Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Hvad koster din husleje?

Recommended Posts

snoozz

Og ikke mindst hvorfor?

Går du fx op i:

- Der skal være indendørs pool og sauna.

- Du har 2 børn som IKKE kan bo på samme værelse

- Er det vigtigt med skoler og indkøb i gå/cykel-afstand - eller at den offentlige transport er god ?

- Eller er du ret ligeglad, så længe det er tag over hovedet - og billigt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElskerFolieBalloner

6700 kr før boligstøtte. Jeg har ikke nogen børn. Jeg flyttet sidste år fra en alt for lille lejlighed på 44 kvm (4500 kr) som lå alt for centralt i byen og alt for meget larm og underlige naboer med skizofreni så jeg valgte at flytte. har i dag 63 kvm væk fra byen og meget mere stille og mere normale naboer. men jeg har ikke nogen planer om at få børn, så skole er ikke noget der er vigtigt for mig hvor jeg bor. kan gå til den lokale butik for at handle ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil

28.000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Jeg bor i en 3-værelses lejlighed på 72 kvm, sammen med min søn på 19. Der er en lille have/terrasse udenfor stuen. Den ligger meget tæt på by-midten i en mellemstor provinsby, meget centralt og alligevel er her rimeligt fredeligt. Tæt på skole, sygehus (som efterhånden er lukket ned:(), læge, butikker, bybus. Ca. et kvarters gang fra stationen.

For hele herligheden:D betaler jeg ca. 4.200 kr. pr. måned. Om et års tid når den er totalt renoveret stiger huslejen med ca. 1.000 kr.

For mig er det vigtigt, at bo i gå-/cykelafstand til butikker o.l. da jeg ikke vil være afhængig af at skulle have en bil. Jeg foretrækker også, at bo nogenlunde tæt på grønne områder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElskerFolieBalloner
For 2 timer siden, Entrelac skrev:

Jeg bor i en 3-værelses lejlighed på 72 kvm, sammen med min søn på 19. Der er en lille have/terrasse udenfor stuen. Den ligger meget tæt på by-midten i en mellemstor provinsby, meget centralt og alligevel er her rimeligt fredeligt. Tæt på skole, sygehus (som efterhånden er lukket ned:(), læge, butikker, bybus. Ca. et kvarters gang fra stationen.

For hele herligheden:D betaler jeg ca. 4.200 kr. pr. måned. Om et års tid når den er totalt renoveret stiger huslejen med ca. 1.000 kr.

For mig er det vigtigt, at bo i gå-/cykelafstand til butikker o.l. da jeg ikke vil være afhængig af at skulle have en bil. Jeg foretrækker også, at bo nogenlunde tæt på grønne områder.

4200 kr er godt nok biligt for 72 kvm... Jeg betaler 6700 kr for 63 kvm men bor ikke i kbh men her nede syd for kbh er det stadig dyrt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 8 timer siden, ElskerFolieBalloner skrev:

4200 kr er godt nok biligt for 72 kvm... Jeg betaler 6700 kr for 63 kvm men bor ikke i kbh men her nede syd for kbh er det stadig dyrt.

Ja, det er billigt, også selvom den stiger med ca. 1.000 kr. når den er renoveret.

Jeg bor midt på Sjælland, men selv for dette område er det billigt. I nyere lejligheder, og i privat udlejning, ville min husleje være mindst 1.000 kr. højere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
Skrevet (redigeret)

Ok jeg giver kun  3200 kr for 50 m2 - dog efter boligsikring. Det er dog kun et par hundrede kroner da min datter ikke bor hjemme.

Jeg har bare ment at jeg helst ville have flest penge til "hygge" og ikke på noget så kedeligt som husleje - og så var det så også lige det jeg blev tilbudt (jeg var hjemløs i 10 mdr inden, så ville sige ja til næsten alt !)

Men det er så heller ikke i en storby som København, Århus eller Holbæk. Her er dog de fleste alm butikker.

Altså så som XL-byg, Spar, Aldi, Netto, Expert, Rema1000, en døgntank, min bank og en togstation og lign

Redigeret af snoozz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Brix81

Ca. 5800kr for 72kvm 2-værelset

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Brix bor du i KBH eller hvad ? på fredriksberg?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Ville gerne hvis i også gav nogle grunde til det.

Altså så vælge, stor husleje med en god placing, eller en mindre fordi det skulle være biligst muligt?

Ellr bare fordi der var den eneste i kunne få ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...