Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Jojojo

Hvordan kom du til dit profilnavn

Recommended Posts

Jojojo
Skrevet (redigeret)

Jeg lægger ud.

For mange år siden på soldebatten i den tid hvor vi havde Lagermands, Fede Britt, Modild, Sjoverer plus mange andre blev jeg en gang skældt ud for min dårlige Dansk, ""(helt korrekt for resten ) og en debattør skrev noget om en Yoyo. Jeg mente at det var en godt navn så den blev først til Jojo, og senere til Jojojo.

Hvad er din historien 

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 7 minutter siden, Jojojo skrev:

Jeg lægger ud.

For mange år siden på soldebatten i den tid hvor vi havde Lagermands, Modild og Sjoverer plus mange andre blev jeg en gang skældt ud for min dårlige Dansk, ""(helt korrekt for resten ) og en debattør skrev noget om en Yoyo. Jeg mente at det var en godt navn så den blev først til Jojo, og senere til Jojojo.

Hvad er din historien 

Oh, det ved jeg egentlig ikke. Da jeg så Jubii debat første gang lagde jeg mærke til der var flere der brugte nogle sjove nicks, deriblandt en der kaldte sig Jojojo. Jeg bruger nogle sjove dobbelttydige nicks på andre teknisk orienteret fora og her var det jeg bruger bare det første der faldt mig ind, når jeg som vanligt skal underspilde mit værd.    🙂

Hilsen Mig.   

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 4 minutter siden, Bare mig. skrev:

Oh, det ved jeg egentlig ikke. Da jeg så Jubii debat første gang lagde jeg mærke til der var flere der brugte nogle sjove nicks, deriblandt en der kaldte sig Jojojo. Jeg bruger nogle sjove dobbelttydige nicks på andre teknisk orienteret fora og her var det jeg bruger bare det første der faldt mig ind, når jeg som vanligt skal underspilde mit værd.    🙂

Hilsen Mig.   

Takker,  jeg synes at du har flot og et meget enkelt originalt navn. 😊 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Mit kommer fra omkring 22 år siden  hvor jeg ville Reg mig i Spillet Red Alert 2. Oprindeligt ville jeg hedder Fucker, men det måtte man ikke.

En masse afarter deraf var optagede, og så endte jeg til sidst hvor jeg gjorde.

Siden hedder jeg det samme alle steder, min Email er det også osv osv. Gør det nemmere at huske.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 2 minutter siden, snoozz skrev:

Mit kommer fra omkring 22 år siden  hvor jeg ville Reg mig i Spillet Red Alert 2. Oprindeligt ville jeg hedder Fucker, men det måtte man ikke.

En masse afarter deraf var optagede, og så endte jeg til sidst hvor jeg gjorde.

Siden hedder jeg det samme alle steder, min Email er det også osv osv. Gør det nemmere at huske.

Meget originalt med dobbelt ZZ Snoozz 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
Skrevet (redigeret)

Jeg har altid syntes det var svært, at finde på et originalt nick når jeg skulle oprette mig diverse steder.

Da jeg oprettede mig herinde var jeg igang med et strikke projekt (som aldrig er blevet helt færdigt:genert:), i et mønster jeg var/er meget fascineret af, så mit nick herinde er et strikke-mønster. Googl det, og vælg "billeder".

På et andet forum kalder jeg mig "Neverkont", som er det samme strikkemønster, bare på et andet sprog.:D

IMG_20200320_110023.jpg

Redigeret af Entrelac
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Jeg så mange brugte kendte personer som nick. 
Mange valgte meget kendte personer, så jeg tænkte at tage en mindre kendt, men vigtig person for dansk historie. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Evalu
Skrevet (redigeret)

Da jeg i sin tid registrerede mig på Sol-debatten, var det primært for at debattere religion, og "Evalu" er valgt ud fra mit tilhørsforhold til den evangelisk-lutherske Folkekirke,

Redigeret af Evalu
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 35 minutter siden, Evalu skrev:

Da jeg i sin tid registrerede mig på Sol-debatten, var det primært for at debattere religion, og "Evalu" er valgt ud fra mit tilhørsforhold til den evangelisk-lutherske Folkekirke,

Et godt og vellukket navn vil jeg mene, meget venligt for resten og det gælder også din debat stil, 😘

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Da jeg skulle vælge navn var Tinkerbell taget 🙄 så jeg gik i tænkeboks, og vupti kom sangen giraffen gumle til mig 🤣 Altså jeg er hun giraffen i slutningen af sangen 🤪

Det her er det eneste sted, jeg hedder Gumle. På udenlandske forummer hedder jeg Zoe..... (resten er Hemlig nemlig) 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...