Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Lucianone

Tom Hanks lader bare som om han har Corona

Recommended Posts

Lucianone
Skrevet (redigeret)

Jeg har lavet denne lille video, hvor jeg udstiller, at Tom Hanks bare spiller en rolle, når han hævder, at han har Corona.

Lad jer ikke narre. Tom Hanks er medlem af den sataniske organisation, Illuminati, som dyrker Satan og bruger denne krise til at indføre deres sataniske nye verdensorden.

Under sine tale ved Golden Globe Awards et par måneder før, Hanks "fik Corona", sagde han "I have a cold" og så sagde han noget med, at "nogle gange sker det kl. 3 og andre gange klokken 11".

Illuminati elsker tal og numerologi. Den 11. marts stod Hanks så frem og sagde, at han havde Corona. Sjovt at det lige var den 11. marts (11/3), når han havde nævnt tallene 3 og 11 i sin tale, hvor han fortalte at han var forkølet (Corona giver for de fleste bare en forkølelse).

Tom Hanks hidsige søn, som er 29 år, stod i sidste uge frem og var meget sur over, at folk kæder hans far sammen med Illuminati. Det sjove er, at Tom Hank´s søn har en stor Illuminatipyramide-tatovering på overkroppen LOL. Så han følte sig jo nok truffet, hvilket nok forklarer, at han virker så hidsig sidst i videoen ovenover, hvor han forsøger at debunke teorien om, at hans far (og ham selv) er medlemmer af Illuminati....

Madonna udgav en CD sidste år, flere måneder før Coronaudbrudet. Der ser man på bagsiden af coveret, at hun sidder og skriver på en CORONA-skrivemaskine. Og ved Eurovision 2019 optrådte hun med et nummer, hvor hun havde en krone på hovedet (Corona på latin) og hvor mennesker gik rundt med masker på scenen - ligesom folk går rundt med masker under CORONA-krisen.

Dette kaldes PREDICTIVE PROGRAMMING. Det er et trick, Illuminati-eliten bruger til at vise begivenheder før, de sker. Så når man BUSTER Illuminati-medlemmer som Tom Hanks og Madonna i de her ting, så er det for mig at se en tydelig indiktation af, at Illuminati står bag Coronaudbruddet.

Den udmærkede australske researcher Peekay Censored nåede at lave denne video, hvor han afslører det samme. At Tom Hanks bare spiller en rolle i denne psykologiske Coronaoperation. Ligesom Madonna har han selvfølgelig en CORONA-skrivemaskine...:

Jeg ved at I igen igen vil sige, at jeg er skør og så giver I mig minus o.s.v.

Men hvis I ser begge videoer ovenover og har øjnene åbne, vil I kunne se, at der er noget, der virker mystisk og mistænkeligt. At både Tom Hanks og Madonna poster billeder af en CORONA-skrivemaskine o.s.v. Illuminati elsker de her subtile beskeder, hvor de ikke siger tingene direkte. Men mellem linierne på en indirekte måde afslører, at de bare spiller en rolle i et gigantisk stort narreteater.

Redigeret af Lucianone
  • Vred 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 8 timer siden, Lucianone skrev:

Jeg har lavet denne lille video, hvor jeg udstiller, at Tom Hanks bare spiller en rolle, når han hævder, at han har Corona.

Lad jer ikke narre. Tom Hanks er medlem af den sataniske organisation, Illuminati, som dyrker Satan og bruger denne krise til at indføre deres sataniske nye verdensorden.

Under sine tale ved Golden Globe Awards et par måneder før, Hanks "fik Corona", sagde han "I have a cold" og så sagde han noget med, at "nogle gange sker det kl. 3 og andre gange klokken 11".

Illuminati elsker tal og numerologi. Den 11. marts stod Hanks så frem og sagde, at han havde Corona. Sjovt at det lige var den 11. marts (11/3), når han havde nævnt tallene 3 og 11 i sin tale, hvor han fortalte at han var forkølet (Corona giver for de fleste bare en forkølelse).

