Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Ancia

Single når samfundet lukker ned?

Recommended Posts

Ancia

Ja, hvad gør I singler i disse Corona-tider. 
Nu hvor man har fået fjernet hele sit socialt netværk. Arbejde, sociale arrangement og fritidsaktiviteter? Jeg synes, det er lidt hårdt, også selvom, der kun er gået en uge...😢

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Ser Netflix og bager brød. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Jeg er vant til, at være meget alene, og har det fint med det. Så min hverdag er ikke ret meget anderledes end den plejer at være.:)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

jeg glor på mine undulater  , jeg har 3 undulater  ,  2 hanner og en hun  , hunen er kønsmoden om ca en månedes tid  ,de 2 hanner kæmper allerede om hunen , den ene han er selvfølgelig stærkere end den anden han , hvis de 2 hanner om ca en månedes tid stadigvæk kæmper om hunen , så kommer der sgu da ingen æg ud af det 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rttmax01
On 21.3.2020 at 08:14, Ancia skrev:

Ja, hvad gør I singler i disse Corona-tider. 
Nu hvor man har fået fjernet hele sit socialt netværk. Arbejde, sociale arrangement og fritidsaktiviteter? Jeg synes, det er lidt hårdt, også selvom, der kun er gået en uge...😢

Jeg kan dog gå på job, men der efter er det sku tungt med selskab. Serier er ved at være trættende så prøver at finde nogle at skrive med. Det er da næst bedst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Jeg har boet alene hele mit voksne liv. Og det er immervæk en del år efterhånden. Så ensomhed er ikke noget, der skræmmer mig. Det er, når man er sig selv, at man kommer bedst i kontakt med sit indre selv og kosmos. Og dermed bliver man mere intuitiv, når man er alene. Og dermed bliver man bedre i stand til at gennemskue verdens sammenhænge. Og f.eks. gennemskue alt det her Coronahysteri. Jeg ser lige igennem det og er udmærket bevidst om, hvilken okkult agenda, som ligger bag det hele. Nemlig New World Order og Agenda 21.

Jeg savner dog lidt at kunne tage en tur i byen og spontant møde andre mennesker. Men jeg har da stadig noget familie, jeg snakker med. Med hensyn til sex, er der ikke så meget at gøre, når man ikke har en kæreste. Så må man jo undvære i disse tider. Eller man kan tage chancen og date én og håbe, at vedkommende ikke har Corona. Men det frarådes jo officielt. Jeg mødte én for 10-11 dage siden. Fed sex :) - MEN siden da har situationen ændret sig, så jeg passer mere på nu. Som jeg har skrevet før herinde mener jeg at der er en okkult agenda med dette Coronaudbrud. Men af hensyn til ældre svagelige, mener jeg nu alligevel, at det er fair nok at passe lidt på, fordi jeg gider heller ikke gå og gøre folk bange, hvis jeg selv får Corona. 

Men der er masser af tid lige nu. Jeg får bl.a. tiden til at gå med at lave Youtube-videoer om Corona, hvor jeg udstiller agendaen bag og afslører, hvem jeg mener, der står bag det hele (Illuminati/Deep State...). Og så ser jeg også en del Youtube-videoer, hvor eksperter i konspirationer udstiller dette Coronahalløj. Jeg kan anbefale kanaler som David Icke, Mads Palsvig, WakeUpGlobeSe, A Call For An Uprising o.s.v. Det er kanaler, der virkeligt sætter fokus på den okkulte agenda bag Corona-udbruddet.

Jeg har også planer om at se lidt Netflix, men er ikke noget dertil endnu. Jeg skal have set PANDEMIC, hvor Bill Gates taler om en nært forestående pandemi, som han vil redde menneskeheden fra gennem sine vacciner. Sjovt som Bill Gates er så involveret i pandemier, epidemier og vacciner hele tiden. Han virker som en udspekuleret skummel karl. Bill & Melinda Gates Foundation finansierer også det institut, der har patent på Coronavirussen HMMMM.

Ellers får jeg cyklet lidt og gået nogle ture. Ligesom så mange andre må jeg nyde naturens glæder, nu når alt andet er lukket ned. Hvis der kommer udgangsforbud, agter jeg stadig at tage ud og cykle og gå. Det skal udgangsforbud ikke forhindre mig i. Ellers må jeg melde Danmark for brud på menneskerettighederne, for det kan ikke være lovligt at nægte frie mennesker at få frisk luft hver dag.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...