Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Jojojo

Flad jord teori kræver menneskeliv

Recommended Posts

Bare mig.
Skrevet (redigeret)
For 38 minutter siden, Jojojo skrev:

Mad Mike Hughes skulle lige prøve at bevise vores jorden er flad

https://www.washingtonpost.com/science/2020/02/23/mad-mike-hughes-dead/

Åh ja, ham er det vist kun fladpandefolket der vil savne. Intelligent kan man umulig være, når man påstår at den måde som menneskeheden har navigeret rundt på på kloden de sidste 500 år umuligt kan lade sig gøre. Lad ham hvile i fred det sted hvor han har "plantet" sig selv.

Hilsen Mig.

Redigeret af Bare mig.
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 50 minutter siden, Bare mig. skrev:

Åh ja, ham er det vist kun fladpandefolket der vil savne. Intelligent kan man umulig være, når man påstår at den måde som menneskeheden har navigeret rundt på på kloden de sidste 500 år umuligt kan lade sig gøre. Lad ham hvile i fred det sted hvor han har "plantet" sig selv.

Hilsen Mig.

Rund om Kring hele vores verden kommer vi ikke til at savne ham.  😇

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
For 22 timer siden, Jojojo skrev:

Flad jord teori kræver menneskeliv

Hej Jojojo,

Problemet er ikke at folk tror på at jorden er flad. Det er pænt uskadelig. Problemet kommer afledt.
Når folk begynder at tro at regeringer, læger og videnskabs folk lyver for befolkningen, giver de sig til ikke at mistro kræft-behandlinger, ikke tage vaccinationer der giver mæslinge epedemier iblandt børn der er alergiske eller for små til vaccinationen.

Det er simpelthen skadelig mis information om flad-jord ting, som skaber afledt mistro der dræber og øger andres risiko for sygdomme ved at mindske "flok immuniteten".

Med venlig hilsen

Ieet

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 14 minutter siden, Ieet skrev:

Hej Jojojo,

Problemet er ikke at folk tror på at jorden er flad. Det er pænt uskadelig. Problemet kommer afledt.
Når folk begynder at tro at regeringer, læger og videnskabs folk lyver for befolkningen, giver de sig til ikke at mistro kræft-behandlinger, ikke tage vaccinationer der giver mæslinge epedemier iblandt børn der er alergiske eller for små til vaccinationen.

Det er simpelthen skadelig mis information om flad-jord ting, som skaber afledt mistro der dræber og øger andres risiko for sygdomme ved at mindske "flok immuniteten".

Med venlig hilsen

Ieet

Var det ikke nemmere og citere den gode Charles Darwin, "De bedst tilpassede overlever". 

Hilsen Mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
For 1 minut siden, Bare mig. skrev:

Var det ikke nemmere og citere den gode Charles Darwin, "De bedst tilpassede overlever". 

Hej,

Njaa... i det her tilfælde, hvor "virus benægtere" spreder mæslinger mm rundt i samfundet, kan virus der ellers kan vacineres imod ramme børn der er for unge til at få vaccinen endnu. Eller folk som er allergiske og derfor ikke har fået vaccinen.

De skader ikke kun sig selv, men også andre.

Med venlig hilsen

Ieet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 6 minutter siden, Ieet skrev:

Hej,

Njaa... i det her tilfælde, hvor "virus benægtere" spreder mæslinger mm rundt i samfundet, kan virus der ellers kan vacineres imod ramme børn der er for unge til at få vaccinen endnu. Eller folk som er allergiske og derfor ikke har fået vaccinen.

De skader ikke kun sig selv, men også andre.

Med venlig hilsen

Ieet

Så er det vel også de bedst tilpassede der overlever, nemlig dem der får sig gjort immun over for sygdommen med mindst mulig omkostninger for helbredet.

Hilsen Mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Var der mon virkeligt tale om et uheld?

Eller saboterede nogle hans raket, fordi de var bange for, at han faktisk VILLE afsløre, hvis jorden ER flad?

ELLER - en helt anden teori: Begik han selvmord, fordi han nåede så højt op, at han opdagede, at jorden er kuglerund og derfor ikke kunne klare ydmygelsen i at vende tilbage og blive latterliggjort af hele verden?

Jeg kendte dog ikke manden. Men alligevel siger jeg da gerne RIP (rap rup). Han var måske nok en original. Men originaler er da dem, der gør tilværelsen lidt sjovere. Så alligevel synd, at han er gået bort. Uanset om fjorden er rund eller flad.

• Synes godt om 1
  • Ked 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
Skrevet (redigeret)
For 9 timer siden, Lucianone skrev:

Var der mon virkeligt tale om et uheld? Eller saboterede nogle hans raket, fordi de var bange for, at han faktisk VILLE afsløre, hvis jorden ER flad?

Hej Lucianone,

Der er ingen tegn på at nogen skulle have saboteret hans raket.

Fly flyver rutinemæssigt 10 km op - så han har nok ikke opdaget noget 2 km oppe.

På en normal flyvetur til London kan man nogen gange komme op i 13 km højde. Der begynder man i øvrigt at kunne ane en kurvning på jorden.

Med venlig hilsen

Ieet

Redigeret af Ieet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas

Hans youtubekanal, som kun havde vist dødkedelige uinteressante videoer, blev dog hurtigt lukket ned på grund af brud på retningslinjerne. Det er hermed bevist, at vi lever på en pandekage :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...