Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

Instagram selvmord

Recommended Posts

stig6499

På instagram i lukkede fora er der kvinder der skriver om selvmord og giver gode råd til at begå selvmord og gøre skade på sig selv, det er ikke forbudt på instagram men at vise brystevorter det er forbudt på instagram uha brystevorter er farligt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
1 time siden, stig6499 skrev:

På instagram i lukkede fora er der kvinder der skriver om selvmord og giver gode råd til at begå selvmord og gøre skade på sig selv, det er ikke forbudt på instagram men at vise brystevorter det er forbudt på instagram uha brystevorter er farligt 

Øh, læs lige engang mere hvad det er for noget usammenhængende noget du skriver Stig. Måske en mindre rokade af ordene kan hjælpe folk med at forstå hwans herren mener.  🙂

Hilsen Mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 1 minut siden, Bare mig. skrev:

Øh, læs lige engang mere hvad det er for noget usammenhængende noget du skriver Stig. Måske en mindre rokade af ordene kan hjælpe folk med at forstå hwans herren mener.  🙂

Hilsen Mig.

Hvad er det du ikke fatter 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 4 timer siden, stig6499 skrev:

Hvad er det du ikke fatter 

Efter og have læst det igen kan jeg se, jeg nok har misforstået det med lukkede fora idet jeg forstod at det instagram der havde lukket for de selvmordstruede.  Undskyld Stig.

Der er ingen tvivl om at nøgenhed ikke sælger annoncer i Guds eget land, mens dødsfald overhovedet røre ved salget.

Hilsen Mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BenniM

Der er ikke meget som sociale medier kan gøre hvis de ikke ansætter lokale moderatorer til at overvåge de lukkede grupper. Vi kan være enige om at der er en række lukkede grupper, som alene skader brugerne eller får brugerene til at skade andre. De burde i en optimal verden lukkes, men her er vi ude i noget som IT-branchen har svært ved.

Det hedder kundeservice. Kundeservice er en omkostning da alene salg og marketing sælger. Hos mange virksomhederne er udviklernes behov sågar sekundavare. Salg tiltrækker investorer. Det gør kundeservice ikke.

For nogle år siden blev det afsløret at man ofte opretter afdelinger for moderatorer i lande udenfor det sprogområde, som skal overvåges. Det gør man for at få billigere medarbejdere. Facebook ligger deres danske moderator funktion i Berlin for lønnen er lavere og så kan man ansætte alle uanset baggrund da den lokale straffeattest er blank. Den dømte Champagnedreng blev moderator for Facebook efter sin afsoning for hans tyske straffeattest var blank.

Dem der censorerer Instagrams danske grupper sidder sikkert også et sted hvor lønnen er lavere. F.eks. i Holland hvor en god supporter får 2500 euro eller i Polen hvor en SQL-ekspert får 15.000 kroner om måneden jvf. de ansøgere til greencard i Danmark skulle spises af med.

Kun folk som tilfældigvis bliver så kendte at de kan bruges i marketingsføringen for dobbeltmoral kan rammes, som når Youtube lukker for Palundan og folk kan blive spærret for bare at omtale en engelsk frihedskæmper for ytringsfriheden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...