Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Michael2020

Implantat med GPS radiosender

Recommended Posts

Michael2020
Skrevet (redigeret)

BAGGRUNDSHISTORIEN

I sommeren 2008, der blev jeg udsat for et ekstremt voldsomt gruppeoverfald på gaden i København. Et bandemedlem havde beordret mig om at gå væk fra gaden. En ordre jeg ikke adlød. Konsekvensen var det ekstreme overfald, hvor mit venstre øre blev skåret næsten helt af.

Da jeg dage efter skulle til specialkirurgi, på Gentofte Amtssygehus, der implanterede den ellers sympatiske kvindelige kirurg, en GPS radiosender i mit øre. Den kvindelige sygeplejerske - hun klappede mig på skulderen da mit øre var syet næsten helt på. Herefter sagde hun: Fra nu af bliver dit liv aldrig som før

Hun fik ret. For siden da har jeg været udsat for mikrobølge-angreb af varierende styrke og periode. I dag, som intern fordrevet flygtning i mit eget land, gjort hjemløs uden nogen indkomst, der skyder de mig 24 timer i døgnet. Dette fordi at jeg langt om længe er begyndt at nævne navne på internettet. Navne på dem der står bag. Så jeg har sandsynligvis ikke særlig lang tid igen. For ingen tør eller vil hjælpe mig og angrebene ødelægger min kropslige funktioner. Sådan ligger landet. 

SPØRGSMÅL TIL GPS SENDEREN OG STALKERNE

Er der nogen der har svar på et eller flere spørgsmål:

1. Kan elektronikken i GPS senderen ristes med statisk elektricitet?

2. Hvordan detekterer jeg GPS senderen, helt præcist. Herunder eventuelle andre Body-Network Chips der samarbejder med den. Eventuelt dens batteri, som jeg tror er placeret i min venstre skulder eller en af mine venstre tæer?

3. Hvor på det mørke internet finder jeg hjemmesider med stalkernes billeder og videoer af min person?

TAGS

• Gang Stalking
  • Electronic Harassment
  • STOP007
  • STOP THE CRIME
  • BODY NETWORK
  • INTERNET OF THINGS
  • RFID CHIP (passive reading)

Tja, det er fagre nye verden vi lever i. Som altid bliver avanceret teknologi misbrugt af andre. Vi er mange der tortureres. Inklusiv herhjemme i lille fredelige Danmark. 

Fuldt forståeligt at man opfatter ovenstående som gak gak, men den er god nok. Man kan altid kontakte telegrafregimentet eller PET for at få svar på, om ovenstående kan lade sig gøre. Husk at optage samtalen, bare såfremt man støder ind i en af de kriminelle personer, som der deltager i kriminaliteten. De vil nemlig afvise at man kan. 

Talte med en ansat fra telegrafregimentet i dag, og han sagde at man ikke kunne riste den, så at den skulle skæres ud igen. Han forklarede også noget teknisk om bølgelængde kontra beskyttelse. Men det var desværre for teknisk til mig.

A: PATENT LIST / STOP007 - KATRIN HORTON

https://drive.google.com/file/d/16QR4ol2vd8vHn8JiCmF8AyJuJepsbt9W/view

B: Magnetronen i en Mikrobølgeovn brugt som basalt energivåben i et lejlighedskonpleks.

microwave-625x358.jpg

D - Kort liste over strålings-optioner, afhængige af de forskellige frekvenser. De såkaldte "hardcore frekvenser".  

scalartech12_01-psychotronic-weapons.gif

😧 Visualisering af brugergrænseflade i en standard stalker-software. Billedet er altså ikke korrekt. 

gangstalking-625x352.jpg

E: Lidt brandsår i nakken og på kraniet.

head-1.jpg?w=595

F: Youtube video med basal information om at bruge magnetronen som udgangspunkt for at bygge et primitivt mikrobølgevåben. 

Redigeret af Michael2020

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
Skrevet (redigeret)

Tja Michael2020.  Det lyder nu mest som om det er en en læge, med adgang til den lukkede afdeling, du har mest brug for. Vedkommende kan sikkert også hjælpe med at tage et eller flere røntgenbilleder, så du kan se det bare er noget vrøvl du går rundt og forestiller dig.

I øvrigt er det eneste sted du kan finde en GPS sender 800+ kilometer ude i rummet og den kan kun fortælle dig og ingen andre om din position her på jorden, hvis den har signalerne fra mindst to af sine kammerater med sig.   😉

Hilsen Mig.

Redigeret af Bare mig.
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Michael2020

Ked af at sige det, men din adfærd minder signikant om generel stalker adfærd. Denne er som regel fyldt med personlige kommentarer der håner. Dette fordi stalkerens personlighed, som minimum lider af lavt selvværd.

Din avatar, smilet, typisk stalker adfærd.

I håb om at jeg ikke støder dit lave selvværd, vil jeg nu besvare den tekniske del af din kommentar.

I militæret har man længe brugt GPS trackere, i sær til elitesoldater. Disse har helt fra 90erne fået inplementeret en GPS transponder under deres hud. På den måde har man hele tiden kunne følge deres position på kortet.

Hos virksomheden Safecall, der sælger man sko med selvsamme trackere, dog udviklet til civilt brug.

https://safecall.dk/

Man kan sagtens placerer en GPS trackere, eller for den sags skyld, en VHF tracker under huden. Så længe at subjektet befinder sig indenfor den pågældendes teknologis infrastruktur, vil man kunne tracke vedkommende.

