Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Bare mig.

interessant artikel om samfundssind her under COVID-19 krisen.

Recommended Posts

Cementdebil
Skrevet (redigeret)

[billede slettet af mods]

Redigeret af ThomasSneum
Billede slettet grundet stødende karakter.
  • Vred 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 11 timer siden, Cementdebil skrev:

Ho ho ho. Hvilken dag det er i dag, siden She CementDebil, der plejer og kalde min debattone dårlig, viser sit sande jeg uden en her overhovedet har nævnt ham. Konklusionerne i artiklen, som jeg læser den, har vedkommende "debatør" mere end rigeligt levet op til med sit indlæg her.  😜

I øvrigt passer She CementDebil's debatmåde generelt også utroligt godt på beskrivelsen i denne artikel om Internet-trolde:  https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article5054737.ece

Røvhullet her, skal i øvrigt ind i min scrapbog som et godt eksempel på hvilken type personer man for alt i verden skal undgå at have noget at gøre med her i livet.   😉

Hilsen Mig.    

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Billedet er høre nok mere til i en anden kategori.

Hold jer fra at blive personlige eller forhånende.

God dag.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 8 timer siden, Bare mig. skrev:

Ho ho ho. Hvilken dag det er i dag, siden She CementDebil, der plejer og kalde min debattone dårlig, viser sit sande jeg uden en her overhovedet har nævnt ham. Konklusionerne i artiklen, som jeg læser den, har vedkommende "debatør" mere end rigeligt levet op til med sit indlæg her.  😜

I øvrigt passer She CementDebil's debatmåde generelt også utroligt godt på beskrivelsen i denne artikel om Internet-trolde:  https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article5054737.ece

Røvhullet her, skal i øvrigt ind i min scrapbog som et godt eksempel på hvilken type personer man for alt i verden skal undgå at have noget at gøre med her i livet.   😉

Hilsen Mig.    

Jeg tror jeg har set billedet her i morges, troede at det var en joke, og for resten et tudegrimt billede, mon ikke Cementbil har lidt dårligt smag i munden og viste dårligt debatsti😫l, kom igen Cementbil,  

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 21 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Billedet er høre nok mere til i en anden kategori.

Hold jer fra at blive personlige eller forhånende.

God dag.

Jeg morede mig blot over artiklen - det er der vel intet personligt i? Den slags overlader jeg til andre.

• Wow 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 15 minutter siden, Jojojo skrev:

Jeg tror jeg har set billedet her i morges, troede at det var en joke, og for resten et tudegrimt billede, mon ikke Cementbil har lidt dårligt smag i munden og viste dårligt debatsti😫l, kom igen Cementbil,  

Det har jeg ingenlunde - det sagde jo bare LOL på en lidt kreativ måde til en artikel, der var linket til. Det er svært at se hvad problemet skulle være - udover som @ThomasSneum  siger, at det passer bedre i et andet forum. Point taken TS

• Synes godt om 1
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Evalu
1 time siden, Cementdebil skrev:

Jeg morede mig blot over artiklen

Nå sådan......................... jeg troede, at det var dit selvportræt.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
Skrevet (redigeret)
For 6 timer siden, Evalu skrev:

Vil nu mene det var et rigtigt vellignende She CementDebil selvportræt vi der fik at se, et rigtigt grimt numsehul!  LOL

Samtidig siger handlingen vist også alt om mandens samfundssind, siden en artikels indhold kan få ham til helt at "tabe hovedet" i et åbent forum.  😏

Hilsen Mig.

Redigeret af Bare mig.
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 11 timer siden, Evalu skrev:

Læste du mon hvad @ThomasSneum skrev lidt højere oppe?

• Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...