Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Cementdebil

Så kan I godt holde en pause

Recommended Posts

Cementdebil
Skrevet (redigeret)

Tak til politiet for endnu en løftet pegefinger nydeligt demagogisk indpakket i denne sms.

Så tror jeg gerne, at Che GuMette og hendes kumpaners talrige belæringer kan holde pause!676959031_CheGumette.jpg.e5defaaa18391018c9a576110d2efab1.jpg

20200322_093742.jpg

Redigeret af Cementdebil

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Regeringen viser fint samfundssind. 

Det var vist i går morges at et par unge mennesker ikke mente at de var adviseret, da unge jo ikke ser nyheder. Så fint initiativ her. :gogo:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 27 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Regeringen viser fint samfundssind. 

Det var vist i går morges at et par unge mennesker ikke mente at de var adviseret, da unge jo ikke ser nyheder. Så fint initiativ her. :gogo:

Det er en ok pointe TS - jeg er bare hamrende træt af belæringer fra en myndighed på i semi diktatorisk retning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
1 time siden, Cementdebil skrev:

Tak til politiet for endnu en løftet pegefinger nydeligt demagogisk indpakket i denne sms.

Så tror jeg gerne, at Che GuMette og hendes kumpaners talrige belæringer kan holde pause!676959031_CheGumette.jpg.e5defaaa18391018c9a576110d2efab1.jpg

20200322_093742.jpg

When the going gets tough, the tough get going 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Jeg føler mig meget snydt:wacko:, jeg har ikke fået en sms fra politiet.:(

Men jeg føler mig godt nok informeret alligevel:D, radioen kører hele dagen, så det er svært at undgå at følge med.

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 38 minutter siden, Cementdebil skrev:

Det er en ok pointe TS - jeg er bare hamrende træt af belæringer fra en myndighed på i semi diktatorisk retning.

Det har intet med belæringer at gøre, i øjeblikket har vi en undtagelses tilstand (ikke kun i Danmark), som ingen har forudset kunne ske, så det er helt fint, at der bliver handlet og gjort så vidt muligt alt for at advare på borgerne.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
Skrevet (redigeret)
For 9 minutter siden, dewey skrev:

Det har intet med belæringer at gøre, i øjeblikket har vi en undtagelses tilstand (ikke kun i Danmark), som ingen har forudset kunne ske, så det er helt fint, at der bliver handlet og gjort så vidt muligt alt for at advare på borgerne.

Vi lytter alle med egne øren 😉

Redigeret af Cementdebil

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
Skrevet (redigeret)
For 27 minutter siden, Entrelac skrev:

Jeg føler mig meget snydt:wacko:, jeg har ikke fået en sms fra politiet.:(

Men jeg føler mig godt nok informeret alligevel:D, radioen kører hele dagen, så det er svært at undgå at følge med.

Der er heller ikke tikket nogen SMS fra politiet ind på nogen af telefonerne her i huset. Derfor regner jeg oplysningen som værende endnu et falsum her på forum indtil det modsatte er bevist.  🙄

Hilsen Mig.

Redigeret af Bare mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
Skrevet (redigeret)
For 48 minutter siden, Bare mig. skrev:

Der er heller ikke tikket nogen SMS fra politiet ind på nogen af telefonerne her i huset. Derfor regner jeg oplysningen som værende endnu et falsum her på forum indtil det modsatte er bevist.  🙄

Hilsen Mig.

Det ville også være min første reaktion - men jeg tror, den er ægte - dels er der ingen links eller opfordringer til at udlevere dette eller hint - og den kan ikke besvares - så vores sindssyge overvågningssamfund has striked again 🧐

Har også modtaget en lignende  myndigheds belæring i e-boks.

Che GuMette har snart opdraget alle os uartige borgere - alt indpakket i hendes false sincerity ⛪ Prædikener

Redigeret af Cementdebil

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 57 minutter siden, Cementdebil skrev:

Det ville også være min første reaktion - men jeg tror, den er ægte - dels er der ingen links eller opfordringer til at udlevere dette eller hint - og den kan ikke besvares - så vores sindssyge overvågningssamfund has striked again 🧐

Har også modtaget en lignende  myndigheds belæring i e-boks.

Che GuMette har snart opdraget alle os uartige borgere - alt indpakket i hendes false sincerity ⛪ Prædikener

Er det en SMS du har modtaget, det glemmer du faktisk helt og oplyse noget om ?

Hilsen Mig.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...