Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
GreenMOM

Kender I til naturmaling?

Recommended Posts

GreenMOM

Hej 

Jeg er gravid og overvejer at male med naturmaling fra https://purepaint.dk. Jeg har set at Sif fra nybyggerne 2019, har malet med det, da hun var gravid. Så tænker det er ok. De har en fuld indholdsdeklaration og jeg tænker, at det må være ok. Har I prøvet at male med naturmaling og tror I at det er ok når man er gravid?

Mvh Tilda

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 50 minutter siden, GreenMOM skrev:

Hej 

Jeg er gravid og overvejer at male med naturmaling fra https://purepaint.dk. Jeg har set at Sif fra nybyggerne 2019, har malet med det, da hun var gravid. Så tænker det er ok. De har en fuld indholdsdeklaration og jeg tænker, at det må være ok. Har I prøvet at male med naturmaling og tror I at det er ok når man er gravid?

Mvh Tilda

Nej, jeg kender ikke noget til omtalte firma eller deres produkter. Jeg kan så se at produkterne er umanerlig dyre, hvilket jeg ser som en måde og franarre gravide ussel mammon ved og spille på frygten for de skal skade deres barn. Produkterne ligner noget man står hjemme og roder sammen nede i kælderen, idet der ikke står navnet på en extern fabrikant på forpakningrener.

Men generelt kan du male med alle vandbaserede produkter, der ikke er mærket med firkantede orangerøde faremærker. Der er mange af de vandbaserede malinger med faremærker, du godt kan bruge hvis du beskytter dig med latexhandsker og en plastic overtræksdragt. Kvindelige malere stopper ikke på jobbet hvis de bliver gravide, når det er de harmløse produkter de bruger.

Noget helt andet er hvad det er du påtænker og male. Er det et maleri, et møbel eller et rum ? Det gør jo også en stor forskel, prøv og beskrive det du påtænker dig at lave ?

Hilsen Mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...