Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Lucianone

Orwell´s 1984 ER her!

Recommended Posts

Lucianone

Gå ind på Google og skriv:

"We are here with you".

Orwell´s 1984 er her. Totalt overvågningssamfund!

• Ked 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet

Hej Lucianone,

Spændende.

Jeg vil påstå viral markedsføring fra et stort firma...

… et "countdown" til en præmiere på et eller andet (TV) show...

… en meddelelse til støtte for de læger, sygeplejesker, leverance folk og arbejdende i supermarkedet der er der for os … 

… eller statens, en rigmands, et firmas eller forenings støtte til det samme...

… men som alle andre, jeg ved det ikke. Jeg tror dog ikke du skal regne med aliens eller illuminerne.

Det er påfaldende at UPS leverings service bruger det som slogan og de netop ekstra brugt for tiden.

Hold os up to date. Min Dojo og det lokale træningscenter er lukket så jeg underviser ikke for tiden og mangler noget at lave.

Med venlig hilsen

Ieet

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 14 timer siden, Lucianone skrev:

"We are here with you".

Du må have læst alt for mange skrækhistorier, at det kniber dig gevaldigt og skelne mellem fiktion og virkelighed. 

Nej, hvad det er en reklame for ved jeg, ligesom Leet, ikke, men monstro du ikke finder ud af det om nogle dage. 😏

Mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 14 timer siden, Lucianone skrev:

"We are here with you".

Må ærligt sige, at jeg ikke prøvede. Men @Lucianone - det er heller ikke nødvendigt for at konstatere, at den massive masseovervågning er en realitet - lad mig i flæng nævne:

- Ulovlig (for længst konstateret af EU) logning af teledata

- Ansigtsgenkendelse gennem overvågningskameraer

- NemID

- Passagerlister

- Ransagning uden dommerkendelse og begrundet mistanke

- Visitationszoner

- Google, Apple, Facebook, Twitter, Palantir, Predpol, Microsoft og alle andre der lever af t samle dine direkte og dine exhaust data

- IOT

- Politiets helikopter og drone overflyvninger

STASI kunne ikke have forestillet sig hvor mange muligheder de ville have fået, hvis Østtyskland havde bestået den dag i dag. Dengang SKÆLDTE vi ud på sådanne samfund - i dag er vi blevet 1.000 gange værre selv!

Og alle overvågningsfornægterne (du ved dem, der altid siger "jeg har jo ikke noget at skjule" 🤪🤪🤪) er de samme som ikke forstår betydningen af deres egne demokratiske frihedsrettigheder - og gladelig lader magtsyge politikere tage den ene rettighed efter den anden fra dem. Disse historieløse overvågningsfornægtere udgør den største risiko for demokratiets opløsning - og indførslen af national konservatisme i en eller anden fascistoid form - internationalt; se bare i retning af Orban, Trump, Duda, og her i DK finder du ideologien rigt repræsenteret i Socialdemokratiet, DF   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 23 timer siden, Ieet skrev:

Hej Lucianone,

Spændende.

Jeg vil påstå viral markedsføring fra et stort firma...

… et "countdown" til en præmiere på et eller andet (TV) show...

… en meddelelse til støtte for de læger, sygeplejesker, leverance folk og arbejdende i supermarkedet der er der for os … 

… eller statens, en rigmands, et firmas eller forenings støtte til det samme...

… men som alle andre, jeg ved det ikke. Jeg tror dog ikke du skal regne med aliens eller illuminerne.

Det er påfaldende at UPS leverings service bruger det som slogan og de netop ekstra brugt for tiden.

Hold os up to date. Min Dojo og det lokale træningscenter er lukket så jeg underviser ikke for tiden og mangler noget at lave.

Med venlig hilsen

Ieet

Jeg ved heller ikke, hvem der fik ideen og hvad begrundelsen er.

Positiv udlægning: Google vil vise, at de er med os alle og støtter os alle midt i Corona-tiden.

Negativ udlægning: Google vil vise, at de overvåger os alle og at Orwell´s 1984 nu er her. Fordi de tracker os konstant og følger hvert et skridt, vi tager i vores liv.

Prøv i øvrigt i browseren at stave ILLUMINATI bagfra og sæt så ".com" bagpå.

www.itanimulli.com

- og se så, hvor man bliver ført hen...

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
On 6.4.2020 at 21:01, Lucianone skrev:

Prøv i øvrigt i browseren at stave ILLUMINATI bagfra og sæt så ".com" bagpå.

- og se så, hvor man bliver ført hen...

Hej Lucianone,

Hvilket for lang tid siden er afsløret i at være en tilfældig privat person som hørte konspirations teorierne, købte domænet og lavede viderestillingen som humor.

Og stadig bliver det brugt som et argument i konspirations kredse 😐

Med venlig hilsen

Ieet

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...