Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Karl2020

Er valget virkelig mellem corona og fascisme?

Recommended Posts

Jojojo
For 29 minutter siden, Cementdebil skrev:

Nej ikke fuldstændig - men du skrev "de normale influenzatal" - og de er også på et meget lavere niveau. Jeg kender ikke de præcise tal - men det er ret naturligt - et virus kan jo ikke se forskel på "hvem" tiltagene (berøvelsen af vores frihedsrettigheder, den øgede håndhygiejnen og afstand mellem os) er rettet mod. faktisk bør influenza smitte bremse endnu mere op end Corona - det skyldes en meget lavere incubationstid (2-3 dage) mod Coronas ca. 11,5 dage i gennemsnit.

Kunne du eventuelt finde et link, fordi det kunne jeg ikke, men det overrasker vel ingen 😄

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 1.4.2020 at 15:42, dna skrev:

Det er set mange gange i historien at regeringer handler på kriser eller at store dele af befolkningen faktisk er glade for handlinger til et vist punkt. Senere viser det sig så at blive til et totalitært styre.

Jeg siger ikke at det kommer til at ske nu med denne regering (indtil videre synes jeg faktisk at de har gjort det ok selv om jeg er borgerlig), men jeg kan godt frygte at ikke alt bliver rullet tilbage eller at der næste gang med en krise hurtigt bliver skåret ned på vores frihedsrettigheder.

Vores frihed er i den grad under pres og har været det i flere år og COVID-19 kan sagtens vise sig at sætte frihed under endnu mere pres og ikke bare midlertidigt.

Men det må vi jo vente med og se og så forholde os til når det visser sig at blive tilfældet.

Indtil da er der ingen grundt til at male fanden på vægen.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 1.4.2020 at 19:31, Jojojo skrev:

Kunne du eventuelt finde et link, fordi det kunne jeg ikke, men det overrasker vel ingen 😄

Undtagelsesvis blev der sagt noget rigtigt, de nuværende tiltag med mindske almindelig influenza på sammen måde som covid-19.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 14 minutter siden, modpol skrev:

Undtagelsesvis blev der sagt noget rigtigt, de nuværende tiltag med mindske almindelig influenza på sammen måde som covid-19.

Hmmm - jeg synes, der er sagt mange korrekte ting. Mange påstande underbygget af argumenter med fakta, belæg og hjemmel .

Hvad mere ønsker du?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 43 minutter siden, Cementdebil skrev:

Hmmm - jeg synes, der er sagt mange korrekte ting. Mange påstande underbygget af argumenter med fakta, belæg og hjemmel .

Hvad mere ønsker du?

At du nøjes med at konkludere det som du faktisk kan baseret på de fakta du har og ikke spekulere og konkludere noget som fata ikke giver belæg for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

God video, som afslører det store Coronabedrag. I skal se hele videoen, hvis I skal forstå det. Jeg gider ikke høre på dumme svar fra folk, der ikke engang gider se videoen. Alle, der ser hele videoen og en IQ over 100, vil kunne lægge 2 og 2 sammen og se, at det her er et stort SCAM:

For de af jer, der ikke er så glade for engelsk, kan jeg anbefale jer at se Creatrix13´s danske video om emnet. Hvor han afslører det store Coronabedrag. Videoen er lavet således, at han lader som om, at det er Magnus Heunicke, sundheds- og ældreministeren, han taler til.

Videoen er lidt lang, 1 time og 45 minutter. Men jeg anbefaler jer at se hele videoen. Fordi Creatrix13 kommer ind på hvad det er for en agenda, magteliten ruller ud i forbindelse med dette Coronaudbrud. Han afslører, hvad jeg godt vidste i forvejen. Nemlig at det er Illuminati, den satandyrkende magtelite, som vil rulle deres nye verdensorden ud og de bruger denne krise som påskud til at gøre det.. Creatrix13 er en dansk borger, som i snart tyve år har kæmpet en hård kamp imod tele- og mobilindustrien, da han mener, at mobilstrålning er stærkt skadeligt. Men derudover er han også en kvik mand, som godt ved, hvordan verden hænger sammen og at vi er styret af en satanisk magtelite, som kalder sig Illuminati...:

Redigeret af Lucianone
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
Skrevet (redigeret)
On 30.3.2020 at 15:33, Karl2020 skrev:

Covid-19 er nu oppe på 5-10% af dødsfaldene af en gennemsnitlig årlig influenzasæson (290.000-650.000 døde). Hvis covid-19 fortsætter med en global fordoblingstid i dødsfald på en uge, vil den nå en almindelig gennemsnits influenza's dødelighed om ca. en måned, ca. 1 maj.

"Influenza spreads around the world in yearly outbreaks, resulting in about three to five million cases of severe illness and about 290,000 to 650,000 deaths" https://en.wikipedia.org/wiki/Influenza

Sæt disse fakta i forhold til den mediedækning og de drakoniske indgreb der foretages, og du indser med det samme, at noget er helt galt.

Til den tid har vi accepteret fascismen som noget stuerent, udgangsforbud er blevet et rimeligt værktøj, totalovervågning en nødvendighed for den offentlige sundhed, mennesket er reduceret til producerende smittebærer, der skal holdes sanitær, civilsamfundet er elimineret og kan ikke forsvare sig, anmeldser af "smittemistænkte" og internering uden dommerkendelse og ret til advokat på ubestemt tid  af "smittemistænkte" eller andre mistænkte for at forstyrre den nationale sundhed.

Det er kun medierne, der kan redde os, når vi ikke længere må demonstrere.

Om 50 år spørger de, hvordan de vestlige demokratier forsvandt.

Det her er og bliver et resultat af en skrækkampagne fra internettet.

Personligt har jeg aldrig haft tillid til Mette Frederiksen. Jeg synes at det er en socialdemokratisk falliterklæring, og er ikke set magen til siden Anker Jørgensen kørte statskassen i sænk. 

Jeg tror at det her selvfølgelig ender med at Socialdemokratiet med rette, kan se frem til den politik som S har stået for alle dage.

Det bliver en sød tid for Mette når hun skruer op for skatter og afgifter, som skaber endnu mere elendighed, for alle de vælgere som hun så nydeligt stillede sig op på tv, for at ilægge sit ansigt i nogle folder, som i Mettes hovedet skulle have sendt et signal til de svage i samfundet. Men hun lignede nu mere en kat på bakken med hård mave.

Hun forærer hele statskassen væk til alle de nar-hoveder, som har forgyldt sig selv med lønstigninger op i mod 50 % mens alle andre har måtte nøjes med overenskomst/mindstelønnen.

Tænk over at vores beskæftigelsesmedister, ikke har så meget omløb i hovedet, at selv han ikke er klar over at der faktisk ikke er noget arbejde at søge. Men folk bliver stadigt sanktioneret. 

Det her er starten på en ny finanskrise, og den bliver 10 gange så dyr som den vi stadig betaler af på til arbejdsgiverne.

Er der nogen der har bemærket at under den beskyldning at de danske virksomheder skal være konkurrencedygtige, så er den eneste konkurrence som de danske virksomheder de deltager i, det er konkurrencen for cheffer, om rage mest til sig.

Skam jer, og lad denne her tid smadre jeres grådighed.

Redigeret af Kajkajdetermig
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Evalu
1 time siden, Lucianone skrev:

Jeg gider ikke høre på dumme svar fra folk, der ikke engang gider se videoen.

Okay............................................:fløjt:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...