Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Karl2020

Er valget virkelig mellem corona og fascisme?

Recommended Posts

Ieet
1 time siden, Lucianone skrev:

God video, som afslører det store Coronabedrag. I skal se hele videoen, hvis I skal forstå det. Jeg gider ikke høre på dumme svar fra folk, der ikke engang gider se videoen. Alle, der ser hele videoen og en IQ over 100, vil kunne lægge 2 og 2 sammen og se, at det her er et stort SCAM:

Hej Lucianone,

Du må lige opsummere videoens argumenter så vi kan diskutere dem.

Med venlig hilsen
Ieet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 5 timer siden, modpol skrev:

At du nøjes med at konkludere det som du faktisk kan baseret på de fakta du har og ikke spekulere og konkludere noget som fata ikke giver belæg for.

Så er det jo godt det er præcis det jeg gør.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

God video af Mads Palsvig, formand for partiet JFK21, som er eneste danske parti, der kæmper imod Illuminati og New World Order:

Han fortæller om QAnon-bevægelsen i USA, som er en bevægelse, som efter sigende arbejder bag tæppet for at gøre det af med den satanistiske elite, som styrer verden. Trump hævdes at være allieret med dem.

Jeg er selv skeptisk overfor Q, men jeg håber da, at teorien om Q er sand. Teorien går ud på, at Q og Trump inden Påske vil lave 3 dages blackout, hvor internettet lukkes totalt ned og hvor alle Illuminati´s højtstående medlemmer anholdes og anklages for satanisme, kidnappinger, pædofili, massemord, menneskeofringer og andre forbrydelser.

Jeg tvivler på, at det vil ske. Men jeg vil da gerne give Q ti dage mere. Hvis der ikke er sket noget senest den 13. april, synes jeg, at vi skal glemme alt om Q.

Men det lyder til, at Palsvig tror på Q ;)

Redigeret af Lucianone
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 3 timer siden, Ieet skrev:

Hej Lucianone,

Du må lige opsummere videoens argumenter så vi kan diskutere dem.

Med venlig hilsen
Ieet

Det vil tage for lang tid. Der er tale om to videoer på ca. 1½ time.

Og noget af det er for besværligt at forklare. Man skal se videoen for at forstå det.

Men det er fint nok, hvis du ikke gider se den. Det bestemmer du da skam helt selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 6 timer siden, Lucianone skrev:

God video, som afslører det store Coronabedrag. I skal se hele videoen, hvis I skal forstå det. Jeg gider ikke høre på dumme svar fra folk, der ikke engang gider se videoen. Alle, der ser hele videoen og en IQ over 100, vil kunne lægge 2 og 2 sammen og se, at det her er et stort SCAM

For de af jer, der ikke er så glade for engelsk, kan jeg anbefale jer at se Creatrix13´s danske video om emnet. Hvor han afslører det store Coronabedrag. Videoen er lavet således, at han lader som om, at det er Magnus Heunicke, sundheds- og ældreministeren, han taler til.

Videoen er lidt lang, 1 time og 45 minutter. Men jeg anbefaler jer at se hele videoen. Fordi Creatrix13 kommer ind på hvad det er for en agenda, magteliten ruller ud i forbindelse med dette Coronaudbrud. Han afslører, hvad jeg godt vidste i forvejen. Nemlig at det er Illuminati, den satandyrkende magtelite, som vil rulle deres nye verdensorden ud og de bruger denne krise som påskud til at gøre det.. Creatrix13 er en dansk borger, som i snart tyve år har kæmpet en hård kamp imod tele- og mobilindustrien, da han mener, at mobilstrålning er stærkt skadeligt. Men derudover er han også en kvik mand, som godt ved, hvordan verden hænger sammen og at vi er styret af en satanisk magtelite, som kalder sig Illuminati...

4 minutter, mere kunne mit nok for lave iQ ikke klare, være er at jeg fik nogen beskidte tanker i de 4 minutter. 

