Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Cementdebil

Lad os hylde

Recommended Posts

Cementdebil
Skrevet (redigeret)

Endelig er der et oppositionsparti der vågner op. Lad os sammen hylde at der i det mindste er et parti, der forstår hvad frihed er. Tak til de radikale - det eneste bolværk Danmark har mod national konservatismens sejrsgang i hele den vestlige verden.

https://www.msn.com/da-dk/nyheder/indland/radikale-vil-stemme-imod-dobbeltstraffe-under-coronakrise/ar-BB120g1c?ocid=spartanntp 

Og til dig @ThomasSneum - hvad sagde jeg om lovglidning?

Redigeret af Cementdebil

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Hvilken lov er ikke midlertidig? :gruble:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 15 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Hvilken lov er ikke midlertidig? :gruble:

Læste du artiklen?

Epidemiloven er IKKE midlertidig - den skal afløses af en permanent. Desuden spilder den allerede nu over i andre lovgivninger - læs artiklen. Kilden må siges at være meget troværdig!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 1 minut siden, Cementdebil skrev:

Læste du artiklen?

Epidemiloven er IKKE midlertidig - den skal afløses af en permanent. Desuden spilder den allerede nu over i andre lovgivninger - læs artiklen. Kilden må siges at være meget troværdig!

Ja, jeg er spændt på hvordan Sneum forklarer sig ud af den he he

Jeg har hele tiden skrevet, at det er naivt at tro, at nogle af myndighedernes totalitære tiltag ikke vil blive permanente. Når krisen er overstået, finder de vel ud af, at de bliver nødt til at forlænge tiltagene, fordi "Corona kan jo altid komme tilbage". Bare vent og se...

Det var det samme med 9/11. De blev bare ved med at stramme og stramme og bygge ovenpå gang på gang. Så lovgivningen endte med at indskrænke vore frihedsrettigheder.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
Lige nu, Lucianone skrev:

Ja, jeg er spændt på hvordan Sneum forklarer sig ud af den he he

Jeg har hele tiden skrevet, at det er naivt at tro, at nogle af myndighedernes totalitære tiltag ikke vil blive permanente. Når krisen er overstået, finder de vel ud af, at de bliver nødt til at forlænge tiltagene, fordi "Corona kan jo altid komme tilbage". Bare vent og se...

Det var det samme med 9/11. De blev bare ved med at stramme og stramme og bygge ovenpå gang på gang. Så lovgivningen endte med at indskrænke vore frihedsrettigheder.

Det er jeg også spændt på. Men det skal siges, at @ThomasSneum tidligere har skrevet han ville vent og se hvis det skete - det er så allerede nu TS 😉

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup
For 3 timer siden, Cementdebil skrev:

Endelig er der et oppositionsparti der vågner op

Er de radikale ikke et støtteparti ?
Ud over det, så får jeg knopper af dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 3 timer siden, Cementdebil skrev:

Læste du artiklen?

Epidemiloven har mig bekendt eksisteret i over et århundrede, så den er absolut ikke et tegn på at She CementDebils frihed forsvinder, tværtimod det modsatte.   😏    🤣

Hilsen Mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 3 timer siden, Zorglup skrev:

Er de radikale ikke et støtteparti ?
Ud over det, så får jeg knopper af dem.

joeh det er de ganske vist - men man er vel i opposition, hvis man ikke er i regering?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 9 timer siden, Cementdebil skrev:

Læste du artiklen?

De taler om stramninger "hvis de har afsæt i coronakrisen,.." Altså midlertidig. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
1 time siden, ThomasSneum skrev:

De taler om stramninger "hvis de har afsæt i coronakrisen,.." Altså midlertidig. 

Det passer jo ikke TS - forstår hvad jeg mener med lovglidning eller skal jeg uddybe det igen?

Der er ikke spor midlertidighed over det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...