Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Cementdebil

Endnu en sort dag med Che GuMette

Recommended Posts

Cementdebil
Skrevet (redigeret)

1434802578_CheGumette.jpg.f8e5cf3a98b8fe7028ee720d9b33677d.jpg

Så blev 6. april dagen, hvor Che GuMette valgte at kaste Danmark ud i yderligere økonomisk ruin.

Corona hysteriet er nået langt forbi det absurde. Personligt vil jeg begå civil ulydighed i alle forhold, det er mig muligt - og opføre mig ansvarligt, men sådan som hele epidemien skulle have været grebet an.

Anker Jørgensen må sidde og kunne en tåre af glæde og stolthed, mens Che GuMette kører landet ud over kanten - helt i hans ånd.

Redigeret af Cementdebil
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Ja, der er ikke meget genåbning over dette!

Kun småbørn får lov næsten at leve som de plejer. Mens alle andre skal leve under ekstreme restriktioner, på trods af, at kun ca. 200 er døde MED Corona her i landet indtil nu. Hvorfor ikke samme restriktioner i 2017-2018, da omkring 2000 døde MED influenza?

Danmarks økonomi kommer til at gå neden om og hjem af det her. Og det vil få konsekvenser mange år ud i fremtiden. Velfærdsstaten forsvinder. Og tusinder kommer til at dø på sigt, fordi de mister job og indlægt, går fra hus og hjem, får depression og stress af alt det her.

Dog vil jeg sige, at jeg ikke ensidigt vil give Mette F. skylden. Alle partierne er jo enige om det her, stort set. Det er kun SF, Enhedslisten og De Radikale der har trukket en smule i modsat retning (med tryk på en SMULE). Mens alle andre over én kam er gået med på samtlige regeringens tiltag.

I 2014 fik organisationen daegel stor opmærksomhed, da de kom med en dommedagsprofeti for 2025. De forudså følgende skræmmende tal for, hvordan verdens nationer ville se ud i 2025. Mere og mere tyder på, at de får ret:

http://www.deagel.com/country/forecast.aspx

De forudsagde i 2014, at 2 millioner danskere vil enten dø eller emigrere frem til 2025. Det tror jeg er ret sandsynligt, fordi Danmark bliver nu kørt helt i smadder på grund af det her Coronahysteri. USA vil i 2025 være som et uland og 2/3 af amerikanerne vil enten være døde eller flygtede til Sydamerika eller Asien om fem år. Ifølge daegel.com.

Tænk over de tal. 2 ud af 5 danskere vil være døde eller emigrerede om fem år ifølge daegel.com. Og det alt sammen fordi folk lader sig forføre af denne hysteriske skræmmekampagne, som kører vor økonomi og vor velfærdsstat fuldstændigt søndersammen. Og vort demokrati og vore frihedsrettigheder ligeså.

Vi er kun tre herinde, som stiller spørgsmål ved alt det her hysteri. Vi vil om fem år, når Danmark vil være på niveau med Nicaragua eller Bolivia, fremstå som frihedskæmpere, som kæmpede for vore frihedsrettigheder og vor velfærd lige til det sidste.

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 1 time siden, Cementdebil skrev:

1434802578_CheGumette.jpg.f8e5cf3a98b8fe7028ee720d9b33677d.jpg

Så blev 6. april dagen, hvor Che GuMette valgte at kaste Danmark ud i yderligere økonomisk ruin.

Corona hysteriet er nået langt forbi det absurde. Personligt vil jeg begå civil ulydighed i alle forhold, det er mig muligt - og opføre mig ansvarligt, men sådan som hele epidemien skulle have været grebet an.

Anker Jørgensen må sidde og kunne en tåre af glæde og stolthed, mens Che GuMette kører landet ud over kanten - helt i hans ånd.

Mette opfatter det nok som en ære at blive kald CheguMette. og jeg synes faktisk at hun fortjene den titel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Evalu
For 7 minutter siden, Jojojo skrev:

Mette opfatter det nok som en ære at blive kald CheguMette. og jeg synes faktisk at hun fortjene den titel.

Jeg synes, at Mette Frederiksen gør det godt, og der er ingen grund til at bruge et øgenavn om hende.