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
Skrevet (redigeret)
1 time siden, Lucianone skrev:

Det vil tage for lang tid. Der er tale om to videoer på ca. 1½ time.

Og noget af det er for besværligt at forklare. Man skal se videoen for at forstå det.

Hej Lucianone,

Præcis. Det er 1½ time... og der er virkelig ingen argumenter bare en masse tomme påstande - uden argumentation.

Den der Q ting er i øvrigt også fiktion.

Med venlig hilsen

Ieet

Redigeret af Ieet
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 2 timer siden, Ieet skrev:

Hej Lucianone,

Præcis. Det er 1½ time... og der er virkelig ingen argumenter bare en masse tomme påstande - uden argumentation.

Den der Q ting er i øvrigt også fiktion.

Med venlig hilsen

Ieet

Jeg synes nu, at han argumenter forrygende godt og også har dokumentationen i orden. Han henviser til mange forskellige kilder.

Men jeg gad selvfølgelig ikke bruge en halv time på at resumere videoen, når jeg udmærket vidste, at du uanset hvad ville prøve at debunke dens indhold he he. Men folk med et åbent sind synes jeg stadig bør lytte til manden.

Jeg tror heller ikke så meget på Q. Men jeg nævnte det, fordi jeg gerne ville høre andres mening om det. Og man ved aldrig, om vi kan tage fejl. Måske er de ægte nok. Det kunne jo være fedt, hvis de endelig får smidt den sataniske Illuminati-elite i fængsel på livstid...

Forleden var jeg forbi to sygehuse i Aalborg og jeg fandt ikke nogen lang Coronakø eller nogen tegn på panik overhovedet. Okay, officielt er der også kun ret få Coronaindlagte i Nordjylland, så det giver god mening.

Men i min video HERUNDER kan I også se eksempler fra resten af verden på, at der slet ikke er den store Coronapanik rundt omkring på hospitalerne, som mainstreammedierne hævder, at der er. Mange steder er der helt tomt, selv de steder, hvor mainstreammedierne (aka fake news-medierne) hævder, at der er megalange køer overalt...

Det er fedt at se, hvor mange vågne mennesker der er rundt omkring i verden. Mennesker der har fået nok af Illuminati´s overherredømme på jorden og politikernes og mediernes løgne og skræmmekampagner. Mennesker, der tager sagen i egen hånd og tager ud og dokumenterer med deres kameraer, at situationen rundt omkring på verdens Coronahospitaler slet ikke i virkeligheden er den, som løgnemedierne forsøger at bilde os ind. Selv i New York, hvor fake-news medier som CNN og CBS påstår, at der er rent kaos, er der fuldstændigt stille og roligt...

Illuminati slap godt fra deres 9/11-løgn, fordi dengang var der ikke ret mange mennesker, som var vågne. Jeg var selv ikke vågnet op dengang og der gik 6-7 år, før jeg fandt ud af, at det var et Inside Job. Men i dag er jeg vågen. Og de kan ikke narre mig igen med dette Corona-hjernevask. Hvad med I andre? Lader I jer narre? Tror I på deres løgne?

Egentlig bebrejder jeg jer ikke, at I har svært ved at tro på, hvad jeg skriver. For ti år siden var jeg selv som jer. Men der skete nogle ting, som gjorde, at jeg vågnede op og indså, hvor meget løgn og bedrag, der er i denne verden. Derfor gider jeg ikke lade mig narre mere. ;)

DISCLAIMER: Jeg siger ikke, at folk ikke bliver syge og dør. Men jeg siger at omfanget af krisen er stærkt overvurderet, hvad min video her under også dokumenterer ved at vise en masse hospitaler selv ved påståede epicentre i USA, hvor der er ganske stille og roligt. Og jeg siger, at Illuminati/magteliten udnytter denne krise til at indføre en satanisk verdensorden (tvungne vacciner, microchip, øget overvågning, kontantløst samfund o.s.v.).

