Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Hvordan påvirker Corona netop DIG ?

Recommended Posts

snoozz

Ja hvordan påvirker det netop DIG?

Man behøver slet ikke have Corona ,eller syg i det hele taget... men oplever i fx at ;

- folk man plejer at hilse på ikke vil hilses på mere - altså fx med et venskabeligt kram?

- Folk man normalt har i telefonen enten pga geografisk afstand eller fx ens ekskone ikke vil tage den da de tor Corona kan smitte igennem telefonen?

- Min ene nabo går og kommer normalt 2 eller 3 gang på et døgn. Nu er hun gået op og ned 8-10 gange alene her til formiddag. Ved ikke lige hvorfor medmindre hun er ved at flytte?

Har i andre lagt mærke til "unormalheder" ellers ?

PS har heldigvis rigeligt med tørfoder og øller da jeg forudså at dette ville ske (altså Danmark lukket)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skoledrengen

Det er da forstårligt at folk vælger at tage afstand, det er jo det man skal. Dog en smule besynderlig adfær, men hvis det er det, som gør at folk føler sig trykke i samfundet, så lad dem da. De har måske familemedlemmer oppe i årene med den ene eller den anden sygdom, som de jævnligt sørger for, med indkøb eller rengøring. Dem ville de nok helst undgå at få smittet og hvis deres måde er at distancere sig fra offentligheden er ved totalt at lukke sig ude, så er det vel okay, så længe det vare. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)

Min livrem Snoozz🥯

Jeg opdagede da jeg stod foran spejlet i morges efter en bad at jeg var kommet mig betydeligt, jeg hoppede skålen og så at jeg er kommet mig hele 7 kilo siden Covid19 krisen startede, Men så realiserede jeg mig at det er den 1. April i dag 😅 

Redigeret af Jojojo
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
Skrevet (redigeret)

Eneste forskel, kan ikke blive klippet.

Ellers ingen forandring, her har vi altid vasket hænder.

Redigeret af Terence

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
forfandenih...

Det er svært at finde job i disse tider, når der kører færre tog, samtidigt med at man skal bestille gratis pladsbillet, samtidigt med at man ikke kan logge ind på appen… Og med ca. 50.000 xtra ledige, er der i dag endnu flere om budet…

PS: Men så slipper man da for at sidde i en kantine, hvor det er svært at holde avstand… Samtidigt med at jeg har lidt astma/bronkitis…   Så jeg er lidt "arbejdssky" for tiden...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BenniM
On 1.4.2020 at 17:53, Jojojo skrev:

Min livrem Snoozz🥯

Jeg opdagede da jeg stod foran spejlet i morges efter en bad at jeg var kommet mig betydeligt, jeg hoppede skålen og så at jeg er kommet mig hele 7 kilo siden Covid19 krisen startede, Men så realiserede jeg mig at det er den 1. April i dag 😅 

Du har husket at stille din vægt 10 kg tilbage, da det nu er tid til sommervægt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
xrasmussen

Jeg går - endnu da - på arbejde som normalt, dog med de tiltag som arbejdspladsen har taget, jeg kan ikke se de kan gøre mere. Min arbejdsplads er centrallageret for en af landets større supermarkedskæder, så der er - stadig - brug for mig. Arbejdspladsen har f.eks. delt os op i hold til pauserne, så vi ikke sidder så mange i kantinen som normalt, og flere af dem der arbejder på kontoret arbejder hjemmefra. Arbejdet på lageret skal stadig gøres, og der kører allerede tre holdskift og har gjort længe. Vi blev også rost for at være gode til at huske at vaske hænder.

Ellers så er fridagene noget mere ensformige end normalt og gaderne mere stille. Jeg har en ven, jeg ikke har set i flere uger nu, og har heller ikke set andet familie end min mor. De eneste mennesker jeg har talt sådan mere personligt med er mine kolleger og min mor. Mine naboer taler jeg med, når jeg ser dem, men opsøger dem ikke.

Derudover så er Philip Faber pludselig blevet et kendt ansigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...