Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Hdjm kvinr slår?

Recommended Posts

snoozz

Hej-g

Jeg ved ikke med jer, Men jeg havde en kæreste som jævnlig ksig mig 10 år.

Men nu er jeg en mand, så jeg slg ikke igen, jeg slog op med hendei stedet  for.

Vil bare gære hforedani mædn ha det med krvinderm er der oferhofedet værd at have udover lge en tue i kanen en lærdag aften?

Jeg flyttete fx sammen men enm saten hekke nub "life safings2 hendesenog min eofrældress på spil - hender forlkdre va ´r ikke noget at råge hurrat for. .

Vi boede der nogle år 6-7 åt b idt nok. Men fuck et  rodebutik gg.

Altå j hvis det kun e rmåtigng so ma sættte en dær  på og rense toilettetet er man sgu billig sluppet ;(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Nå kan ikke redigere svar.

Skule v være "Når kvinder slår".

Fo hustrurvold betyder ikke nædvendigvis at amandenslår damen, DEt kn lige p let være kvinden der slå r mandenden.

Det er bare  mer ydmygendende vor manden sp ofete siger han ikke noget om det til vennet eller familier eller lign.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Kvinder slår mænd 19.000 mandlige kærester udsættes for vold i forholdet, Berlingske 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol

Det er godt nok svært at læse det der....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
78stonewobble

Tjae, det virker til at være et endnu mere ignoreret og stigmatiseret problem end vold imod kvinder i parforhold. 

Synes jeg kan huske en amerikansk statistik med yngre par (teenagere), hvor det var i langt størstedelen af tilfældene kvinder, der initialiserede volden. 

Voldsraterne er forresten nogenlunde de samme i homoseksuelle parforhold, både bøsser og lesbiske. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
Skrevet (redigeret)
For 5 timer siden, snoozz skrev:

Hej Snoozz,

Hun prøvede på at rede dit liv. Hun slog dig i frustration når du IGEN gik ud som alkoholiker og drak. Eller når du efter at have drukket KØRTE I BIL hjem.
Slog? Mere hamrede på din brystkasse i frustration end voldelige slag.

Hvis du nu havde undlade at smugle stoffer, at fortsætte med at ryge og stoppet med din alkoholisme og sprut kørsel - havde du nok sluppet for både de gange du har været i fængsel og din kræft og nuværende sygdomme.

Havde jeg kunnet stoppe dig fra dine alkoholiske og rygnings kræft langsomme selvmord, havde jeg også langet dig en. Men det kan ikke stoppe dig fra det... så hun valgte at give op da det ikke gjorde nogen forskel at tigge dig eller slå. Hun kunne intet andet.

Det er også derfor du ikke kan se dit barn nu.

Med venlig hilsen

Ieet

Redigeret af Ieet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
1 time siden, Ieet skrev:

Hej Snoozz,

Hun prøvede på at rede dit liv. Hun slog dig i frustration når du IGEN gik ud som alkoholiker og drak. Eller når du efter at have drukket KØRTE I BIL hjem.
Slog? Mere hamrede på din brystkasse i frustration end voldelige slag.

Hvis du nu havde undlade at smugle stoffer, at fortsætte med at ryge og stoppet med din alkoholisme og sprut kørsel - havde du nok sluppet for både de gange du har været i fængsel og din kræft og nuværende sygdomme.

Havde jeg kunnet stoppe dig fra dine alkoholiske og rygnings kræft langsomme selvmord, havde jeg også langet dig en. Men det kan ikke stoppe dig fra det... så hun valgte at give op da det ikke gjorde nogen forskel at tigge dig eller slå. Hun kunne intet andet.

Det er også derfor du ikke kan se dit barn nu.

Med venlig hilsen

Ieet

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
passiv
Skrevet (redigeret)
On ‎18‎-‎02‎-‎2020 at 05:43, snoozz skrev:

Men nu er jeg en mand, så jeg slg ikke igen, jeg slog op med hendei stedet  for.

Vil bare gære hforedani mædn ha det med krvinderm er der oferhofedet værd at have udover lge en tue i kanen en lærdag aften?

Altå j hvis det kun e rmåtigng so ma sættte en dær  på og rense toilettetet er man sgu billig sluppet ;(

Dette indlæg er skrevet af en fordrukken mand ligesom så mange andre indlæg af dig.

Du mener kvinder kun kan bruges til sex, og at din kæreste brugte ALLE DINE PENGE.

Du smed hende IKKE ud, hun gik selv med jeres datter, som du efterfølgende IKKE  måtte have kontakt med.

Rodebutik, ja sådan har ALLE dine boliger også været efter at du blev alene.

Druk og egoisme har været dit valg.

Redigeret af passiv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 16 timer siden, snoozz skrev:

Hej-g

Jeg flyttete fx sammen men enm saten hekke nub "life safings2 hendesenog min eofrældress på spil - hender forlkdre va ´r ikke noget at råge hurrat for. .

Tag boksehandskerne af og prøv en gang til.:bored:

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...