Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Jojojo

CheGuMette versus DF

Recommended Posts

Jojojo

Jeg kunne læse at DF prøver at få lidt opmærksomhed med at beskylde ovennævnte af magtmisbrug, men jeg kom i tanken om hvor heldigt landet er at DF og deres Topstyrede maskine ikke har noget indflydelse.

Vi ville være i samme situation som UK og US mener jeg. 

Hvad mener du. 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 27 minutter siden, Jojojo skrev:

Jeg kunne læse at DF prøver at få lidt opmærksomhed med at beskylde ovennævnte af magtmisbrug, men jeg kom i tanken om hvor heldigt landet er at DF og deres Topstyrede maskine ikke har noget indflydelse.

Vi ville være i samme situation som UK og US mener jeg. 

Hvad mener du. 

Altså bortset fra at du efterhånden skal ud i marginalbetragtninger for at se forskel på S og DF når det kommer til den national konservative ideologi - så er der jo ingen tvivl om Che GuMettes magtmisbrug. 

Men jeg kan sagtens som du se paradokset jojojo - hvis DF fik magt som de har agt ville snart ikke kunne se forskel på DK, Trump, Orban, Duda, Putin og Erdogan.

Mht. til UK mener jeg du tager fejl - det er faktisk ikke nationalisme - men derimod en 1.000 årig historisk tradition, at den Ø helst vil være sig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil

Che Gumette.jpg

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 2 minutter siden, Cementdebil skrev:

Altså bortset fra at du efterhånden skal ud i marginalbetragtninger for at se forskel på S og DF når det kommer til den national konservative ideologi - så er der jo ingen tvivl om Che GuMettes magtmisbrug. 

Men jeg kan sagtens som du se paradokset jojojo - hvis DF fik magt som de har agt ville snart ikke kunne se forskel på DK, Trump, Orban, Duda, Putin og Erdogan.

Mht. til UK mener jeg du tager fejl - det er faktisk ikke nationalisme - men derimod en 1.000 årig historisk tradition, at den Ø helst vil være sig selv.

Jeg mener ikke jeg tager fejl, hvis vi tager de to US og UK så ligger de begge pænt i toppen med antal døde virus dødstal som i dag er US. 874 og UK 621. Altså de ligger nr. 1 og 2 i antal af afdøde virus offer. I begge tilfælde har de nægtet at se Covid19 i øjne og vise handlekraft  

Vi kan godt være enig at begge Boris og Trump er blondiner, som jeg for resten også mener DF er.

Jeg ved ikke om det er derfor, men lidt sandhed må der være i den tankegang 😋

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Jeg fortrækker Mette men det kommer ikke som nogen overraskelse for jer , DF fik en vælgerlussing og det er ikke uden grund 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...