Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

briller

Recommended Posts

stig6499
For 6 minutter siden, ElskerFolieBalloner skrev:

så du er langsynet? Jeg er nærsynet og går med et brille steel fra 00erne de små smalle briller så vidt jeg husker har jeg -2.00 i dem. uden dem er alt der er 15-20 cm væk fra mig helt sløret.

nej jeg er nærsynet så vidt jeg husker har jeg en bygningsfejl på det ene øje , så vidt jeg husker har jeg  - 1,5 på det ene øje og -2,0 på det andet øje 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Jeg har købt stjerne skruetrækker til mine briller der er 2 stk stjerne skruetrækkere resten er med lige kærv 

IMG_20200322_093114.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
1 time siden, stig6499 skrev:

Jeg har købt stjerne skruetrækker til mine briller der er 2 stk stjerne skruetrækkere resten er med lige kærv 

IMG_20200322_093114.jpg

:gogo: Det er jo præcis magen til det jeg lagde billede af.

Før i tiden kunne man jævnligt få dem i Netto til 20-30 kr., men jeg tror der var flere i.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
Skrevet (redigeret)
1 time siden, stig6499 skrev:

IMG_20200322_093114.jpg

De passer jo også godt til dine hobbys Stig, det er nemlig et urmagerskruetrækkersæt af den gammeldags type du der har købt.  😉

Hilsen Mig.

Redigeret af Bare mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 3 timer siden, Entrelac skrev:

:gogo: Det er jo præcis magen til det jeg lagde billede af.

Før i tiden kunne man jævnligt få dem i Netto til 20-30 kr., men jeg tror der var flere i.

de er købt ved AV Cables , det var sgu da dig der fik mig til at købe dem , hele 23,20  kr plus fragt så vidt jeg husker 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 3 timer siden, Bare mig. skrev:

De passer jo også godt til dine hobbys Stig, det er nemlig et urmagerskruetrækkersæt af den gammeldags type du der har købt.  😉

Hilsen Mig.

yes

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
Bamseline-Mavepine

Jeg har erhvervet mig en skruetrækker bestemt til briller og den er fin, hvilket de andre som også er blevet slået op i tråden er! 
dog kan det blive et problem hvis man mister skruen til stellet. 

Med hensyn til nærsynethed, så skulle det korrigere af sig selv med tiden, så briller bliver unødvendige. Det har jeg ihvertfald fået fortalt, men om det er sandt må jeg melde pas!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElskerFolieBalloner
For 2 timer siden, Bamseline-Mavepine skrev:

Jeg har erhvervet mig en skruetrækker bestemt til briller og den er fin, hvilket de andre som også er blevet slået op i tråden er! 
dog kan det blive et problem hvis man mister skruen til stellet. 

Med hensyn til nærsynethed, så skulle det korrigere af sig selv med tiden, så briller bliver unødvendige. Det har jeg ihvertfald fået fortalt, men om det er sandt må jeg melde pas!

Jeg bliv nærsynet da jeg var 15/16 år i 2007 og siden dengang er det bare blivet værre med mit syn. er nød til at gå med briller hele tiden. det er ikke gået over

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...