Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Sloshiceangel

Jeres ærlige mening om mig og min livstil som jomfru

Recommended Posts

Sloshiceangel

Jeg ved at dette har været diskuteret par gange, men det er noget jeg har tænkt meget på. Jeg er 22 og er stadig jomfru, har aldrig haft sex, har aldrig kysset nogen og har aldrig datede nogen som helt. Det er ikke kun fordi jeg har valgt at leve livet som cølibat(forblive ugift), men også fordi at jeg er aromantisk aseksuel(som betyder at jeg ikke er romantisk eller seksuelt tiltrukket til nogen som helst uanset køn). Jeg har følt mig meget anderledes fra da jeg var teenager. Især fordi at jeg var og er stadig i da meget sex og romantisk afvisende(repulsed). Så jeg vil ha jeres ærlige mening om hvad i synes om min livstil. Synes i at det vil være et mega turn off hvis jeg var 100 år og havde stadig aldrig haft sex med nogen? Jeg synes selv det er et latterligt spørgsmål, fordi jeg ved jo udmærket godt at jeg skal elske mig selv og acceptere mig selv som jeg er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 3 timer siden, Sloshiceangel skrev:

Jeg ved at dette har været diskuteret par gange, men det er noget jeg har tænkt meget på. Jeg er 22 og er stadig jomfru, har aldrig haft sex, har aldrig kysset nogen og har aldrig datede nogen som helt. Det er ikke kun fordi jeg har valgt at leve livet som cølibat(forblive ugift), men også fordi at jeg er aromantisk aseksuel(som betyder at jeg ikke er romantisk eller seksuelt tiltrukket til nogen som helst uanset køn). Jeg har følt mig meget anderledes fra da jeg var teenager. Især fordi at jeg var og er stadig i da meget sex og romantisk afvisende(repulsed). Så jeg vil ha jeres ærlige mening om hvad i synes om min livstil. Synes i at det vil være et mega turn off hvis jeg var 100 år og havde stadig aldrig haft sex med nogen? Jeg synes selv det er et latterligt spørgsmål, fordi jeg ved jo udmærket godt at jeg skal elske mig selv og acceptere mig selv som jeg er. 

Hvad betydning har det hvad vi andre mener?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 6 timer siden, Sloshiceangel skrev:

Måske er du bare anderledes, og dermed også Unik. 

• Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
Skrevet (redigeret)
On 29.3.2020 at 14:08, Sloshiceangel skrev:

Hvis du er aromantisk aseksuel, så er du klart en afviger og tillykke med det. Men udover et tillykke, så vinder og taber du jo ikke noget, enhver skal jo selv afgøre hvad vedkommende finder rigtigt.

Redigeret af modpol
  • Synes godt om 1
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
On 29.3.2020 at 14:08, Sloshiceangel skrev:

Så jeg vil ha jeres ærlige mening om hvad i synes om min livstil. Synes i at det vil være et mega turn off hvis jeg var 100 år og havde stadig aldrig haft sex med nogen?

Hej Sloshice,

I det fiktive univers hvor du ønskede et forhold med en anden - ville din partner sandsynligvis mangle noget i forholdet uden det fysiske. For det fleste er det forskellen på en partner og en rigtig god ven man bor sammen med.

Det er nok ikke så relevant når du ikke føler dig tiltrukket af nogen.

Med venlig hilsen

Ieet

• Synes godt om 1
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 1 time siden, Ieet skrev:

Hej Sloshice,

I det fiktive univers hvor du ønskede et forhold med en anden - ville din partner sandsynligvis mangle noget i forholdet uden det fysiske. For det fleste er det forskellen på en partner og en rigtig god ven man bor sammen med.

Det er nok ikke så relevant når du ikke føler dig tiltrukket af nogen.

Med venlig hilsen

Ieet

Præcist, et irrelevant problem :)

• Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
welupe

I din alder forstår jeg selvf. godt, at du spekulerer lidt over det her...  For i den aldersgruppe skal  "alle"  jo ha de samme interesser, før man forstår hinanden - og sån er det bare...  Men sig til dine kammerater og andre jævnaldrende, at det bare ikke interesser dig...  Og det er der da sikkert nogen der vil synes er underligt... he he

Men - igen - det ville være mere underligt hvis man sagde at man ønsker sig en kæreste - og aldrig har prøvet det...

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...