Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
briefs

Hvornår er man veludrustet?

Størrelsen  

15 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

snoozz

Haha jeg kalde selv min "lillebror" for "normal". Altså 22 cm når den er stiv.

Eller hvis en kvinde eller pige får den til at blive det. "slap" er den sgu nok kedelig 13 cm, nok helt gennemsnitlig.

Men jeg er ikke specielt høj eller muskuløs, så derfor er den nok en tand mere en pigerne forventer gg ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik

Jeg tilstår - jeg valgte en operation for at ændre størrelsen på min penis...

Jeg havde længe ønsket mig en penis på 29 cm. længde - og da indgrebet blev udført under fuld narkose, så var der ingen smerter forbundet med at få fjernet de overskydende 6 cm....

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
On 26.6.2020 at 08:35, modpol skrev:

Ja men en stiv på 9cm er jo nærmest ubrugelig.

Sådan nogle har jeg set indimellem. Ja, vi taler om voksne mænd, ikke om små drenge he he. Det er faktisk ikke så få voksne mænd, der kun har ca. 10 cm. i stiv tilstand. 

Altså om de er ubrugelige, kan vi diskutere. De kan altid bruges til at tisse med. Og ved oralsex behøver man heller ikke være nervøs for at få noget galt i halsen. Fordelen ved små dillere er, at de hurtigere og nemmere bliver stive. Så fyre med små dillere får sjældnere potensproblemer end fyre med store af slagsen. De små har de jo med at pege lidt opad, mens de store typisk er bananformede eller hænger lidt nedad.

Men ved vaginal- og analsex, er det nok begrænset, hvor meget fornøjelse sådanne størrelser kan give. 9 cm. så kan den jo måske lige præcist nå ind, men heller ikke meget mere. 

Det er i øvrigt sjovt, at på nettet vrimler det med store dillere. Næste alle mænd påstår på nettet af eje 18-25 cm. Så er det bare dét, at når man så kommer ud i den virkelige verden og ser mænd rundt omkring, så tænker man "hvor blev alle de der mænd med 20 cm af?". Når man så ser mænd i den virkelige verden, er det højest én ud af ti, der har én på 20 cm. Det er måske endda snarere én ud af tyve.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 2 timer siden, snoozz skrev:

Haha jeg kalde selv min "lillebror" for "normal". Altså 22 cm når den er stiv.

Eller hvis en kvinde eller pige får den til at blive det. "slap" er den sgu nok kedelig 13 cm, nok helt gennemsnitlig.

Men jeg er ikke specielt høj eller muskuløs, så derfor er den nok en tand mere en pigerne forventer gg ;)

Øhm, i går skev du 19 cm. Nu er den så vokset til 22. Er du sikker på vi kan regne med de tal? ha ha

Ved du hvordan man måler? Du måler på oversiden og nosserne tæller IKKE med ;)

13 cm. slap er i øvrigt betydeligt over gennemsnittet. En slap diller er typisk 8-9 cm.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 26.6.2020 at 15:34, stig6499 skrev:

jeg er så heldig at have en normal diller , du må ikke gøre grin med mænd der har en lille diller , de kan jo ikke gøre for at de har en lille diller 

Jeg gør ikke grint med det, jeg siger bare størrelse betyder noget og så er den så lille bliver det et reelt problem at have et normal sexliv - det kaldes i øvrigt en micropenis.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 27.6.2020 at 09:24, Lucianone skrev:

Sådan nogle har jeg set indimellem. Ja, vi taler om voksne mænd, ikke om små drenge he he. Det er faktisk ikke så få voksne mænd, der kun har ca. 10 cm. i stiv tilstand. 

Altså om de er ubrugelige, kan vi diskutere. De kan altid bruges til at tisse med. Og ved oralsex behøver man heller ikke være nervøs for at få noget galt i halsen. Fordelen ved små dillere er, at de hurtigere og nemmere bliver stive. Så fyre med små dillere får sjældnere potensproblemer end fyre med store af slagsen. De små har de jo med at pege lidt opad, mens de store typisk er bananformede eller hænger lidt nedad.

Men ved vaginal- og analsex, er det nok begrænset, hvor meget fornøjelse sådanne størrelser kan give. 9 cm. så kan den jo måske lige præcist nå ind, men heller ikke meget mere. 

Det er i øvrigt sjovt, at på nettet vrimler det med store dillere. Næste alle mænd påstår på nettet af eje 18-25 cm. Så er det bare dét, at når man så kommer ud i den virkelige verden og ser mænd rundt omkring, så tænker man "hvor blev alle de der mænd med 20 cm af?". Når man så ser mænd i den virkelige verden, er det højest én ud af ti, der har én på 20 cm. Det er måske endda snarere én ud af tyve.

Det jo sådan internette fungerer folk vil ikke indrømme at deres penis er gennemsnitlig eller under, det lyder jo ikke af nogen.

Det er præcist min pointe 9cm kan kun lige nå ind og ikke fra alle positioner. Hvis manden eller kvinder så er lidt buttet så kan han godt glemme at nå ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 27.6.2020 at 09:29, Lucianone skrev:

Øhm, i går skev du 19 cm. Nu er den så vokset til 22. Er du sikker på vi kan regne med de tal? ha ha

Ved du hvordan man måler? Du måler på oversiden og nosserne tæller IKKE med ;)

13 cm. slap er i øvrigt betydeligt over gennemsnittet. En slap diller er typisk 8-9 cm.

Hej du ved når man er stiv og så dobbelt så tæller staten fra den første og slutningen fra den sidste, så skal 22cm nok passe ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
On 31.3.2020 at 00:09, RocketScientist skrev:

Jeg har svaret 20+, men jeg mener lidt mindre (18+). Jeg synes 17 er for tæt på gennemsnittet der vel er 15-16 cm I DK. Hvis man har en på 18+ (rigtige cm), så har langt de fleste mænd en mindre pik.

Gennemsnitet er næppe 16 cm. Måske 15. Men snarere 14-14.5. Det tror jeg, fordi jeg ser langt flere mænd med pikke under 16 cm. end jeg ser mænd med pikke over 16 cm. Så gennemsnittet må være mindre end de 16. 

Af de sidste ti stive pikke, jeg har set, var der én på 18-19 cm. Resten fra 9-16 cm. Så er gennemsnittet jo ikke 16 cm. Og måske ikke engang 15. De fleste stive pikke er ca. på halvanden pegefingers længde. D.v.s. ca. 14-15 cm.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 5 minutter siden, Lucianone skrev:

Gennemsnitet er næppe 16 cm. Måske 15. Men snarere 14-14.5. Det tror jeg, fordi jeg ser langt flere mænd med pikke under 16 cm. end jeg ser mænd med pikke over 16 cm. Så gennemsnittet må være mindre end de 16. 

Af de sidste ti stive pikke, jeg har set, var der én på 18-19 cm. Resten fra 9-16 cm. Så er gennemsnittet jo ikke 16 cm. Og måske ikke engang 15. De fleste stive pikke er ca. på halvanden pegefingers længde. D.v.s. ca. 14-15 cm.

En gennemsnitlig erigeret penis er 13,12 centimeter lang og 11,66 centimeter i omkreds.

https://videnskab.dk/krop-sundhed/endelig-fastslaet-sa-lang-er-en-gennemsnitlig-penis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...