Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Karl2020

Kærligheds-virusen

Recommended Posts

Bare mig.
For 54 minutter siden, Lucianone skrev:

Nå da da, nu indrømmer B.T., at den officielle forklaring om, at virusset stammer fra en flagermus nok slet ikke holder vand alligevel. Jeg stillede spørgsmålstegn ved den forklaring for flere uger siden og blev disset herinde, fordi jeg ikke troede på denne officielle forklaring. Mens de fleste herinde tog det som sikkert og vist, at virusset skam stammer fra en flagermus - selvom jeg skrev til jer, at det intet andet var end spekulationer fra "eksperterne"´s side....

https://www.bt.dk/udland/alle-jagter-et-svar-er-den-55-aarige-kineser-svaret-paa-det-hele

Lærdommen heraf burde være ikke at betragte mainstreammedierne og "eksperterne" som ufejlbarlige guru´er. Måske burde I lytte mere til de langt mere kritiske og selvstændigt tænkende alternative medier...😜

Netop nu har jeg lige lagt denne knapt 10 minutter lange video op på Youtube, hvor jeg sætter hr. og fru Jensen på plads, fordi de i deres sædvanlige naivitet blindt stolede på mainstreammedierne fremfor at tænke selv, som vi heldigvis stadig er nogle (få), som gør...

Vi kender efterhånden, hvor fat det er med din forståelse af hvad du læser.

Videnskaben, har mig bekendt, ikke engang udnævnt en flagermus som værende synderen. Det man siger, er at det er højst sansynlig er i en flagermus, der er sket en mutation til COVID-19 af en anden influenza virus, på nøjagtig samme måde som man normalt ser med de nye virus'er der kommer fra den kant. Det er en lidt anden ting!   🤨

Så bør du også indse, det ikke er BT der har patent på den officielle forklaring, men bare de skriver bare i brede træk om hvad BT mener man indtil videre ved. Det kaldes også formidling ude i den normale verden!

Din video gider jeg ikke bruge tid på og se, idet jeg kender indholdet af vrøvl og grundløse beskyldninger på forhånd.

Mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 4 minutter siden, Jojojo skrev:

Nu er det snart kl. 10,00 og jeg har haft en par glas vin, derfor vil jeg holde inde med meninger og synspunkter, jeg sætter pris på din ærlighed og mening. VI snakkes.

Det er særdeles gensidigt 😊 ... skål 🥂

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...