Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Sysselskriveren

Notifikationer

Recommended Posts

Sysselskriveren

Hej, jeg har to gange fra min profil fundet INDSTILLINGER og NOTIFIKATIONER. Så har jeg indstillet det sådan, at jeg helt frabeder mig notifikationer. Altså kun klik i den lille cirkel med "send slet ingen". Begge gange. Men så sent som for nogle minutter siden væltede der notifikationer ind på min private indbakke - også hvis jeg åbner min telefon ??!

Er der noget jeg ikke har gjort, eller har systemet en defekt?

Venlig hilsen Sysselskriveren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Uden at kende til dit specifikke problem, kan jeg oplyse dig om at debatten her er lavet af en flok teemage piger, så den slags fejl bør ikke ske. Overhovedet. Det skal være sikkert at være her.

Uanset om man giver sit kontonr eller telenummer ud gg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sysselskriveren
For 28 minutter siden, snoozz skrev:

Uden at kende til dit specifikke problem, kan jeg oplyse dig om at debatten her er lavet af en flok teemage piger, så den slags fejl bør ikke ske. Overhovedet. Det skal være sikkert at være her.

Uanset om man giver sit kontonr eller telenummer ud gg

Mit specifikke problem er, at det - også i dag - fyger ind på min mail adresse med notifikationer om at den og den har besvaret de og de emner, selv om jeg i min profil har frabedt mig alle notifikationer. Jeg kan godt selv finde ud af at logge ind og se, om der er noget der interesserer mig.

Det er skuffende at administrationen ikke svarer. Men jeg har naturligvis ikke givet mit konto-nummer eller tlf. nummer ud. Så galt er det heller ikke. 🙂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

I dine profilindstillinger kan du slå e-mail notifikation til eller fra. 

Det fungerer nu fint for mig.

Screenshot_20200429-212550.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Helt nede på den side Thomassneum viser, er der ( på min pc ) muligheden for at slå det fra.

• Vred 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sysselskriveren
For 11 timer siden, Zorglup skrev:

Helt nede på den side Thomassneum viser, er der ( på min pc ) muligheden for at slå det fra.
imageproxy.php?img=&key=a28cd51d483d342f

Ja, det har du ret i. Og siden forleden har min tilsvarende set sådan ud, at KUN cirklen med 'send ingen notifikationer' er afmærket. Intet andet. Alligevel måtte jeg til morgen sidde og slette en stak notifikationer fra min e-mail ... 😖  Så det skal åbenbart være sådan?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup
For 22 minutter siden, Sysselskriveren skrev:

Ja, det har du ret i. Og siden forleden har min tilsvarende set sådan ud, at KUN cirklen med 'send ingen notifikationer' er afmærket. Intet andet. Alligevel måtte jeg til morgen sidde og slette en stak notifikationer fra min e-mail ... 😖  Så det skal åbenbart være sådan?!

Længere nede. 🙂
( Prøvede at tage et screen-shot, men kan ikke oploade den pga størrelsen. )

• Vred 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 27 minutter siden, Sysselskriveren skrev:

"Notifikationer" er ikke "E-mails".. 

Du skal justerer om du vil modtage e-mails eller ej. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

2020-04-30 (1).png

• Synes godt om 1
  • Vred 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Haha det er Google - Microsoft og andre spammere der er "på spil".

Det virker ca lige så godt som at sætte et "Reklamer nej tak!"-skilt på sin fysiske postkasse - så blir den først proppet helt til !.

Det var næsten en befrielse at være på hospitalet, eller da jeg var i fængsel. Så kan de jo selv se hvor meget de IKKE kan få mast ind i min stakkels postkasse.

Og så er "min" container heldigvis kun få meter væk, så bærer man bare hele stakken derhen. Uanset om det så er reklamer, ugeaviser eller regninger, eller hvad det måtte være...!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...