Det er også hvorfor at jeg visse steder omkring Vrads i Danmark, kunne mærke at signalet mistede styrke og visse steder forsvandt. For i Vrads og omegn er der ikke fuld dækning med mobil-antenner.

Så jo, det kan sagtens være at det ikke er en GPS tracker, men såfremt det ikke er, så er det en anden type tracker, der kommunikere med mobil-antenner.

Igen tak for dit svar. Håber ikke jeg var for hård i tonen omkring din debat-adfærd.

Vh Michael

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
1 time siden, Bare mig. skrev:

Tja Michael2020.  Det lyder nu mest som om det er en en læge, med adgang til den lukkede afdeling, du har mest brug for. Vedkommende kan sikkert også hjælpe med at tage et eller flere røntgenbilleder, så du kan se det bare er noget vrøvl du går rundt og forestiller dig.

I øvrigt er det eneste sted du kan finde en GPS sender 800+ kilometer ude i rummet og den kan kun fortælle dig og ingen andre om din position her på jorden, hvis den har signalerne fra mindst to af sine kammerater med sig.   😉

Hilsen Mig.

I bund og grunden er en gps sendere ikke nødvendigt når vi nu alle sammen går rund med en mobil telf. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Michael2020

Bruger ikke mobiltelefon. Blev advaret mod mobiler og alt det trådløse, samt mikrobølgeovn, af et par instruktører fra hæren, under missionsorienteret uddannelse til KFOR 1 bataljonen, i 1999. Ejer ikke en. Fik en gratis men smed den ud. Kan kun anbefale at man smider lortet ud. Der er containerpladser til elektronisk affald.   

Se eventuelt min korte DIAS om skærmslaven.

Trackeren i kroppen

GSP eller anden form for tracker er nødvendig for at kunne ramme offeret inde i bygningsstrukturer. Derfor krops-implantatet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 35 minutter siden, Michael2020 skrev:

Bruger ikke mobiltelefon. Blev advaret mod mobiler og alt det trådløse, samt mikrobølgeovn, af et par instruktører fra hæren, under missionsorienteret uddannelse til KFOR 1 bataljonen, i 1999. Ejer ikke en. Fik en gratis men smed den ud. Kan kun anbefale at man smider lortet ud. Der er containerpladser til elektronisk affald.   

Se eventuelt min korte DIAS om skærmslaven.

Trackeren i kroppen

GSP eller anden form for tracker er nødvendig for at kunne ramme offeret inde i bygningsstrukturer. Derfor krops-implantatet. 

Fra den allerførste mobil tlf. for snart 30 år siden lever jeg i bedste velgående og kan klare nemt 3 uger ferie uden. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Michael2020

Skidegodt at du ikke er afhængig.

Problemet er dog stadigvæk at alt for mange mennesker er blevet afhængige af den åndsvage lille plexi-skærm. 

Bare langt flere havde det som dig. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 2 timer siden, Michael2020 skrev:

Ked af at sige det, men din adfærd minder signikant om generel stalker adfærd. Denne er som regel fyldt med personlige kommentarer der håner. Dette fordi stalkerens personlighed, som minimum lider af lavt selvværd.

Din avatar, smilet, typisk stalker adfærd.

I håb om at jeg ikke støder dit lave selvværd, vil jeg nu besvare den tekniske del af din kommentar.

Desværre Michael. Hvis du mener jeg stakler dig, vil jeg stærkt anbefale dig du slår et så svært et ord op og samtidig bruger lidt tid på og forstå hvad det dækker, inden du beskylder andre for den opførsel. Og jeg vil da også hjertens gerne vide hvor jeg have stalket dig før, for det kræver faktisk jeg har "forfulgt" dig adskillige gange!

Jeg har ikke skrevet noget til dig, som jeg selv ville blive sur over og få at vide, hvis jeg selv skrev en sådan løgnehistorie som den du her levere. 

Hilsen Mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Michael2020
Skrevet (redigeret)

Jeg skriver at din debat adfærd, den minder signikant om generel stalker adfærd. Jeg har ikke skrevet at du stalker mig. 

Jeg føler mig ikke sur eller vred, men gør opmærksom på at der er tale om en forhånelse, som du er i al ret til at bruge, mod en person du ikke kender. Såfremt det var tilfældet, så bider jeg ikke på. Såfremt det ikke var tilfældet så forstår jeg ikke den personlige diskurs, når der er så meget andet der kan diskuteres, i det indlæg jeg oprettede?

Redigeret af Michael2020

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 8 minutter siden, Michael2020 skrev:

Jeg skriver at din debat adfærd, den minder signikant om generel stalker adfærd. Jeg har ikke skrevet at du stalker mig. 

Jeg føler mig ikke sur eller vred, men gør opmærksom på at der er tale om en forhånelse, som du er i al ret til at bruge, mod en person du ikke kender. Såfremt det var tilfældet, så bider jeg ikke på. Såfremt det ikke var tilfældet så forstår jeg ikke den personlige diskurs, når der er så meget andet der kan diskuteres, i det indlæg jeg oprettede?

Så drøm du videre i din uvirkelighed. Jeg skal gøre alt jeg kan for ikke og komme til at forstyrre dit skrøbelige sind.

Hilsen Mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...