. 

det skal lige sige at min mand har aldrig kunne give mig en orgasme.. 

jeg er ved at være frustreret.. har sådan behov for at bleve rørt, forkælet og få alt opmærksom. 

men hvad gør jeg ved min mand.. ?? 

fordi jeg har manglet så meget nærvær, har jeg onaneret en del, og fundet ud af at jeg kan få en sprøjte orgasme ved mastuberer.. 

Men det har bare givet mig følelsen af at jeg virkelig bare har brug for noget frækt sex... 

jeg er nu i den situation at jeg har skrevet med en fyr. Som virkelig gerne vil mødes med mig.. 

Men kan jeg tillade mig at være utro?? Andre der har lige så doven en mand i sengen?? Hvad kan jeg dig gøre?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
Skrevet (redigeret)

Ca 50 % af dem der bliver gift bliver skilt igen , det er in at være sin partner utro og finde sig en ny partner , i dag hedder det ikke far mor og børn   i dag hedder det pap mor pap far og pap børn , hvis du vælger at være fin partner utro   så gør du det samme som ca 50 % af den danske befolkning 

Redigeret af stig6499
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
biine79

Jeg synes jo ikke man kan tillade sig at være utro, men jeg havde sat mig ned med manden og fundet en løsning.  Det kan være alt fra at han lærer at blive guidet ( altså ikke bare giver op og dropper det) , at du i en periode stopper med bj og at ride ham( eller stopper lige før han kommer) til at få åbnet op for at du evt går ud og får det du mangler , til i invitere en ekstra med ind i mellem . Eller som jeg er det som sidste udvej, så går i fra hinanden.

Det der åndsvage hemmelighed noget med at være  utro det er bare ikke en holdbar løsning.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

jeg har lige kigget på skilsmisse statistikkerne for 2019 , det er dybt rystende lave tal , der var kun 10,454 der blev skilt i 2019 og det svare til kun 35,38 % der blev skilt , det er den laveste skilsmisse % siden 1989 , 2014 var et fantastisk godt år , der blev 54,39 % skilt 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Hmmm, det vil altså sige, at selvom din mand ikke gider (ud fra det du skriver handler meget af det om dovenskab) gøre noget godt for dig, så fortsætter du troligt med, at give ham hvad han vil have.🤔

Der er s'gi nåwed jeg ik' forstår.😲

Forkæler han dig på andre måder i jeres liv sammen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JuliBeMe
Skrevet (redigeret)
For 27 minutter siden, Entrelac skrev:

Hmmm, det vil altså sige, at selvom din mand ikke gider (ud fra det du skriver handler meget af det om dovenskab) gøre noget godt for dig, så fortsætter du troligt med, at give ham hvad han vil have.🤔

Der er s'gi nåwed jeg ik' forstår.😲

Forkæler han dig på andre måder i jeres liv sammen?

Han er en rigtig kærlig mand og forkæler mig på alle andre måder, med overraskelses turer osv. 

men ja må nok bare være standhaftig og hvis han ikke vil give mig nydelse, så får han ingen igen. 

Men den her nye fyr er bare alt jeg mangler.. så det er virkelig meget fristende..

Redigeret af JuliBeMe
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bronzo

Du må enten springe ud i det med den nye fyr - eller binde din mand fast til sengen og tvinge ham til at slikke.

Utroskab kan faktisk være ret berigende og give mere liv i det hjemlige sexliv - og hvis du gør mere ud af dig selv, kan det være at din mand begynder at oppe sig - men han lyder da godt nok, som noget af en tørvetriller og jeg forstår ikke, at du ikke forlængst har søgt andre græsgange ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72

STOOOOOPP!!!

Gør først op med dig selv om du vil din mand eller ej, som i vil du skilles eller blive sammen med ham.

Vil du blive sammen med ham, eller du er i tvivl om du vil, så er utroskab den helt forkerte vej at gå, for det leder med meget stor sandsynlighed til et brud mellem jer. I skal derimod lære at snakke sammen, har du fortalt din mand hvordan du har det, måske har han det på samme måde med dig, måske bare nogle andre ting han gerne vil prøve.

Tænk nu hvis i sammen fandt ud af at i hver især havde nogle fede fantasier, som i bare ikke turde fortælle partneren, men som i begge kunne tænke jer at prøve, synes du burde prøve den vej inden du kaster dig ud i utroskab 🙂

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

den gang jeg arbejdede , arbejdede jeg sammen med en mand hvis kone havde en husven , der kom til konen og havde sex med hende , det var ok med manden , jeg blev aldrig klar over om manden var impotent eller bare var sex forskrækket , så hvis det er ok med din mand kan du få dig en husven 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
skvat_man76

Hvis en mand skrev, min kone har tit hovedpine, og spurgte debatten o det var ok at vær utro... Så var der ramaskrig... Det er da ikke ok, bare at knalde en anden, bare fordi der er uoverenstemmelse med lyst/lyster. I har "lært" hinanden op, og så skal I da bare forsætte med at lære. 

Du må jo snakke med ham om det...

Shit alt det utroskab der ville være, hvis alle bare tænkte sådan...

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...