Tom Hanks hidsige søn, som er 29 år, stod i sidste uge frem og var meget sur over, at folk kæder hans far sammen med Illuminati. Det sjove er, at Tom Hank´s søn har en stor Illuminatipyramide-tatovering på overkroppen LOL. Så han følte sig jo nok truffet, hvilket nok forklarer, at han virker så hidsig sidst i videoen ovenover, hvor han forsøger at debunke teorien om, at hans far (og ham selv) er medlemmer af Illuminati....

Madonna udgav en CD sidste år, flere måneder før Coronaudbrudet. Der ser man på bagsiden af coveret, at hun sidder og skriver på en CORONA-skrivemaskine. Og ved Eurovision 2019 optrådte hun med et nummer, hvor hun havde en krone på hovedet (Corona på latin) og hvor mennesker gik rundt med masker på scenen - ligesom folk går rundt med masker under CORONA-krisen.

Dette kaldes PREDICTIVE PROGRAMMING. Det er et trick, Illuminati-eliten bruger til at vise begivenheder før, de sker. Så når man BUSTER Illuminati-medlemmer som Tom Hanks og Madonna i de her ting, så er det for mig at se en tydelig indiktation af, at Illuminati står bag Coronaudbruddet.

Den udmærkede australske researcher Peekay Censored nåede at lave denne video, hvor han afslører det samme. At Tom Hanks bare spiller en rolle i denne psykologiske Coronaoperation. Ligesom Madonna har han selvfølgelig en CORONA-skrivemaskine...:

Jeg ved at I igen igen vil sige, at jeg er skør og så giver I mig minus o.s.v.

Men hvis I ser begge videoer ovenover og har øjnene åbne, vil I kunne se, at der er noget, der virker mystisk og mistænkeligt. At både Tom Hanks og Madonna poster billeder af en CORONA-skrivemaskine o.s.v. Illuminati elsker de her subtile beskeder, hvor de ikke siger tingene direkte. Men mellem linierne på en indirekte måde afslører, at de bare spiller en rolle i et gigantisk stort narreteater.

She Lucianone, du er simpelthen syg i roen for og sige det på en rigtig pæn måde. Brug din tid på noget hvor du ikke sviner uskyldige folk til og husk så endelig og tage din medicin!

Mig.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil

Jeg ved ikke @Lucianone men sådanne konspirationteorier er mere underholdning for mig end noget jeg gider bruge min tid på. Jeg har svært ved at tage det seriøst.

At nogle småt begavede debattører skulle kalde dig skør, som du skriver, skal du bare hoppe op og falde ned på - for det meste et den slags blot lavt selvværd. Og i hvert fald er det dårlig debat stil - så bare ignorer det.

• Wow 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 22 timer siden, Lucianone skrev:

Du har da også en livlig fantasi med din opdigtede historier, så dårligt engelst talerTom Hanks nu heller ikke, at han ikke ved det hedder enten "I caught a cold" eller "I got a cold".

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
Skrevet (redigeret)
For 15 timer siden, Cementdebil skrev:

At nogle småt begavede debattører skulle kalde dig skør, som du skriver, skal du bare hoppe op og falde ned på - for det meste et den slags blot lavt selvværd. Og i hvert fald er det dårlig debat stil - så bare ignorer det.

Nej Che CementDebil, da jeg formoder det er mig der i din pen har et lavt selværd, vil jeg gerne komme med et dementi. Mit selvværd er vist ganske normalt, men har det svært med at både du og Che  Lucianone har det så svært med sandheden, at i giver jer til og digte med usandheder og gøre dem i ikke kan lide til jeres hjernespinds syndebukke. Det i to har gang i på hver sin måde ligner efterhånden eventyret om den ene fjer, der på forunderlig vis bliver til fem høns, når det har været gennem jeres hoveder.    🤨

Mig.

