Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Med eller uden BH?

Recommended Posts

snoozz

Var lidt i tvivl om hvor emnet hører til, men det er vel her....

Hvad synes om lærerINDER og pædoger og lign som har store byster, men IKKE bruger BH?

Ja spørgsmålet er affødt af TV2/charlie.

Altså da jeg fik i ca 7-9 klasse og vi engang imellem have en vikar, og sommetider med betydelige "attributter" så kunne jeg virkelig ikke koncentere mig om den undervisning som hun forsøgte at formidle !

Hvad syns i ?

Skal man forbyder lærere og vikarere, over en hvis pat-størrelse - eller i al fald for lange de bruger BH?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
On 28.3.2020 at 14:57, snoozz skrev:

Var lidt i tvivl om hvor emnet hører til, men det er vel her....

Hvad synes om lærerINDER og pædoger og lign som har store byster, men IKKE bruger BH?

Ja spørgsmålet er affødt af TV2/charlie.

Altså da jeg fik i ca 7-9 klasse og vi engang imellem have en vikar, og sommetider med betydelige "attributter" så kunne jeg virkelig ikke koncentere mig om den undervisning som hun forsøgte at formidle !

Hvad syns i ?

Skal man forbyder lærere og vikarere, over en hvis pat-størrelse - eller i al fald for lange de bruger BH?

For nylig læste jeg et spørgsmål i en ugeblads-brevkasse, hvor en forælder eller bedsteforælder var "forarget" over en ikke helt ung pædagog, med store hængebryster, som ikke brugte bh, for hun syntes det var grænseoverskridende når børnene sad tæt med denne pædagog, f.eks. ved højtlæsning.

Ved børnehavebørnene synes jeg det er fløjtende ligegyldigt, børnene er sandsynligvis totalt ligeglade.

Men når det kommer til skolebørn, så synes jeg lærerne bør være bevidst om de signaler de sender. Selvfølgelig må lærere have store bryster, men de kan måske overveje deres påklædning.

Da min datter gik i 2. klasse var hun igennem en pædagogisk/psykologisk udredning. Psykologen, som stod for undersøgelsen var en forholdsvis ung kvinde. Da jeg skulle til samtale med psykologen, og have resultatet af undersøgelsen startede hun med, at fortælle, at min datter ved deres første samtale havde sagt til hende, at hun havde store bryster. Men helt ærligt, så kan jeg godt forstå min datters reaktion, hvis psykologen var klædt nogenlunde som da jeg var til møde med hende. Psykologens bryster var ikke helt små, og de var nærmest ved, at hoppe ovenud af hendes tætsiddende bluse.

Pædagogerne (og alle andre, for den sags skyld) bør måske tænke over, hvad det er modtageren skal lægge mærke til, om det er budskabet eller afsenderens udseende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Tak for din "historie" ;)

Men jeg kan garantere dig for at os drenge i 7-9.klasse IKKE var "ligeglade" med hendes bryster, og hvor "udsatte" de var. Det virkede nærmest som om hun forsøgte at "udstille dem" overfor os børn.

Og hun var også virkeligt "hjælpsom" når der skulle hjælp til med fx at læse op af en bog.... så kunne hun jo lige bøje sig forover.... tror ikke nogen så have fokus på det bogen handlede om så GG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 6 timer siden, snoozz skrev:

Tak for din "historie" ;)

Men jeg kan garantere dig for at os drenge i 7-9.klasse IKKE var "ligeglade" med hendes bryster, og hvor "udsatte" de var. Det virkede nærmest som om hun forsøgte at "udstille dem" overfor os børn.

Og hun var også virkeligt "hjælpsom" når der skulle hjælp til med fx at læse op af en bog.... så kunne hun jo lige bøje sig forover.... tror ikke nogen så have fokus på det bogen handlede om så GG

Og lige præcis derfor skrev jeg: "Pædagogerne (og alle andre, for den sags skyld) bør måske tænke over, hvad det er modtageren skal lægge mærke til, om det er budskabet eller afsenderens udseende."

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

BHer er noget selveste fannen har skabt selveste Lucifer og hvad han ellers  kaldes så de kristne kan forstå det

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Ahr.

Vil dog mene at det er kønnere/mere normalt MED BH på, end hvis de enten er ved at falde ud ovenud af blusen/toppen, end hvis de modsat sidder nede ved navlen ;)

Der er også nogle kvinder med store bryster som får gevaldigt ondt i ryggen af at bære rundt på dem. Kender en som var vist kun 16 år. Hun var slet ikke fedladen eller på anden vis stor af bygning, faktisk ret lille tror 150 cm, ikke meget over. Men hendes bryster var enorme. - altså uden silikone eller noget.

Hun måtte få dem opereret mindre !. Men det var så en anden side af sagen ;)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PlusEsseQuamSimultatur

Jeg er personligt ligeglad, jeg kan godt forstå, hvis nogen ikke har lyst til at gå uden BH. Som jeg forstår det så snakker vi ikke super nedringet eller lign. Hvis kvinder ikke må gå uden BH, burde alle mænd også gå bukser der ikke fremhæver deres diller.,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Woopwoop

Grænsen går til og med 4-5 klasse..

Teenagere i puberteten (især drenge) vil lide af koncentrationsbesvær både i undervisningen (og i buksen)! Om man vil det eller ej, det er et fokus punkt der er uhåndgribeligt og lære/pæd bør derfor være iført bh. 

Ingen bh = ingen IQ 🥴 (SMIL) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

I rest my case. Men nu har jeg et par gange "dumpet" min datter i skole, og den lærerinde som er der.... Altså det er sådan en som hører hjemme i min seng, men ikke som lærerinde for teenagepiger GG ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 6 timer siden, snoozz skrev:

I rest my case. Men nu har jeg et par gange "dumpet" min datter i skole, og den lærerinde som er der.... Altså det er sådan en som hører hjemme i min seng, men ikke som lærerinde for teenagepiger GG ;)

Her er det vist dig, der er mest upassende.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...