Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Erfaringer med "Arena" TV fra Harald søm og skruer ?

Recommended Posts

snoozz

Ja har nogen erfaring med dem ?

Jeg har lige "skubbet mig nok 10 år gamle Samsung på gulvet, og tvivler på at det kan reddes. Lige nu har jeg godt nok hekseskud så jeg forsøger ikke at løfte det op og se om der er liv i det endnu før tror efter weekenden.

Altså 2000 for et 43". Eller 2500 for et 55". Tror dog et 55" bliver lige end tand for stort til min bette stue - så skal jeg ned og kravle under det for at komme hen i min seng.

Men der er også en "Finlux" men det er så kun 32" men så er det også kun til 1000 kr, men nu jeg alligevel (måske) skal skifte ville jeg også gerne vare LIDT op i størrelse - MAX 43". Ellers ville jeg brase ind i det hele tiden og skubbe det på gulvet i gen, nu er det 3 TV jeg har ødelagt ved ved et uheld at komme til at skubbe til det så det faldt ned. Bolte det fast i Tv møblet måske på en måde ?

Nå men men størrelsen og alderen var det nok alligevel ikke mere end max 200 kr værd i den blå avis, så herregud, min tur til at få smartTV! - og jeg skubbede det slet ikke ned med vilje !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Hæng dit nye TV op på væggen.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
Skrevet (redigeret)

Ja køb et VESA ophæng sammen med glokiggekassen, eller lav selv den billige udgave af to stykker patentbånd samt to 5mm skruer og en vinkelkrog til at "jokke" i vægen så det kan hænge.

Hilsen Mig.

Redigeret af Bare mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Problemet er bare at der ikke ER nogen væg der hvor det skal stå ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 56 minutter siden, snoozz skrev:

Jeg mener at have set, at man kan få beslag, så TV'et kan sættes op i loftet. Du har vel et loft?:gruble:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 22 minutter siden, Entrelac skrev:

Jeg mener at have set, at man kan få beslag, så TV'et kan sættes op i loftet. Du har vel et loft?:gruble:

Ja man kan få nogle udgaver af et VESA ophæng, hvor det er muligt at stille hældning og hvor meget TV'et skal sidde fra vægen med den ene side hvorefter det kan fixeres med to bolte og vingemødtrikker i den stilling. Jeg satte et TV op i samlingen mellem væg og loft til min far, da han var sengeliggende de to sidste år han levede. Husker jeg ikke helt galt, kostede ophænget snart ligeså meget som det billige tv jeg købte i Aldi til at hænge derpå. Ophænget bestilte jeg ved en B&O forhandler, så jeg formoder der også blev betalt B&O priser for det, uagte der stod stemplet "Made in China" på sagen.  😀 

Hilsen Mig.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
On 6.4.2020 at 20:47, snoozz skrev:

Måske denne udgave kunne passe herren ?  https://www.av-cables.dk/loftbeslag/loftbeslag-ti-32-55-sort.html

Vil dog lige advare om, den nok kræver et ret solidt loft for og kunne hænges ordentelig op. 

Hilsen Mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...