Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Bamseline-Mavepine

TV2dok Dødskørsel {2006}

Recommended Posts

Bamseline-Mavepine

Ganskevist en 14 år gammel udsendelse og man må da håbe de tåbelige unge mennesker der deltog i den udsendelse er blevet klogere! 

Men er jeg den eneste som har en snert af mistro - At de i dag stadig kører ligeså hasarderet som dengang ? 

Faktisk synes jeg den eneste fornuftige at høre på - af de unge mennesker er ham Henrik Ewert  - Og den stakkels familie fra Ullerslev der mistede deres 17 årig søn .. forstår godt moderen ikke kan tilgive den unge mand som kørte hendes søn ned det ville jeg nok heller ikke kunne.... frygteligt sender dem alle de bedste tanker

Jeg kan godt lide fart .. men sgu ikke med henblik på at sætte andres liv i fare. Så jeg holder mig sgu til fartgrænserne.. jaja kald mig bare kedelig morfar - Men når man selv har mistet personer til trafikken grundet tåbelige fartbøller så får man et lidt andet syn på tingene 

Hvad mener I??

link til udsendelsen https://www.bilgalleri.dk/video/traaef/40988-tv2dok__doedskoersel 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
welupe

Det var ikke nogen aprilsnar, da jeg i går så en motorcyklist redde sig en ”lille” bøde på 85.000 kr…

Man blev helt rundtosset af at se den jagt gennem tættere bebygget område ude på Amager… i ”Fanget på politiets kamera”. Jeg fornemmer lidt af, han ikke troede betjenten havde nosser nok til at følge efter ham… For de penge ku han sikkert ha fået en ganske flot MC… 🤣

Men mange (unge) mennesker kører stadigt råddent…  Især i Rusland behøver man åbenbart ikke kørekort...

Try NOT to laugh!  selvom det er sundt i disse tider...

https://www.youtube.com/watch?v=3xhl2ZKz7nM

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...