Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

briller

Recommended Posts

stig6499

mit ene glas faldt ud af mit brillestel og det er ikke fordi jeg har været oppe at slås , så jeg to ind til Århus ind til Qvist briller , så har Qvist briller kun åbent fra 10-14 pis mig i øret , jeg har heldigvis et par gamle briller jeg kan bruge 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 14 minutter siden, stig6499 skrev:

mit ene glas faldt ud af mit brillestel og det er ikke fordi jeg har været oppe at slås , så jeg to ind til Århus ind til Qvist briller , så har Qvist briller kun åbent fra 10-14 pis mig i øret , jeg har heldigvis et par gamle briller jeg kan bruge 

Det første billede er mine ødelagte briller nr 2 er mine gamle briller 

IMG_20200318_153609.jpg

IMG_20200318_153716.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Sådan noget tjekker man da inden man tager hjemmefra - især hvis der er langt ;)

I øvrigt kan så ikke bare give klasset et par på dråber sekundlim - eller klar kontaktlim? - Det har de fleste supermarkeder hvis du ikke har derhjemme i forvejen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 37 minutter siden, stig6499 skrev:

Det første billede er mine ødelagte briller nr 2 er mine gamle briller 

IMG_20200318_153609.jpg

IMG_20200318_153716.jpg

Det er bare skruen der er faldt ud. Normalt plejer folk selv og kunne mærke den er gået løs under brillepudsning. Du må ramme brillemanden i hans åbningstid næste gang og få isat en ny.

Hilsen Mig.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 12 minutter siden, snoozz skrev:

Sådan noget tjekker man da inden man tager hjemmefra - især hvis der er langt ;)

I øvrigt kan så ikke bare give klasset et par på dråber sekundlim - eller klar kontaktlim? - Det har de fleste supermarkeder hvis du ikke har derhjemme i forvejen ;)

der er ikke så langt fra mig og ind til Århus , 12 minutter med bus , folk er godt nok blevet bange for at køre med bus i de her Corona tider , jeg havde bussen helt for mig selv på vej der ind ad og på vejen hjem var vi 4 personer med bussen , og nej det kan ikke bare klares med lim , det skal gøres ordenligt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 1 minut siden, Bare mig. skrev:

Det er bare skruen der er faldt ud. Normalt plejer folk selv og kunne mærke den er gået løs under brillepudsning. Du må ramme brillemanden i hans åbningstid næste gang og få isat en ny.

Hilsen Mig.

yes 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
Skrevet (redigeret)
For 24 minutter siden, snoozz skrev:

Nej nej nej, Hvis du begynder på det fusk, resikere du både stel og glas bliver gjort øg.

Hilsen Mig.

Redigeret af Bare mig.
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Nå ok. Jeg har ikke forstand på briller. Men så køb en ekstra skrue så du har en derhjemme til hvis det skulle ske en anden gang ;)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 20 timer siden, Bare mig. skrev:

Det er bare skruen der er faldt ud.

Nemlig, det ses tydeligt på billedet.

Man har nogle gange kunnet købe sæt med små skruetrækkere meget billigt, de holder ikke evigt, men de er yderst velegnede til den slags problemer. Den slags små-problemer klarer jeg selv.;)

Når du så skal ind til optikeren alligevel, så bed ham lige om, at skifte næsedimserne på dine gamle briller.:D

billede.thumb.png.5424e2cddfcde0c6e33f1d1b206eb7f8.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 17 minutter siden, Entrelac skrev:

Når du så skal ind til optikeren alligevel, så bed ham lige om, at skifte næsedimserne på dine gamle briller.:D

Uden og være ekspert, vil jeg formode at lidt sæbevand og en negle/gammel tand-børste fluks kan klare den smule opsparet snavs.   😁

Hilsen Mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...