Lige fra det første pressemøde måtte det være klart for de fleste, at denne krise vil trække længe ud.Der blev jo netop fremvist de to kurver for smittespredningen af Covid-19.  Den første røde kurve med den hurtige smittespredning, som vi skal undgå, og den anden grønne kurve med den langsomme smittespredning, som vi stiler mod.

I den sidste ende vil lige mange danskere måske have været smittet; men det vil være færre af gangen, og derfor færre af gangen, der får behov for intensiv behandling for at overleve. Med en langsomme smittespredning vil behovet for intensiv behandling ikke overstige kapaciteten, og flere vil derfor overleve.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 39 minutter siden, Jojojo skrev:

Hvis man kender lidt til Che Guevaras historie tror jeg næppe hun tager det som en ære 😂 Og lægger du dertil socialdemokraternes kamp med kommunisterne om fagforeningerne - så garanterer jeg at - humor forladt som hun er - det er en perfekt fornærmelse.

Jeg kan desværre ikke tage æren for morsomheden og billedet - det skal tilskrives min kæmpe helt Jonathan Spang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
OleS

Der er corona virus over hele verden, og så er det eneste debatoplæg et øgenavn til Danmarks statsminister. 

Men Mette Frederiksen dækker sig dog ikke under et dumt billede og et tåbelig navn.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 19 minutter siden, Evalu skrev:

Jeg synes, at Mette Frederiksen gør det godt, og der er ingen grund til at bruge et øgenavn om hende.

Lige fra det første pressemøde måtte det være klart for de fleste, at denne krise vil trække længe ud.Der blev jo netop fremvist de to kurver for smittespredningen af Covid-19.  Den første røde kurve med den hurtige smittespredning, som vi skal undgå, og den anden grønne kurve med den langsomme smittespredning, som vi stiler mod.

I den sidste ende vil lige mange danskere måske have været smittet; men det vil være færre af gangen, og derfor færre af gangen, der får behov for intensiv behandling for at overleve. Med en langsomme smittespredning vil behovet for intensiv behandling ikke overstige kapaciteten, og flere vil derfor overleve.

Jeg er helt uenig - hun gør det rædsomt. Hun bruger frygtretorik og trusler. Hun er ved at nedlægge demokratiske frihedsrettigheder. Hun er ved fuldstændig at smadre dansk økonomi - ja undskyld mig - jeg har meget svært ved at se det gode i noget som helst af det.

• Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 2 minutter siden, OleS skrev:

Der er corona virus over hele verden, og så er det eneste debatoplæg et øgenavn til Danmarks statsminister. 

Men Mette Frederiksen dækker sig dog ikke under et dumt billede og et tåbelig navn.

Flot - når man ikke har argumenter - kan man bare blive personlig. Plat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 19 minutter siden, Cementdebil skrev:

Jeg er helt uenig - hun gør det rædsomt. Hun bruger frygtretorik og trusler. Hun er ved at nedlægge demokratiske frihedsrettigheder. Hun er ved fuldstændig at smadre dansk økonomi - ja undskyld mig - jeg har meget svært ved at se det gode i noget som helst af det.

Dejligt at man kan være uenig uden at blive sur 😄

Det er vanskeligt om at fælde en dom over hvor godt Mette virkeligt er, men kigger jeg på vores omringende lande må jeg konstatere at det kunne være meget meget være.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
Skrevet (redigeret)
For 10 minutter siden, Jojojo skrev:

1. Dejligt at man kan være uenig uden at blive sur 😄

2. Det er vanskeligt om at fælde en dom over hvor godt Mette virkeligt er, men kigger jeg på vores omringende lande må jeg konstatere at det kunne være meget meget være.

1. Håber bestemt ikke du har fået indtryk af at jeg bliver sur? 😉 Jeg gider ikke debatklovne, der er personlige - men sur bliver jeg godt nok ikke.

2. Den dom vi kan fælde på nuværende tidspunkt  - er faktisk præcis hvad jeg har gjort i det indlæg du citerer. Der er tilstrækkeligt med fakta, belæg og hjemmel til mine påstande. Og mht. omkring liggende lande - så støtter jeg den svenske approach og i øvrigt også store dele af den sydkoreanske.

Redigeret af Cementdebil

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...