Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

Harvey weinstein Kent skyldig.?

Recommended Posts

stig6499

Harvey weinstein Kent skyldig, den flinke mand som har gjort kvinder stinkende rige, den flinke mand som har gjort kvinder berømte er blevet Kent skyldig i ved godt i hvad han er blevet Kent skyldig i, det er jo justitsmord, manden er blevet udsat for justitsmord

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 5 minutter siden, stig6499 skrev:

Harvey weinstein Kent skyldig, den flinke mand som har gjort kvinder stinkende rige, den flinke mand som har gjort kvinder berømte er blevet Kent skyldig i ved godt i hvad han er blevet Kent skyldig i, det er jo justitsmord, manden er blevet udsat for justitsmord

Han er blevet Kent skyldig i at have tvunget en kvinde til oralsex, der er ingen tekniske beviser kun kvindens udtagelser 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
For 6 timer siden, stig6499 skrev:

Han er blevet Kent skyldig i at have tvunget en kvinde til oralsex, der er ingen tekniske beviser kun kvindens udtagelser 

Hej Stig,

Der er noget mere en een kvindes udtalelser.

https://www.bbc.com/news/entertainment-arts-41594672

I øvrigt forventer jeg da at du også kan forstå at der godt kan være tale om en voldtægt, uden vidner til handlingen og uden at der er tegn på vold.

Med venlig hilsen

Ieet

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 7 timer siden, stig6499 skrev:

-_- naa han er skyldig i at udnyttet sin position til at forsøge af afpresser piger til sex. Det er også forbudt i Danmark, så jeg ser det ikke som justitsmord men mere lovgivning lavet på moral.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 4 timer siden, Ieet skrev:

Hej Stig,

Der er noget mere en een kvindes udtalelser.

https://www.bbc.com/news/entertainment-arts-41594672

I øvrigt forventer jeg da at du også kan forstå at der godt kan være tale om en voldtægt, uden vidner til handlingen og uden at der er tegn på vold.

Med venlig hilsen

Ieet

For 3 timer siden, modpol skrev:

-_- naa han er skyldig i at udnyttet sin position til at forsøge af afpresser piger til sex. Det er også forbudt i Danmark, så jeg ser det ikke som justitsmord men mere lovgivning lavet på moral.

Der er stadigvæk ingen beviser om det så er en eller flere kvinder der udtaler sig er underordnet hvis en kvinde lyver om voldtægt så bliver manden uskyldig dømt, her hjemme borgmester sagen, det jeg bliver så gal over er at en kvinder der råber voldtægt, så er manden automatisk dømt af Folke domstolen også hvis kvinden lyver og hvis han kommer til en rigtig domstol kan hun få ham uskyldig dømt bare ved at råbe voldtægt, jeg siger ikke at alle kvinder er sådan men der er kvinder der ikke er bange for at få en uskyldig mand dømt for voldtægt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 11 timer siden, stig6499 skrev:

Det vil være passende hvis du lagde ud med en par links for dine påstande om Harvey Schweinstein.

Men jeg tror nu at du ligger det ud som en provokation, og så er det i orden. Manden har ikke gjort et eneste kvinde stinkende rigt, han har til gengæld misbrugt ufattelig mange kvinder sammen med andre velhavende magtmisbrugere i organiserede orgies.

Hvis den slags svin skal hyldes for deres overgreb er ""the dark web"" et udmærket sted at lede. 

Og mon ikke han kommer som i et mirakel pludseligt til at gå igen når sagen er overstået om en par år. Tror du ikke? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 1 minut siden, Jojojo skrev:

Det vil være passende hvis du lagde ud med en par links for dine påstande om Harvey Schweinstein.

Men jeg tror nu at du ligger det ud som en provokation, og så er det i orden. Manden har ikke gjort et eneste kvinde stinkende rigt, han har til gengæld misbrugt ufattelig mange kvinder sammen med andre velhavende magtmisbrugere i organiserede orgies.

Hvis den slags svin skal hyldes for deres overgreb er ""the dark web"" et udmærket sted at lede. 

Og mon ikke han kommer som i et mirakel pludseligt til at gå igen når sagen er overstået om en par år. Tror du ikke? 

Jeg har hørt det i radio DR P1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 1 time siden, stig6499 skrev:

Jeg har hørt det i radio DR P1

DR P1 vil blive politi anmeldt hvis de kommer med samme påstande som du gør. Manden er i øvrigt blevet kendt skyldigt af en højesterets dommer i to af de temmelig grove anklager på grund af overvældende beviser.

Nu har du fuldstændigt ret ind at det er meget vanskeligt at bevise de mange påstande, men det kan han selv gøre, altså tilstå og udbetale i alt over 40 kvinder en såkaldt ""catch and kill"" aftale.

Derudover er 80 kvinder kommet frem med deres anklager imod manden som i mange tilfælde har været sammen med andre kendte i filmmiljøet imens orgier kørte, og det vil ikke være utænkeligt at der er kvinder som prøver at tjene lidt ekstra på sagen fordi det ligger jo også i menneskes natur.

Donald Trumps navn kommer også op, men det er vel af naturlige årsager, han har nemlig også en del penge mener du måske. 

Selvom du har ret i at det er vanskeligt at bevise voldsager imod kvinder, børn eller mænd, så skal vi passe på at vi ikke blåstemple rige mænd i rape og voldtægter.

Og du er vel enig ind at fattige mennesker næsten ALTID bliver kendt skyldigt i voldtægt når de bliver anklaget af kvinder, often når de anklager er falske.

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 1 time siden, Jojojo skrev:

DR P1 vil blive politi anmeldt hvis de kommer med samme påstande som du gør. Manden er i øvrigt blevet kendt skyldigt af en højesterets dommer i to af de temmelig grove anklager på grund af overvældende beviser.

Nu har du fuldstændigt ret ind at det er meget vanskeligt at bevise de mange påstande, men det kan han selv gøre, altså tilstå og udbetale i alt over 40 kvinder en såkaldt ""catch and kill"" aftale.

Derudover er 80 kvinder kommet frem med deres anklager imod manden som i mange tilfælde har været sammen med andre kendte i filmmiljøet imens orgier kørte, og det vil ikke være utænkeligt at der er kvinder som prøver at tjene lidt ekstra på sagen fordi det ligger jo også i menneskes natur.

Donald Trumps navn kommer også op, men det er vel af naturlige årsager, han har nemlig også en del penge mener du måske. 

Selvom du har ret i at det er vanskeligt at bevise voldsager imod kvinder, børn eller mænd, så skal vi passe på at vi ikke blåstemple rige mænd i rape og voldtægter.

Og du er vel enig ind at fattige mennesker næsten ALTID bliver kendt skyldigt i voldtægt når de bliver anklaget af kvinder, often når de anklager er falske.

Ja vi lever i et kastesystem, de fattige, middelklasse, de rige og vi har ikke lige rettigheder 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol

Jeg er uenige med jeg begge, i Danmark vurdere man ikke en sigtedes indtægt når man vurder om skyldspørgsmålet i voldtægtssager.

Stig, hvad ved du om Weinstein som retten ikke ved, siden du kategorisk kan sige han er uskyldig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...