Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Er "købesex" ok?

Recommended Posts

snoozz

Ja som overskriften antyder - er købesex så ok ?

Skal måske lige definere nærmere hvad jeg synes er ok, og hvad der IKKE er.

Ikke ok er hvis:

- Der tydeligvis er en alfons bag som scorer størstedelen af pengene.

- Der er tale om menneskehandlede.

- Pigen under 18 år

- Forældre som prostituerer deres døtre (hænger lidt sammen med både punkt 1-2 og 3)

- det er tydeligt at pengene vil gå til narko (gadeludere)

Men ok hvis det er:

- En "husmor" der bare vil have lidt sjov fordi manden er meget væk på job.

- En ensom som i virkeligheden trænger mere til alm selvskab (og så kan man måske udvikle et egenligt forhold/være stamgæst uden betaling/"husven".

- En flok studerende piger som drukner i lektier, så frem for fx at ekspediere i 7-eleven eller på en tankstation leger en lille lejlighed sammen og så "bemander den" fx 1-2 aftenener om ugen hver.

- En enlig mor uden job som i dagtimerne bare keder sig og i øvrigt altid mangler penge til husleje og andre basale ting.

Men hvad synes i?

Skal siges jeg har prøvet en de fleste af ovenstående. Fra den første kategori dog kun den med forældre der prostituerer deres døtre (det stod der ikke noget om i annoncen). Men da jeg kom frem tilbød moren endda at deltage imod merpris. Jeg betalte pigen alligevel og gik min vej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
briefs
For 5 timer siden, snoozz skrev:

Ikke ok er hvis:

- Pigen under 18 år

- Forældre som prostituerer deres døtre (hænger lidt sammen med både punkt 1-2 og 3)

Men ok hvis det er:

- En ensom som i virkeligheden trænger mere til alm selvskab (og så kan man måske udvikle et egenligt forhold/være stamgæst uden betaling/"husven".

- En flok studerende piger som drukner i lektier, så frem for fx at ekspediere i 7-eleven eller på en tankstation leger en lille lejlighed sammen og så "bemander den" fx 1-2 aftenener om ugen hver.

- En enlig mor uden job som i dagtimerne bare keder sig og i øvrigt altid mangler penge til husleje og andre basale ting.

Men hvad synes i?

Skal siges jeg har prøvet en de fleste af ovenstående. Fra den første kategori dog kun den med forældre der prostituerer deres døtre (det stod der ikke noget om i annoncen). Men da jeg kom frem tilbød moren endda at deltage imod merpris. Jeg betalte pigen alligevel og gik min vej.

Hvis man som mand betaler for at få sex, så er man per definition en stor taber...punktum.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

... Eller også har man bare ikke tid til "dating-livet"?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 7 timer siden, snoozz skrev:

Ikke ok er hvis:

- Pigen under 18 år

Men ok hvis det er:

Men hvad synes i?

Tja Snooz, om det er eller ej, det er i hvert fald forbud lige nu, håber du klare dig 🤪

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Øhhh Hvad? Så Ekstrabladet bryder loven hver eneste dag ved at bringe disse annoncer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 9 minutter siden, snoozz skrev:

Øhhh Hvad? Så Ekstrabladet bryder loven hver eneste dag ved at bringe disse annoncer?

Det tror jeg ikke de gør, de har fået betalt for og garanteret disse annoncer, ansvaret ligger hos kunder, ikke EB

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Så www.side6.dk gør?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72

Har aldrig prøvet at betale for sex, men hvis det er af egen fri vilje personen sælger sex, så kan jeg egentlig ikke se at det skulle være anderledes end så meget andet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 49 minutter siden, basle72 skrev:

Har aldrig prøvet at betale for sex, men hvis det er af egen fri vilje personen sælger sex, så kan jeg egentlig ikke se at det skulle være anderledes end så meget andet

Det kan jeg godt 🤪 Man må nemlig ikke arbejde sort 🕳️

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72
For 2 timer siden, Jojojo skrev:

Det kan jeg godt 🤪 Man må nemlig ikke arbejde sort 🕳️

He he det er jo så en anden side af sagen, så må man jo bare lave nogle statskontrollerede bordeller, ordnede forhold, tvungne sundhedstjek, og der betales skat og moms. :-)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...