Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Endnu en Mistænkelig hånd i poker !

Recommended Posts

snoozz

Hos Unibet !

Er med i en turnering med 150 deltagere, vi er 16 tilbage, og 15 får præmier.

Jeg har 75.000 chip, og min modstander 77.000, så  næsten ens.

Jeg får dealet AK Suited, og han caller, med 2-6 UNsuited og vinder på flush på riveren ?!?!

Noget er sgu ikke normalt i det kortspil.

Ligeså oplever jeg at hvis jeg har været "så fræk" at trække penge ud, fx hvis jeg har vundet i fodboldkampe, ja så er der en klar tildens til at jeg bliver "straffet" i poker, for jeg bliver stort set ikke dealet et eneste par, uanset hvor længe jeg venter.

Ved godt de ikke kan bestemme udfaldet af fodboldkampe men de straffer sgu en hvis man er så fræk at trække penge ud - ikke officielt, men det er sket så utroligt mange gange.

Senest i aftes havde jeg "nuts" (betyder intet kan være højere" undtage med ET eneste kort på river, og KUN i kombination med 2 andre kort (som ville give straightflush) Og så skete det sgu !

Ser også en voldsom stigning i folk som pludselig har 4 ens.

Altså i et normalt spil kort sker den slags meget sjændent, og det er det der får mig til at tro at "der ligger andre interesser bag". Også det at Unibet har hovedsæde på Malta, er vel ikke helt tilfældigt.

Det skal dog siges at når jeg endelig har vundet har jeg fået mine penge til tiden ;)

• Wow 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
On 8.3.2020 at 18:51, snoozz skrev:

Hos Unibet !

Jeg får dealet AK Suited, og han caller, med 2-6 UNsuited og vinder på flush på riveren ?!?!

Ligeså oplever jeg at hvis jeg har været "så fræk" at trække penge ud, fx hvis jeg har vundet i fodboldkampe, ja så er der en klar tildens til at jeg bliver "straffet" i poker, for jeg bliver stort set ikke dealet et eneste par, uanset hvor længe jeg venter.

Ved godt de ikke kan bestemme udfaldet af fodboldkampe men de straffer sgu en hvis man er så fræk at trække penge ud - ikke officielt, men det er sket så utroligt mange gange.

Senest i aftes havde jeg "nuts" (betyder intet kan være højere" undtage med ET eneste kort på river, og KUN i kombination med 2 andre kort (som ville give straightflush) Og så skete det sgu !

Altså i et normalt spil kort sker den slags meget sjændent, og det er det der får mig til at tro at "der ligger andre interesser bag". Også det at Unibet har hovedsæde på Malta, er vel ikke helt tilfældigt.

Det skal dog siges at når jeg endelig har vundet har jeg fået mine penge til tiden ;)

Jeg er splittet mellem, at synes du er konspiratorisk og lige så forundret som dig over et par vanvittige udfald.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet

Hos Unibet !

Hej Snoozz,

Nu er jeg ikke Poker haj, men er der ikke ca 25% sandsynlighed i en sådan situation for en flush? Som i øvrigt har gjort han har overbettet på en ellers mindre god hånd - han bluffede med en ok hånd og chancede flushen hvis han blev kaldt.

Unibet er kendt for at fuske lidt - på andre måder. Netop kort bunken vil være tilfældig som jeg svarede i den anden tråd - og det kan tjekkes teknisk af de danske spilmyndigheder.

Med venlig hilsen

Ieet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)

Du er vel godt klar over Snoozz at unibet kun opererer med en tanke i baghovet, og det er hvordan de hurtigst muligt kan få din penge i deres lommer.

Du ved vel også at næsten al onlinespil og låne forretninger tilhører den russiske maffia

Det forlyder som om deres fremgangsmåde virker rigtigt godt 😗😫🤪

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Hvorfor skulle Unibet være interesseret i at snyde dig på den måde? I har alle betalt et beløb for at deltage i turneringen, og på forhånd ligger det fast hvad der skal betales i præmie til 1., 2., 3. osv. pladserne. Unibet er da ligeglade med hvem af deltagerne der får præmierne.

Jeg tror du bare har en tendens til kun at huske de hænder hvor du har været uheldig. Du har sikkert spillet mange tusinde hænder, så det du beskriver vil vel ske en gang imellem.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 16 minutter siden, Torsten Bonfils skrev:

Hvorfor skulle Unibet være interesseret i at snyde dig på den måde? I har alle betalt et beløb for at deltage i turneringen, og på forhånd ligger det fast hvad der skal betales i præmie til 1., 2., 3. osv. pladserne. Unibet er da ligeglade med hvem af deltagerne der får præmierne.

Jeg tror du bare har en tendens til kun at huske de hænder hvor du har været uheldig. Du har sikkert spillet mange tusinde hænder, så det du beskriver vil vel ske en gang imellem.

Husk også at det er netop den hånd som Gus Hansen spillede og vandt på i flere omgange.

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
Skrevet (redigeret)

Ja selvfølgelig er 4 ens eller en Staght Flush mulig.  Men det er ikke noget man "ser" hver dag, måske en gang om måneden, og når den så kommer flere gange på samme dag.... ! Og sjovt nok lige netop der hvor den er "relevant" altså bedst mulige hånd mod næstbedste, og altid på riveren (sidste kort). 

IEET Flush er når du har 5 kort i samme "kulør" altså ruder, spar, klør eller hjerter. Hvis der så er er smidt 4 på bordet så vinder den som har den højeste hjerter. Som gør 2 hjerter til en lang svagere hånd end hvis der kun var 3. 

Fx du har Q3 i hjerter. OG der er do hjerter på floppet. Turn er så også hjerter. Du har nu en flush, men ikke en højest mulige. For der kan komme en hjerter mere, og så er hjerter konge pludselig bedre !

I

Redigeret af snoozz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Hos Unibet !

For at være ærlig så vil det ikke komme bag på mig at de i hvert fald i en eller anden grad fusker. Jo flere gode hænder des mere spiller brugerne og dermed tjener firmaet flere penge.

Det bedste man kan gøre er at holde sig fra de sider. Og i hvert fald gå videre til en anden som MÅSKE er bedre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...