Redigeret af Bare mig.
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil

Det slog mig lige @Lucianone - Madonna har da lavet en sang der hedder Illuminati - måske en ren tilståelsessag 🤪🤣

It's not Jay-Z and Beyoncé
It's not Nicki or Lil Wayne
It's not Oprah and Obama
The Pope and Rihanna
Queen Elizabeth or Kanye
It's not pentagrams or witchcraft
It's not triangles or stacks of cash
Black magic or Gaga
Gucci or Prada
Riding on the Golden Calf

All-Seeing Eye is watching tonight
That's what it is, Truth and the Light
Nothing to hide, the secret's inside

It's like, everybody in this party shining like Illuminati

It's the enlightenment that started it all
The Founding Fathers wrote it down on the wall
And now the media's misleading us all
Turned right into wrong
It's time to dance and turn this dark into something
So let the fire burn, this music is bumping
We're gonna live forever, love never dies
It starts tonight

Behind the curtain of the New World Order
It's not platinum encrypted corners
It's not ISIS or the Phoenix
Pyramids of Egypt
Don't make it into something sordid
It's not Steve Jobs or Bill Gates
It's not the Google of United States
It's not Bieber or LeBron
Clinton or Obama
Or anyone you love to hate

Nothing to hide, secret's inside

It's like, everybody in this party, shining like Illuminati

You know that everything that glitters ain't gold
So let the music take you out of control
It's time to feel it in your body and soul
C'mon, let's go
We're gonna dance and turn this dark into something
It starts tonight

It's like
It's like
It's like, everybody in this party, shining like illuminati

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
On ‎01‎-‎04‎-‎2020 at 21:14, Bare mig. skrev:

She Lucianone, du er simpelthen syg i roen for og sige det på en rigtig pæn måde. Brug din tid på noget hvor du ikke sviner uskyldige folk til og husk så endelig og tage din medicin!

Mig.

Jeg vil opfordre dig til at tale pænt til andre. Ellers må jeg fremadrettet anmelde lidt flere af dine indlæg. Jeg undlader dog at anmelde dette, da jeg først vil prøve med almindelig venlighed at opfordre dig til at tale pænere.

Hvor ser du, at jeg har svinet uskyldige til?

Jeg har - modsat DIG! - ikke brugt skældsord (hvad DU konstant gør!). Jeg udstiller ganske stilfærdigt, hvordan store popsangere og skuespillere bruger en masse okkult symbolik. Hvilket er åbenlyst at de gør. Og jeg forklarer så stille og roligt, hvad jeg mener, at meningen er med alle deres okkulte symboler.

Hvis Madonna ikke er medlem af Illuminati, hvorfor har hun så lavet en Illuminati-sang og er også blevet fotograferet med en trøje, hvor Illuminatipyramiden er på?

Hvis Tom Hanks ikke er medlem af Illuminati, hvorfor bruger han mon så al den okkulte symbolik? Og hvorfor har hans søn en Illuminatipyramide tatoveret på sin overkrop?

PRC_147722469_1585216353.jpg?quality=90&

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
On ‎02‎-‎04‎-‎2020 at 18:10, Cementdebil skrev:

Det slog mig lige @Lucianone - Madonna har da lavet en sang der hedder Illuminati - måske en ren tilståelsessag 🤪🤣

It's not Jay-Z and Beyoncé
It's not Nicki or Lil Wayne
It's not Oprah and Obama
The Pope and Rihanna
Queen Elizabeth or Kanye
It's not pentagrams or witchcraft
It's not triangles or stacks of cash
Black magic or Gaga
Gucci or Prada
Riding on the Golden Calf

Nothing to hide, the secret's inside

It's the enlightenment that started it all
The Founding Fathers wrote it down on the wall
And now the media's misleading us all
Turned right into wrong
It's time to dance and turn this dark into something
It starts tonight

Behind the curtain of the New World Order
It's not platinum encrypted corners
It's not ISIS or the Phoenix
Pyramids of Egypt
Don't make it into something sordid
It's not Steve Jobs or Bill Gates
It's not the Google of United States
It's not Bieber or LeBron
Clinton or Obama
Or anyone you love to hate

Nothing to hide, secret's inside

You know that everything that glitters ain't gold
So let the music take you out of control
It's time to feel it in your body and soul
C'mon, let's go
We're gonna dance and turn this dark into something
It starts tonight

It's like
It's like

Hun virker jo til at have en insiderviden. Siden hun mener at vide, hvad Illuminati er eller ikke er...

