Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Mr. JL

Min dejlige hustru

Recommended Posts

Mr. JL

Meget kort.

Jeg har lagt mærke til at min hustru gennem en del år, de sidste 6 måneder har kontaktet sin forhenværende chef, med en undskyld-mms og en del opkald i februar. Hun har ikke arbejdet der siden november, men hun har flere gange søgt chefens navn, adresse, tlf nummer, hans fødselsdag og billeder med videre samt tydeligt har fantasier om ham den dag i dag.

Hun har en del screenshots af hans facebook billeder, men er ikke venner med ham og gennem et par tilfældige situationer, har jeg set eller oplevet hende sent om natten med billede af ham på telefonen, eller computeren, med godt gang i den. Samtidigt når vi har snakket åbent om sex med mere, benægter hun at hun har onaneret i længere tid, hvor jeg er ret ærlig omkring det.

Jeg har også set hun har skrevet et meget følelsesmotiveret brev på et andet sprog hvor hun meget billedeligt fortæller hvor ked af det hun er over at have fornærmet ham eller noget (Han har fyret hende.) I brevet står Mens hun har arbejdet, fortalte hun også hvor meget hun elskede den måde han gjorde tingene på, og lidt samme slags ros om nogle få andre medarbejdere.

Og nej. Jeg er ikke en perfekt partner og at snage på den måde lægger ikke til mig. Men den måde hun har haft omtalt ham fik mig til at blive lidt skeptisk og jeg har kigget lidt med over skulderen uden hun nødvendigvis ved det. Jeg er ikke stolt af mine handlinger heller, men følte jeg var nødt til at vide ca hvor meget han fylder i hendes sind. Han er så vidt jeg ved ikke gift men har et datter og vi har 3 børn og et forhold på 8 år I bagagen. 

Jeg siger ikke hun har gjort noget dumt, men er det en helt normal opførelse?

Er jeg så gammeldags omkring sex og fantasier eller har hun lagt for mange følelser af ved ham?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...