Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Sysselskriveren

Notifikationer

Recommended Posts

Gæst
Skrevet (redigeret)
On 30.4.2020 at 12:35, ThomasSneum skrev:

"Notifikationer" er ikke "E-mails".. 

Du skal justerer om du vil modtage e-mails eller ej. 

Hej, jeg har præcis det samme problem, som trådstarter fortæller om. Og ja, jeg HAR klikket i 'send ingen notifikationer' og ja, jeg HAR slået alt fra under e-mails. Alligevel har jeg lige måttet sidde og slette omkring 50-60 beskeder herinde fra, fordi der åbenbart bliver sendt en, hver gang der er en, der har vrikket med et øre på Dindebat! Hvad fanden er grunden????

mvh - og selv om jeg bander 😄 - God Pinse til alle,

Aase D.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 2 timer siden, Aase Dane skrev:

Hej, jeg har præcis det samme problem, som trådstarter fortæller om. Og ja, jeg HAR klikket i 'send ingen notifikationer' og ja, jeg HAR slået alt fra under e-mails. Alligevel har jeg lige måttet sidde og slette omkring 50-60 beskeder herinde fra, fordi der åbenbart bliver sendt en, hver gang der er en, der har vrikket med et øre på Dindebat! Hvad fanden er grunden????

mvh - og selv om jeg bander 😄 - God Pinse til alle,

Aase D.

Måske tager det noget tid før ændringer/rettelser tager effekt.

Jeg har desværre ikke mulighed for at se eller rette dine indstillinger.

Men lad mig vide om det fortsætter, så vil jeg forsøge at kontakte admin. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Jeg kan slet ikke byde ind, hvis det er fra en mobil eller tablet, MEN læs lige mit indlæg igen. På en pc skal du bare længere ned på siden.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 15 timer siden, Aase Dane skrev:

Hej, jeg har præcis det samme problem, som trådstarter fortæller om.

Sikke et tilfælde! 🙂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

De senere dage har jeg bemærket, at det popper op med irriterende Google-reklamer her på siden. Lige nu er der f.eks. en 10x10 cm Volkswagen-reklame, som blokerer halvdelen af tekstfeltet her! Det er ret irriterende.

Med hensyn til Notifikationer, er det sandt, at man manuelt kan slå dem fra. Men selvom jeg gør det konstant, så hver gang jeg har slettet cookies (det gør jeg jo hver dag), så skal jeg igen ind og indstille den til ikke at sende Notifikationer. Det er bøvlet og i praksis betyder dette, at min indbakke er fyldt med notifikationer fra siden her. Af de sidste 20 mails, jeg har fået, er de 17 notifikationer fra dindebat!

Kunne dindebat ikke bare slå notifikationer helt fra? Så vi ikke skal gå ind og gøre det manuelt hele tiden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...