Jeg er overbevist om, at hun ER medlem. Ja.

Når et billede siger mere end tusinde ord...

Illuminati-pyramiden med det altseende reptiløje på hendes trøje. Og der står TIDERNES NYE ORDEN aka NEW WORLD ORDER på trøjen.

0602afa3acba7635d81ea90246b7bbb0.jpg

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
On ‎02‎-‎04‎-‎2020 at 10:57, dewey skrev:

Du har da også en livlig fantasi med din opdigtede historier, så dårligt engelst talerTom Hanks nu heller ikke, at han ikke ved det hedder enten "I caught a cold" eller "I got a cold".

Du kan da se videoen i stedet for bare sidde og finde på noget, som ikke passer. Han siger I HAVE A COLD. Du behøver bare høre de første fem sekunder af videoen herunder for at høre, at jeg har ret...

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
Skrevet (redigeret)
For 9 timer siden, Lucianone skrev:

Jeg vil opfordre dig til at tale pænt til andre. Ellers må jeg fremadrettet anmelde lidt flere af dine indlæg. Jeg undlader dog at anmelde dette, da jeg først vil prøve med almindelig venlighed at opfordre dig til at tale pænere.

Hvor ser du, at jeg har svinet uskyldige til?

Jeg har - modsat DIG! - ikke brugt skældsord (hvad DU konstant gør!).

Så tror jeg du bør være glad for du ikke hørte hvad jeg tænkte!

Du er naturligvis velkommen til at anmelde mig.

Du har en mani med og beskylde alle og alt til med dit Illuminati, bare du ser et symbol der minder om dine drømmesyner. Selv i det her indlæg, hvor du vil have mig til at "skrive pænt til dig" kan du ikke lade være. Det må man i min verden være meget syg i roen for og kunne finde på!

Hvis det og sige (skrive) hvad man mener er skældsord, ved jeg godt nok ikke hvad dit "Illuminati" vrøvl er. Du burde sgi direkte ind på den lukkede med dine tvangstanker.   😡

For 9 timer siden, Lucianone skrev:

Jeg forklarer så stille og roligt, hvad jeg mener, at meningen er med alle deres okkulte symboler.

Hvis Madonna ikke er medlem af Illuminati, hvorfor har hun så lavet en Illuminati-sang og er også blevet fotograferet med en trøje, hvor Illuminatipyramiden er på?

Hvis Tom Hanks ikke er medlem af Illuminati, hvorfor bruger han mon så al den okkulte symbolik? Og hvorfor har hans søn en Illuminatipyramide tatoveret på sin overkrop?

PRC_147722469_1585216353.jpg?quality=90&

Nej Lucianone, det du gør med og og beskylde, skuespillere mm, med med dine Illuminati beskyldninger, er faktisk og svine de personer til. 

Mig bekendt lever Madonna af og være en kendt person og dermed bliver nødt til at levere hvad folk efterspørger, men det har du naturligvis ikke intelligens nok til selv at kunne regne ud.

Tom Hanks lever mig bekendt også af og være kendt. Hvad han laver i sin fritid vil jeg ikke blande mig i. Af samme grund mener jeg heller ikke det giver dig ret til at svine manden til med dit Illuminati vrøvl som begrundelse og bevis.

Hvorfor Tom Hanks søn, hvis det er ham ?, har en fake eller ægte tatovering med din Illuminati trekant kan jeg ikke svare dig på. Derimod kan jeg fortælle dig at det må være hans personlige sag. At det skulle være et bevis på Tom Hanks er medlem af en okult kreds er det absolut IKKE.

Se du nu og bliv voksen og tag din medicin, så undgår du nemlig og få at vide du er fuldstændig skrot i roen, noget du jo selv beviser med dit vrøvl, ik mannn.   🤨

Mig.

Redigeret af Bare mig.
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...