Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
makeitgoodagain

Reparationsvaner

Recommended Posts

makeitgoodagain

Hej med jer. 

Jeg har virksomheden Make It Good Again, som vil gøre op ved køb-og-smid-væk-samfundet, ved at gøre det nemmere og billigere for folk til at reparere deres ødelagte forbrugerprodukter. I den forbindelse er jeg i gang med at indsamle data om danskernes reparationsvaner via det spørgeskema jeg har linket til 🙂

Dataen vil i sidste ende blive samlet i en rapport, der bliver offentliggjort på vores hjemmeside. Alle jeres svar er selvfølgelig anonyme! 🙂

Link til spørgeskema er her: https://forms.gle/LmeqSnwmBD85qb1S7

Jeg håber at I vil hjælpe - på forhånd tak! :D

- Sara 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil

Hej Sara

Jeg vil da gerne svare - men ikke via et link på en side som denne.

Er der andre muligheder - hvor jeg også kan se hvorledes i sikrer og garanterer for anonymitet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
makeitgoodagain
For 23 timer siden, Cementdebil skrev:

Hej Sara

Jeg vil da gerne svare - men ikke via et link på en side som denne.

Er der andre muligheder - hvor jeg også kan se hvorledes i sikrer og garanterer for anonymitet?

Hej Cementdebil.

Det er jeg super glad for du vil 🙂

Vi har også linket til den på vores Facebook side og i vores Instagram bio, hvis det er ok? Du kan finde det ved at søge på Facebook eller Instagram efter "Make It Good Again"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
makeitgoodagain
For 1 time siden, Søren-82 skrev:

Hej Anne,

Jeg har gl. Akai båndoptager som mangler et nyt svinghjul og drivbånd. Den er fra 1981-82. Har du nogle dele liggende? 
Og iøvrigt er benzinpumpen på min gl. Spit gået sig en tur. Jeg tror det er mellemmembranen! Har du de dele? Pris?

dbh. Palle Smed.

Hej Palle. 

Jeg er ikke selv reparatør, men tilbyder en platform, hvor jeg kan forbinde dig med dem. Hvis du opretter nogle separate opgaver på tingene på https://makeitgoodagain.dk/users/new, sender vi besked til reparatørerne og så kan de gå ind og vurdere det, og give tilbud 🙂

Sig til hvis der er nogle spørgsmål. God dag 🙂

- Sara 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...