Redigeret af Lucianone
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
For 2 timer siden, Lucianone skrev:

Hej Lucianone,

Du gider ikke bruge 30 min på at opsummere en video men mener vi alle skal bruge over en time på at se den?!

Anyway, de fleste som har corona som ikke er kritiske er isoleret hjemme. Og de kritiske står ikke og venter i kø og smitter andre. De holdes isoleret fra offentligheden og hentes af folk med beskyttelse på. 

Hele præmissen er simpelthen forkert med at se om der står køer af syge foran hospitalet. Folk kan godt gennemskue at de så ville smitte alle der fejlede noget andet så dem der tror de er smittet går ikke bare ned og venter.

Med venlig hilsen

Ieet

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 14 timer siden, Ieet skrev:

Hej Lucianone,

Du gider ikke bruge 30 min på at opsummere en video men mener vi alle skal bruge over en time på at se den?!

Det er trods alt mere anstrengende at skrive et megalangt indlæg på skrift, hvor man skal opsummere en times video end det er at sætte sig ned i en sofa eller en stol og bare passivt se en video...

Derudover er der visuelle eksempler i videoen, som er vigtige - og som jeg ikke kan gengive på skrift.

Anyway, de fleste som har corona som ikke er kritiske er isoleret hjemme. Og de kritiske står ikke og venter i kø og smitter andre. De holdes isoleret fra offentligheden og hentes af folk med beskyttelse på. 

Jeg er ikke uenig i den her betragtning. Coronasmittede bør netop ikke stå i en lang kø. Det virker dumt.

MEN pointen er, at CBS tror jeg kanalen hed) lavede et indslag, hvor de NETOP påstod, at der VAR en kæmpestor kø foran et Coronahospital i New York. Og da to Youtubere så tog derud for at få det bekræftet med egne øjne, var der ikke en sjæl derude.

Så pointen er at medier som CBS lyver eller i hvert fald overdriver vildt...

Som man ser i min video, var der også et andet sted, hvor det blev påstået i medierne, at der var 4 timers kø, hvor folk ventede på at blive testet for Corona. Da en Youtuber så tog derud, var der ikke et øje.

Forstår I stadig ikke, at pointen er, at medierne lyver, så de må ligne Pinocchio efterhånden.....

Hele præmissen er simpelthen forkert med at se om der står køer af syge foran hospitalet. Folk kan godt gennemskue at de så ville smitte alle der fejlede noget andet så dem der tror de er smittet går ikke bare ned og venter.

Med venlig hilsen

Ieet

NETOP, Ieet.

Men hvorfor tror du så på, når medier som CBS påstår, at der er kæmpelang kø foran et Coronahospital i New York, hvor folk venter på at blive testet? Det er jo åbentlyst fake news, da folk NETOP ikke står i en lang kø, når de skal testes for Corona.

Undskyld jer alle, men nogle gange synes jeg, at I mangler logisk sans, når I ikke kan se at der er noget, som ikke stemmer med, hvad de siger i medierne. Medierne siger, at der er store Coronakøer foran hospitalerne. Når de samtidig siger, at folk netop ikke skal stå i køer for at blive testet. Der er noget, der logisk set ikke kan passe der!

• Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Tsk tsk, læg mærke til hvordan "Bare Mig" chikanerer mig og Cementdebil ved konstant at give os en sur smiley, UANSET, hvad vi skriver!

"Bare mig" har tilsyneladende svært ved at debattere på almindelig vis ved at fremføre argumenter. Personagen kan kun "mobbe" ved at give sure smileys.

@MODERATOR: Hvornår afskaffer I likes og dislikes? Det ødelægger debatten, når folk kun liker og disliker uden at argumentere…; at give en debattør 10 dislikes i træk uden at argumentere svarer til at række tunge af folk, man ikke kan lide. Det er faktisk meget barnligt.

Ieet er jeg ofte uenig med, man han prøver i det mindste at debattere. Det burde typer som "Bare Mig" også gøre...

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...